Heb alleen af en toe steekjes en krampjes en die streep op mijn buik. Mijn tepels zijn niet gevoelig meer, borsten een heel klein beetje maar om nou te zeggen dat het pijn doet, nee…
We gaan morgenochtend toch alvast een testje wagen… :mrgreen:
Spannend meid! Ik hoop het zo voor je!
Ik moet zeggen dat ik het knap van mezelf vindt dat ik tot nu toe nog steeds niet getest heb :lol: Maar ik wil echt afwachten tot ik over tijd ben :shifty: Want zie dat ik in mijn banner 32 dagen heb opgegeven maar vorige maand was het 31 dagen :think: Maar omdat het zo verschilt, dus ik er echt niet vanuit te gaan…Stom he :shifty:
Ik heb niet last van gevoelige tepels maar echt de zijkanten en bovenkant van mijn boobies :wall: Maar dat heb ik dus elke maand :wall: alleen nu veel later
@Belly: heb het net in een ander topic ook geschreven: hou nog even hoop! Natuurlijk is het pas de 2e ronde, maar toch… ik snap heel goed dat je graag zwanger wilt zijn. (Ik zou hetzelfde reageren denk ik.)
Ik heb trouwens nooit echt gevoelige (.)(.) als ik ongi moet worden. En andere klachten varieren ook per maand. Ene keer mega hoofdpijn een dag tevoren en dan tot aan het eerste bloed, andere keer enorm chagrijnig en andere maand juist last van buik en rug.
Ben benieuwd hoe dat gaat als ik niet meer de pil slik en mijn eigen hormonen weer z’n gang kunnen gaan.
mamamaria, nou we zin wel langer bezig maar weet nu door de ovutestjes dat we echt op het juiste tijdstip hebben geklust Daarvoor heb ik zoveel operaties gehad dat de narcose waarschijnlijk ook een mindere werking geef op de eitjes :think:
Dus je kan eigenlijk een dag eerder testen Belly??
Ik doe morgen gewoon een poging (of misschien kan ik toch nog wachten…)… was net heel misselijk, maar heb ook honger, maar we hebben 2 verjaardag dus eet daar mijn buikje wel vol hahaha.
Ik heb niet last van gevoelige tepels maar echt de zijkanten en bovenkant van mijn boobies :wall: Maar dat heb ik dus elke maand :wall: alleen nu veel later
dit heb ik ook altijd belly elke maand weer nu heb ik ook erg zere borsten maar goed blijft afwachten heel rustig afwachten :liar:
Dus je kan eigenlijk een dag eerder testen Belly??
Ik doe morgen gewoon een poging (of misschien kan ik toch nog wachten…)… was net heel misselijk, maar heb ook honger, maar we hebben 2 verjaardag dus eet daar mijn buikje wel vol hahaha.
Wij gaan ervandoor. Tot vanavond.
Ja volgens mij wel :think: Maar durf ik echt niet hoor :lol: Kwam net bij het opruimen 2 testen tegen, maar niet gebruikt 8)
Wat gaat het hier toch snel, kan het echt met moeite bijhouden, hihi!
Hoe is het met iedereen?
@Belly en vliegje…Ik zag dat het voor jullie weer een paar spannende dagen worden??? Misschien hebben jullie goed nieuws??? Had ook toen ik zwanger bleek, alleen zere tepels, verder niet de rest van mijn borsten, dus wie weet!!!
@Zomervlinder… Gefeliciteerd meid. Ik weet dat ze al een hele tijd niet is geweest, maar misschien leest ze het toch! geniet van je kleine meisje!!!
@Sophie, wat een geweldig nieuws. Nou zeg dat mocht ook wel een keertje, jullie hebben het verdiend. Nu hopen dat ze er snel iets mee kunnen!!!
@Wensje… welkom hier!!! Iedereen kletst er hier wat af hoor! je bent gewaarschuwd, hihi! Maar wel heel gezellig hoor!!!
Hier vandaag officieel voor het eerst vochtophoping in mijn enkels. Zat achter het huis en toen zag ik dat ik ineens geen enkels meer had! Mijn vriendje zag het ook, pfff wel een beetje lelijk hoor… Moet zeggen dat al het appetijtelijke er nu ondertussen wel af is, hoor. Maar goed dat geeft niet, het hoort er nu eenmaal bij!!! Hoop dat er snel meer meiden met vochtenkels zitten, das een goed teken namelijk haha!!
Vandaag mijn bed opgemaakt met een zeiltje eronder. Nou das ook niet geruisloos!! Moet nog wennen aan het knisperinde geluid s’nacht denk ik!
Ach ja en zo slijten we de dagen langzaam met allerlei bezoekjes van vriendinnetje en collega’s… Verder alles goed hier!!!
Mijn mams is nu weer onderweg met de ambulance naar het ziekenhuis Ze heeft erg veel pijn en koorts. De dokter wil haar even in het ziekenhuis onderzoeken maar het is nog niet zeker of ze moet blijven of naar huis mag…
Mijn vader is mee, dus ik hoef niet te gaan maar het is wel k*t
Ik ga niet meer zeggen dat het goed gaat met mama elke keer als ik dat zeg, gaat het weer slechter
Nu papa heeft net gebeld. Mama en hij zijn weer richting huis. Het blijkt dat dit verschijnselen zijn die bij de operatie horen. Ook ademde ze verkeerd door de pijn waardoor ze het dus benauwd begon te krijgen. Gelukkig niets ernstigs dus… :dance:
Zodra ik wakker wordt… meestal moet ik rond half 6 plassen. Dan ff gauw potje piesen en testje doen. Ik heb om half 11 een fotoshoot morgen (babytje van 5 maanden ) dus ben rond 9u op en zit ik rond die tijd wel ff achter de pc nog