Mariamaria, door de hormonen gaat het nu juist heel goed en neemt de dagelijkse pijn zelfs af :mrgreen: dus hopelijk blijft dat zo tot en met december en daarna, maar daar is gewoon nog niets over te zeggen.
Vlieg, spannend he meid! Volgende week wordt dus dubbel spannend, ook met Belly! Wie test er nog meer volgende week, want we hebben al gezien dat zwangerschapstests met meerdere tegelijk (of vlak achter elkaar) positief uitslaan en het is alweer erg lang geleden voordat er in dit topic een bosje zwangeren waren, dus…
Sophie, meid, heeeeeeeel veel succes morgen, ik hoop op het meest positieve nieuws dat jullie kunnen krijgen!
Ik test komend weekend (moet wachten tot vriendje thuis is, want dat heb ik beloofd :wall: )
Wat fijn dat het zo goed met jou gaat. Hopelijk blijft dat na december zo.
oooh ik zou echt niet kunnen wachten zou stiekem vast testen en dan gewoon nog een keer als hij er is… (hoewel je dan natuurlijk je grootste blijdschap of teleurstelling al hebt gehad.)
Gosh Elle, jij hebt wel echt engelengeduld hoor! Nu al 4 dagen overtijd en dan nog niet testen tot het weekend…Petje af! :thumbup: Ook nog geen voortekenen van een aankomende ongi? Spannend!
Gosh Elle, jij hebt wel echt engelengeduld hoor! Nu al 4 dagen overtijd en dan nog niet testen tot het weekend…Petje af! :thumbup: Ook nog geen voortekenen van een aankomende ongi? Spannend!
Nee nog niets. Na de pil was mijn cyclus 28/39/38/36/33 en nu zit ik op 37 al. Ik ben ook niet misselijk en heb geen gevoelige (.)(.), maar dat laatste heb ik ook nooit als ik ongi moet worden. Vorige week wel een paar dagen flinke hoofdpijn gehad en nu houd ik vocht vast in mijn voeten. Dat had ik tijdens de pil ook altijd een beetje, maar nadat ik daarmee was gestopt haast niet meer. Ik vind het wel erg spannend hoor! Meteen de eerste serieuze ronde raak is wel een beetje te mooi om waar te zijn.
oooh ik zou echt niet kunnen wachten zou stiekem vast testen en dan gewoon nog een keer als hij er is… (hoewel je dan natuurlijk je grootste blijdschap of teleurstelling al hebt gehad.)
hmm
lastig hoor.
ben benieuwd! Succes!
Ja, ik heb het overwogen, want heb twee testen gekocht, maar ik kan dan die blijdschap of teleurstelling toch niet verbergen, dus ik moet maar wachten…
Gister was ik ook enorm opgeblazen, dat gevoel had ik dan. Alleen gisterochtend en een vlaag misselijkheid. Dat is nu ook niet, dus het zal wel gewoon de spanning zijn.
Ik zat straks te kijken of er al maart mama’s waren, is er net een topic geopend, nu pas!! Echt laat!
Ik hoop zoooo dat wij ons mogen bijvoegen!
Ik had daarstraks een sliert slijm… geen idee of dat goed is of niet! Heb ook het gevoel dat mijn (.)(.) groter zijn, maar dat zal wel verbeelding zijn. verder nergens last van, alleen gisteravond dan. En soms een steekje.
Ja, af en toe voel ik ook een steekje en ben erg moe…Maar ook dat zal wel verbeelding zijn :roll: Aan de ene kant wil ik zo graag testen, maar durf ook weer niet zo goed :lol:
Vorige maand gewoon een stuk of 4 testen gedaan…en zoals je ziet…negatief
Vorige maand heb ik netjes kunnen wachten tot ik ongesteld werd, dus geen test gedaan. Wil dit weekend eigenlijk toch een testje wagen… zondag misschien. Of ik hou me gewoon lekker in als het lukt
Vorige maand heb ik netjes kunnen wachten tot ik ongesteld werd, dus geen test gedaan. Wil dit weekend eigenlijk toch een testje wagen… zondag misschien. Of ik hou me gewoon lekker in als het lukt
Ja erg he :mrgreen: Ik zat zelfs zo al te denken…Vele testen ook positief met een ovulatietest :shifty:
Wat maken jullie het spannend meiden! Zou ook wel willen dat jullie gewoon NU testen, maar jullie kunnen echt beter nog een weekje wachten hoor. Stel je voor dat je negatief test omdat je te vroeg bent, zonde toch!?
Op de gebruiksaanwijzing van de digitale CB staat niets voor niets dat je kan testen vanaf de eerste dag na het uitblijven van je ongi. Even volhouden nog, maar ik snap jullie helemaal hoor! :mrgreen:
Ja, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet verwacht hoor :shifty: Ik weet niet waarom :think: Hoop natuurlijk wel dat het zover is, maar wil gewoon niet weer teleurgesteld worden
…en dan gebeurt het juist het vaakst…ik weet er alles van, heb het twee keer gehad dat ik zeker wist dat het niet was gelukt en beide keren bleek het juist wel zo te zijn :mrgreen:. Maar ik geef je geen valse hoop, we wachten “gewoon” af :liar: komend weekend of komende week.