Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

@Vliegje, Gave auto zeg :shock: :smiley:

En niet te veel van je vruchtbaarheid weggeven he :lol:

vliegje: gave auto zeg ikhoud ook niet van op foto;s staan haha maken vind ik een stuk leuker!

ego: heb vandaag zelf de pregnyl gezet ik liet dit altijd doen want vond het doodeng maar goed heb het nu toch zelf gedaan :angel: vrijdag en zondag weer ben benieuwd of het me cyclus verlengd :think:

Mijn temp is iets gaan zakken vanochtend… zit nu op dag 7 na mijn ei.

Ik heb normaal rond de 37,06/37,08 na mijn ei en vanochtend was het 36,98…

Hopelijk stijgt ie gewoon weer! Volgens mij is dit geen goed teken… :frowning:

vliegje gave auto meis…hopelijk gaat ie weer stijgen voor je, maar dat zou toch veels te vroeg zijn, je moet nog een week!!

loesje meis de laatste loodjes you go girl!!!

morgen moeten we weer naar amc, krijgen we uitslagen en behandelplan hopelijk!!

Sophie, ik hoop dat jullie morgen informatie krijgen waar jullie iets mee kunnen!! :pray:

Vlieg, gave auto!! :smiley:

Vliegje, niet de hoop opgeven hoor :naughty: Je hebt nog een week…geen bloed, geeft moed :-*

Sophie, succes morgen!!

dank je mim en vliegje :-* :-*

@vliegje wrote:

Mijn temp is iets gaan zakken vanochtend… zit nu op dag 7 na mijn ei.

Ik heb normaal rond de 37,06/37,08 na mijn ei en vanochtend was het 36,98…

Hopelijk stijgt ie gewoon weer! Volgens mij is dit geen goed teken… :frowning:

Probeer je niet te druk te maken meid!

Het is dat jij met 2 cijfertjes achter de komma meet, maar je hebt nog niet eens een verschil van 0,1! Erg weinig dus! Misschien heb je wel gewoon wat minder onder de dekens gelegen dan normaal!! :-*

En daarnaast kan je temp ook ff een dipje hebben bij de innesteling, maar ik wil je ook geen valse hoop geven.

Oh, en Sophie, succes morgen!

Tier, dat had ik ook gelezen, maar de meningen op internet zijn verschillend. Kom niet echt gevallen tegen waarbij vrouwen ook echt zwanger waren. Dus ga mezelf inderdaad niet gek lopen maken :wink:

@vliegje wrote:

Tier, dat had ik ook gelezen, maar de meningen op internet zijn verschillend. Kom niet echt gevallen tegen waarbij vrouwen ook echt zwanger waren. Dus ga mezelf inderdaad niet gek lopen maken :wink:

Meid, wij gaan er gewoon samen voor :wink:

JA! :slight_smile: Wanneer ga jij voor het eerst testen?! Zou gaaf zijn als we samen naar de maart mama’s kunnen he :slight_smile:

@vliegje wrote:

JA! :slight_smile: Wanneer ga jij voor het eerst testen?! Zou gaaf zijn als we samen naar de maart mama’s kunnen he :slight_smile:

Ja echt wel! Ik denk dat ik pas volgende week donderdag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden…Wil mezelf niet weer teleurstellen :oops:

O dat kan ik niet hoor! hahahahahaha, misschien doe ik er zondag vast 1… maar probeer te wachten tot woensdag.

Ik duik lekker vroeg mijn bed in.

Trusten!

@vliegje wrote:

O dat kan ik niet hoor! hahahahahaha, misschien doe ik er zondag vast 1… maar probeer te wachten tot woensdag.

Ik duik lekker vroeg mijn bed in.

Trusten!

Ja maar omdat ik zo onregelmatig ongesteld ben, durf ikgewoon echt niet eerder te testen :oops:

Ik ga er ook vroeg in hoor…ben erg moe :zzz: Truste meid!

ja snap het. Ga je nu uit van je langste cyclus? Je banner dan bedoel ik?

We hebben dus allebei op bijna dezelfde dag ons ei gehad. Ik waarschijnlijk in de nacht van dinsdag op woensdag vorige week :wink:

trusten!

@vliegje wrote:

ja snap het. Ga je nu uit van je langste cyclus? Je banner dan bedoel ik?

We hebben dus allebei op bijna dezelfde dag ons ei gehad. Ik waarschijnlijk in de nacht van dinsdag op woensdag vorige week :wink:

trusten!

Ga inderdaad uit van de langste…Al hoop ik dat mijn geduld beloond gaat worden :lol:

Ik ook van dinsdag op woensdag waarschijnlijk :lol:

@111 oh dat is wel heel vervelend zeg! Hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen verderop in je zwangerschap.

Mariamaria, door de hormonen gaat het nu juist heel goed en neemt de dagelijkse pijn zelfs af :mrgreen: dus hopelijk blijft dat zo tot en met december en daarna, maar daar is gewoon nog niets over te zeggen.

Vlieg, spannend he meid! Volgende week wordt dus dubbel spannend, ook met Belly! Wie test er nog meer volgende week, want we hebben al gezien dat zwangerschapstests met meerdere tegelijk (of vlak achter elkaar) positief uitslaan en het is alweer erg lang geleden voordat er in dit topic een bosje zwangeren waren, dus… :pray:

Sophie, meid, heeeeeeeel veel succes morgen, ik hoop op het meest positieve nieuws dat jullie kunnen krijgen!