Whhaaa…dan moet ik dus gewoon mijn wekker zetten :lol:
Hahahaha nee joh, lekker blijven liggen. Is toch negatief… denk ik… heb wel weer last van mijn buik… eerst maar afwachten of mijn temp hoog blijft.
Ik kijk het morgen nog even aan en misschien…heel misschien dat ik er morgenavond een testje tegenaan gooi :shifty: Al ga ik er ook vanuit dat die negatief is…Misschien dat ik wel wacht tot donderdag :think:
Jeetje meiden jullie praten veel
Wensje welkom!
Belly :hug: :-*
Loesje leuk wat van je te horen!
spannend zeg! :inlove:
@vliegje wrote:
Hahahaha nee joh, lekker blijven liggen. Is toch negatief… denk ik… heb wel weer last van mijn buik… eerst maar afwachten of mijn temp hoog blijft.
Niet de moed opgeven hoor :naughty:
Negatief… ik weet het, het hoeft nog niks te zeggen, maar toch…
Mijn temp was gister en eergister 37,13 en vandaag 37,08. Nog wel hoog dus maar of dat morgen ook zo is…
Ik verwacht dinsdag ongie te worden, omdat mijn luthaele (schrijf je dat zo) fase meestal 13 dagen is. Maar ik hou woensdag maar op mijn NOD…
en jij belly?!
Al iets??
@vliegje wrote:
Negatief… ik weet het, het hoeft nog niks te zeggen, maar toch…
Mijn temp was gister en eergister 37,13 en vandaag 37,08. Nog wel hoog dus maar of dat morgen ook zo is…
Ik verwacht dinsdag ongie te worden, omdat mijn luthaele (schrijf je dat zo) fase meestal 13 dagen is. Maar ik hou woensdag maar op mijn NOD…
en jij belly?!
Al iets??
:hug: Niet de moed opgeven he! :naughty:
Ben gewoon net wakker :mrgreen: en heb meteen de laptop opgestart :lol:
Hier nog geen bloed maar het kan nog alle kanten op…Ga nog nie testen, wil toch mijn ongi afwachten…Snap er helemaal niets van…tenminste van mezelf niet…Vorige maand zat ik al op 6 dagen voor mijn NOD te testen :shifty: Mijn lutheale fase is geloof ik altijd 14 of 15…Maar om het zeker te weten moet ik mijn agenda raadplegen…
Hier ook nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen. Ik vind het maar vreemd.
@Elle wrote:
Hier ook nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen. Ik vind het maar vreemd.
Op hoeveel had jij je dagen gezet? 28 of 30?
Elle, jij houdt het ook spannend!!!
Belly, ik heb echt het gevoel dat je zwanger bent…
Mijn baarmoedermond zit trouwens erg hoog… geen idee of dat iets kan betekenen?
@vliegje wrote:
Whahha, en hoevaak zat je er naast met je gevoel :lol: Ik hoop het echt zo, maar durf er niets over te zeggen. Stom he :shifty:
Ik heb geen idee wat dat kan betekenen. Hoe voel je dat dan? Ik heb weleens gehoor dat er iets ook hard moet zijn onderop? Als je met je vinger voelt, zou je het moeten voelen? Maar ik voel geen verschil? :shifty: :oops:
Vlieg, jij hebt gewoon echt te vroeg getest joh!
Probeer het woensdag inderdaad nog eens, en wie weet.
Ik heb bij jullie allebei een goed gevoel!
Loesje, voor jou ook superspannend de komende weken!
Heb wel medelijden met je hoor, hoogzwanger met deze temperaturen - ik geef het je te doen en ben stiekum heel blij dat ik daar geen last van zal hebben in december :oops:.
@111 wrote:
Vlieg, jij hebt gewoon echt te vroeg getest joh!
Probeer het woensdag inderdaad nog eens, en wie weet.
Ik heb bij jullie allebei een goed gevoel!
Loesje, voor jou ook superspannend de komende weken!
Heb wel medelijden met je hoor, hoogzwanger met deze temperaturen - ik geef het je te doen en ben stiekum heel blij dat ik daar geen last van zal hebben in december :oops:.
Ga ik ook de vraag aan jouw uitstellen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En hoevaak zat jij ernaast met je gevoel :lol:
Nee, alle gekheid op een stokje, ik heb echt geen idee…Alle symptomen die ik heb, heb ik elke maand. Behalve die kramp die ik vanaf vrijdag al heb…Die heb ik meestal echt op de dag zelf
Hahaha, drie keer Belly.
Één keer wist ik gewoon zeker dat ik zwanger was, maar toen kwam mn ongi pas met 36 dagen en daarna 2x dat ik absoluut niet zwanger kon zijn…maar het wel zo bleek te zijn. Bij mij is het gelukt op de momenten dat ik er het minst mee bezig was. Het klinkt als een cliché, ik weet het, maar bij mij wás het gewoon zo.
De eerste keer was het spannend of mn paps de Kerst zou halen want hij had een enorme terugval half november en rond 8 december bleek ik zwanger te zijn, en de tweede keer hadden we afscheid genomen van mijn papa, de week erna zijn we voor 15 dagen op vakantie gegaan om bij te komen van alles en na terugkomst was ik wat grieperig en helemaal niet fit. Om van Matthijs’ gezeur af te zijn heb ik een test gedaan (veeeel te vroeg) en tot mijn grote verbazing was-ie hartstikke positief!
@111 wrote:
Hahaha, drie keer Belly.
Één keer wist ik gewoon zeker dat ik zwanger was, maar toen kwam mn ongi pas met 36 dagen en daarna 2x dat ik absoluut niet zwanger kon zijn…maar het wel zo bleek te zijn. Bij mij is het gelukt op de momenten dat ik er het minst mee bezig was. Het klinkt als een cliché, ik weet het, maar bij mij wás het gewoon zo.
De eerste keer was het spannend of mn paps de Kerst zou halen want hij had een enorme terugval half november en rond 8 december bleek ik zwanger te zijn, en de tweede keer hadden we afscheid genomen van mijn papa, de week erna zijn we voor 15 dagen op vakantie gegaan om bij te komen van alles en na terugkomst was ik wat grieperig en helemaal niet fit. Om van Matthijs’ gezeur af te zijn heb ik een test gedaan (veeeel te vroeg) en tot mijn grote verbazing was-ie hartstikke positief!
Wow, jij hebt dus een soort van 6e zintuig :lol: Ik durf gewoon echt niet te testen, stom he :shifty: Ik zat zelfs heel even zojuist te denken dat ik misschien wel vrijdag mijn innesteling gevoeld zou hebben…Maar bedacht me ook net dat dat uiteraard veel te laat is…
Ik had nooit verwacht dat ik er zo op deze manier mee bezig zou zijn en dat ik er eigenlijk toch heel weinig van af weet :oops:
@Belly wrote:
@Elle wrote:Hier ook nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen. Ik vind het maar vreemd.
Op hoeveel had jij je dagen gezet? 28 of 30?
Op 33…
@vliegje wrote:
Ja, ik vind het nu wel erg spannend worden. Dag 41 cyclus, zo lang is hij nog niet geweest. De langste was 39 en daarna werd hij steeds korter, de laatste was 33. Eergisteren een negatieve test, maar nog steeds geen ongi te bekennen.
Weet je wat het is, bij iedereen is dat weer anders hoor, die luteale fase.
Ik heb een rare cyclus, mijn bloedsomloop is niet goed en medisch gezien is het onmogelijk dat ik zo vroeg al positief testte…maar het is toch echt zo.
Je kunt je gaan vasthouden aan de gemiddelden, maar dat is geen garantie dat het bij jou ook precies zo is. Bij mij klopt er in ieder geval geen bal van en was het elke maand weer anders wanneer mn eisprong was en hoe lang mn luteale fase.
Het enige waar je echt iets aan hebt, is je ongi en testen na je NOD.
Echt nog even volhouden dus, je lichaam zal je echt duidelijkheid geven komende week.
Nou, ik heb ook getest…
Negatief Had het al verwacht, maar is wel weer een domper
Belly, :hug:
Maar het kan nog steeds he? Zolang de :twisted: nog niet tevoorschijn zijn gekomen is alles nog mogelijk. En je zit nog voor je NOD, dus die test zegt gewoon nog niets.
Ik blijf gewoon nog voor jullie !
Elle, sjonge, da’s wel heel lang joh…Ik hoop voor jou dat je nu snel duidelijkheid krijgt, dit is ook niks zo he?! :hug: