belly wat naar van j moeder zeg sterkte ermee :hug: wbt je vriend/ man vind het raar dat ie zegt dat ie niet in de medische molen wil moet jij (jullie) wens dan opzij zetten? en geen kindjes krijgen als dit niet gaat lukken?
waarom wil hij niet in de mm? kan natuurlijk niet voor jullie beslissen maar vind het een vreemd iets als je verlangen zo sterk is naar een kindje dan pak je toch alle kansen die je worden aangeboden? :silenced:
Ik begrijp wat je schrijft maar hub wilde in eerste instantie helemaal geen kinderen. Dit was al afgesproken voordat we echt de pil de deur uit hebben gedaan…
Maar eigenlijk mag ik nu ook nog niet eens klagen want we hebben nu pas echt 2 rondes goed kunnen benutten doordat ik steeds in et ziekenhuis lag :roll:
Aaaw Belly! Nee toch? Het KAN ook echt iets anders zijn hoor meid, moed houden dus zolang de :twisted: zich nog niet laten zien!
Sophie, fijn dat er toch goede zaadjes zijn gevonden meid! Wat zijn nu de opties, of moet je dat nog te horen krijgen?
Vlieg, mn duimpjes draaien nog steeds door!
Jane, leuk dat je er weer bent! Met mij gaat ook alles goed, buik groeit enorm hard en mn gewicht gaat ipv omhoog naar beneden :think: Maar voel me supergoed al zit ik vandaag wat minder goed in mn vel. Veel last van krampjes in mn buik en het gevoel dat er iets in de weg zit :mrgreen: Morgen gaat 't vast beter!
Aaaw Belly! Nee toch? Het KAN ook echt iets anders zijn hoor meid, moed houden dus zolang de :twisted: zich nog niet laten zien!
Sophie, fijn dat er toch goede zaadjes zijn gevonden meid! Wat zijn nu de opties, of moet je dat nog te horen krijgen?
Vlieg, mn duimpjes draaien nog steeds door!
Jane, leuk dat je er weer bent! Met mij gaat ook alles goed, buik groeit enorm hard en mn gewicht gaat ipv omhoog naar beneden :think: Maar voel me supergoed al zit ik vandaag wat minder goed in mn vel. Veel last van krampjes in mn buik en het gevoel dat er iets in de weg zit :mrgreen: Morgen gaat 't vast beter!
Mjn (.)(.) zijn ook zeer gaan doen…1 vd tekenen dat ik ongesteld moet worden…Ik had zo graag gewild dat ik zwanger was…geloof het nu ech tniet meer…
Geen bloed is goed he Belly! Hoop nog steeds dat wij samen naar de maart mama’s kunnen! Daar zijn er nog niet veel namelijk, moeten we toch wel aan gaan vullen he!
(alhoewel ik ook niet geloof zwanger te zijn hoor, maar je moet hoop houden toch )
Ik heb vanavond negatief getest helaas , maar er zijn ook nog steeds geen :evil: :evil:; mijn cyclus is dus weer lang, terwijl hij net richting normaal aan het gaan was
ja ze gaan nog een keer een zaad onderzoek doen om te kijken of het icsi zou overleven…de 27ste krijgen we daar de uitslag van. als er dan weer levende zaadcellen worden gevonden, wordt het icsi of zoek-icsi
Sorry voor mijn klaagmomentje gisteren :oops: Maar moest het echt even kwijt en kan het aan niemand anders kwijt :shifty:
Het gaat wel goed komen. Ik moet zelf niet vergeten dat dit eigenlijk de tweede ronde is dat we het echt hebben benut. Steeds kon het niet door al die narcoses maar dat maakt het er niet makkelijker op :shifty:
Heb alleen af en toe steekjes en krampjes en die streep op mijn buik. Mijn tepels zijn niet gevoelig meer, borsten een heel klein beetje maar om nou te zeggen dat het pijn doet, nee…
We gaan morgenochtend toch alvast een testje wagen… :mrgreen: