Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Nou, meiden… We wachten af maar jullie maken het wel spannend!! Het zou echt te mooi voor woorden zijn als jullie allebei positief testen. Maar waarom ook niet!! :mrgreen:

@111 wrote:

…en dan gebeurt het juist het vaakst…ik weet er alles van, heb het twee keer gehad dat ik zeker wist dat het niet was gelukt en beide keren bleek het juist wel zo te zijn :mrgreen:. Maar ik geef je geen valse hoop, we wachten “gewoon” af :liar: komend weekend of komende week.

Ja, ik wacht ook nog gewoon heel geduldig :liar: :liar: :liar: tot mijn vriendje morgen weer thuis is. Waarom heb ik nou weer beloofd dat ik op hem zou wachten? Nou ja, nog 1 nachtje. Vanmiddag krampjes aan alle kanten van mijn buik en wit dun slijm :sick:. Morgen weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Ik ga ook proberen zo lang mogelijk te wachten :slight_smile:

En ik geloof ook niet dat het nu raak is… ik hoop het wel… hahaha. Temp is nog hoger vandaag, dus dat is wel goed natuurlijk.

jemig wat spannend!!

zou super zijn zeg voor jullie!!

ik zit nu in mijn wachtweek. als het meezit heb ik deze week mijn ei gehad.

jullie hebben het altijd over slijm enzo, maar mij valt het eerlijk gezegd nooit zo op.

niet iedereen heeft het denk ik Fluppie

meiden zie onderschrift :mrgreen:

sophie wat een goed nieuws zeg :dance: :dance: :dance: :dance:

ik zal straks de tweede pregnyl weer zetten en zondag de laatste volgende week is me nod me eerste wachtweek is om :dance: begint weer spannend te worden

Sophie, wat fijn zeg!! Op naar de volgende stap! :pray:

Roosje, ook voor jou :pray:

oh sophie wat super! :dance: :hug: :-

ik duim voor je roosje :-
:thumbup: :pray: :hug:

Meiden ik heb van zomervlinder bericht gekregen,

13 juni 2009 is zij bevallen van een dochtertje! :dance: :inlove:

het gaat goede met moeder en dochter en het was een snelle bevalling.

Zomervlinder hopelijk kom je snel even iets van je laten horen en natuurlijk een mooi plaatje showen van jullie prinsesje :inlove:

Mim 19 en 5…? wanneer is je 20 wk echo…??? :inlove:

hoe voel je je? al een buikje te zien?? :inlove:

hoe is het met de andere meiden?

en met alle zwangeren? :inlove:

Ik heb even een drukke tijd achter de rug gehad.

aantal tentamens gehad en een nieuwe baan , maar gelukkig gaat dat allemaal goed en ook de tentamens heb ik allemaal behaald :dance:

verder gaat het ook goed met me, erg jammer dat ik weer een nieuwe ronde in ben gegaan maar die teleurstelling herkennen de meeste onder ons wel al… :hug:

Ik heb ook besloten het er even (soort van) erbij te laten liggen.

ik ga niet temperaturen en geen testen gebruiken, we klussen toch wel en ik kan er de klok al op gelijk zetten wanneer mijn ei komt.

zo dat was weer even een update :smiley:

sorry dat ik tijdje niets van me heb laten horen! :-*

@Jane_S wrote:

Mim 19 en 5…? wanneer is je 20 wk echo…??? :inlove:

hoe voel je je? al een buikje te zien??

Hee, Jane! Ben je er ook weer eens!? Gefeliciteerd met je nieuwe baan en het behalen van de tentamens. Top! :dance:

Met mij gaat het nog steeds prima. Woensdag 8 juli hebben we de echo. Ik ben echt reuze benieuwd! Ik voel nog steeds geen duidelijke schopjes ofzo en mijn buikje is nog steeds niet echt duidelijk te zien voor mijn omgeving terwijl ik ’ em al mega vind :mrgreen: Zal woensdag weer een buikfoto maken…

de pregnyl is weer gezet! spannend hoor wat is het warm he!

Hoi meiden,

Ik zit nu weer bij mijn mams. Het ging niet echt lekker met haar en ze dufde niet alleen te blijven. Dus heeft ze gevraagd of ik langs wilde komen. Uiteraard geen probleem, maar is wel moeilijk hoor om je moeder zo veel pijn te zien lijden en zo verdrietig te zien :cry:

Ze geeft nu aan dat het wel weer wat beter gaat, en ze ligt weer in bed. Ik hoop maar dat ze wat rust kan vinden.

Ik heb gisteren getest met een ovulatietest :oops: :oops: Maar er kwam een heel licht streepje, en dat kan wel kloppen…Ik heb dat altijd als ik hem nog een gebruik nadat ik mijnpiek heb gehad…Dus ik weet nog niets 8) En ik durf er ook echt niet vanuit te gaan…Ik wil gewoon zo graag!!! :pray:

belly: wat is er met je mams misschien is het mij even ontschoten? sterkte ermee!

en ik zou echt niet eerder gaan testen dan je nod dan krijg je pas definitieve uitslag hoe moeilijk dit ook is meid! :hug:

@roosje83 wrote:

belly: wat is er met je mams misschien is het mij even ontschoten? sterkte ermee!

en ik zou echt niet eerder gaan testen dan je nod dan krijg je pas definitieve uitslag hoe moeilijk dit ook is meid! :hug:

Mijn mamsie is maandag geopereerd aan een ontstoken darm maar bleek na de operatie ineens een inwendige bloeding te hebben waardoor ze ons bijna ontglipt is :cry: Ze knapte wel uiteindelijk een beetje op en is naar huis gegaan gisteren maar ze is nog heel erg bang om alleen te zijn…Wat ik uiteraard heel begrijpelijk vindt…

Ik weet dat het het beste is om te testen op de dag van NOD maar ik weet niet zeker wanneer ik het worden moet :shifty: Maandag of woensdag…En ik ben gewoon bang dat het misschien nog langer gaat duren en hub heeft al heel duidelijk aangekaart dat hij echt niet de MMM in wilt…

Heb ook helemaal geen symptomen…Normaal heb ik voor mijn NOD altijd wel last van mijn borsten maar ook dat nu niet…Duis stiekem zit ik toch een beetje te hopen tegen beter weten in…

Spannend belly

:hug: voor je moeder

ik heb vroeger ook altijd gezegd dat ik niet de mmm in wou, geen polonaise aan mijn lijf, maar ja je rolt er een soort in en wilt toch je wens vervullen

@sophie wrote:

Spannend belly

:hug: voor je moeder

ik heb vroeger ook altijd gezegd dat ik niet de mmm in wou, geen polonaise aan mijn lijf, maar ja je rolt er een soort in en wilt toch je wens vervullen

Dank je wel!

Nee, ik weet echt 100% zeker dat ik hub niet zover krijg hoor :? Die wilde in eerste instantie ook geen kinderen maar heeft nu zoiets van, we zien het allemaal wel…Dus het is gewoon hopen dat alles wel goed zit, dat bedoel ik echt niet lullig of verkeerd

@111 wrote:

…en dan gebeurt het juist het vaakst…ik weet er alles van, heb het twee keer gehad dat ik zeker wist dat het niet was gelukt en beide keren bleek het juist wel zo te zijn :mrgreen:. Maar ik geef je geen valse hoop, we wachten “gewoon” af :liar: komend weekend of komende week.

Hihi, ja toch, gewoon geduldig afwachten :liar: Ikhoop dat je gelijk hebtMaar durf er gewoon echt niet vanuit te gaan…Gewoon een stukje zelfbescherming denk ik…

Vraag me ook echt af of we wel op het juiste moment geklust hebben :think: Dinsdagavond een vette positieve ovulatietest en geklust…maar is dat dan wel het juiste tijdstip :think: hadden we niet een dag later moeten klussen :think:

had je afgelopen dinsdag pas je ei? dan duurt het toch (normaal gesproken) 2 weken voor je ongesteld wordt?

ik ga wel voor je duimen hoor!

belly wat naar van j moeder zeg sterkte ermee :hug: wbt je vriend/ man vind het raar dat ie zegt dat ie niet in de medische molen wil moet jij (jullie) wens dan opzij zetten? en geen kindjes krijgen als dit niet gaat lukken?

waarom wil hij niet in de mm? kan natuurlijk niet voor jullie beslissen maar vind het een vreemd iets als je verlangen zo sterk is naar een kindje dan pak je toch alle kansen die je worden aangeboden? :silenced:

Sophie!!! Wat een goed nieuws! Ben heel blij voor je. Nu hopen dat jullie het traject snel in kunnen, want wat gaat er nu verder gebeuren?

Belly sterkte met je mams!

Enne, hier ook op van de zenuwen hoor.

Ik zag vandaag ineens een dunne iets donkere streep vanaf mijn navel naar beneden :shock: Wat dat nou weer is?!

Ik wil er verder niet teveel over nadenken, maak mezelf weer helemaal gek.

Heb ontiegelijk last van mijn hormonen, ben de hele week al op oorlogspad met iedereen… heeeeel erg!

O Jane, fijn je weer te horen!