Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Jee Regje, alweer een jaar geleden :shock: Ik volgde jou en Dragon toen zo, ik had zoiets van, als het hun lukt, lukt het mij ook. Ik heb in ieder geval een kansje nu. Begin er nu wel veel mee bezig te zijn… baal ervan, wil er niet mee bezig zijn haha, moet nog ruim een week wachten!

@fluppie wrote:

gister weer even een flinke teleurstelling te verwerken gehad.

we hoorden dat goede vriendin van ons nu 15 weken zwanger is. voor hun ontzettend leuk natuurlijk, al was het voor iedereen een complete verrassing want niemand had dat verwacht!

ik was ook wel heel blij, maar toen de nicht van mijn man de opmerking plaatste: nou, zij is dan voor jou zwanger, hoe vind je dat? en gelijk erachter aan: nou, ik had wel verwacht dat jij eerder zou zijn. wanneer ben jij nou zover?

ze moeten eens weten…

heb er wel een klein traantje om gelaten, het heeft me best gekwetst eigenlijk.

Jij kunt wel een knuffel gebruiken even :hug: :hug:

@loesje; geniet van je verlof en sterkte met de laatste loodjes. Zal niet meevallen met dat warme weer dat ze deze week voorspellen.

Bedankt voor de hormoontjes, hopelijk hebben ze effect.

Ah fluppie… das moeilijk meis. Sterkte! :hug:

Mariamaria, ik heb een whiplash opgelopen ruim 2,5 jaar geleden waar ik rug- en nekklachten aan over heb gehouden. Door de hormonen van mn zwangerschap nemen de klachten af gelukkig, al merk ik het wel meteen als ik teveel doe.

Flup, :hug:

Vlieg, alleen maar logisch dat je je er nu toch stiekem mee bezig begint te houden. Je wilt nou eenmaal heel graag en zeker als de kans nu aanwezig is begint het wel heel erg te kriebelen natuurlijk. Nog een weekje meid! :pray:

dank jullie wel meiden! het doet me goed dat jullie er hetzelfde denken als ik!

had het er gister ook nog over met hubbie. hij dacht eerst: ooo zit ze daar nu nog mee? en later zei hij: ach … heeft gewoon geen verstand!

vond het zo lief dat hij dat zei!

zou mooi zijn als het met warme dagen beter lukt om zwanger te raken! wij gaan vanavond weer ons best doen hahahahaha!

Ik wil jullie graag mijn auto showen :slight_smile:

Mijn motorkap dus, zijkanten hebben alleen mijn weblink en het achterraam is voorzien van een sticker met honden, mijn naam en website.

Heb mijn weblink vervaagd.

Achterkant kan ik niet laten zien, dat bestaat uit alleen mijn weblink en naam.

Hoorde vandaag dat het bruidspaar van augustus zwanger is van hun 1e kindje!

Het was direct raak. En mijn andere bruidspaar zit ook op dit forum.

3 van de 4 bruidsparen die ik vorig jaar gefotografeerd heb zijn inmiddels al bevallen of zwanger. Ik geef al mijn vruchtbaarheid weg :mrgreen:

Wat een gave auto! :clap: :inlove:

Vlieg, die auto is echt heel erg gaaf!

Vlieg, gaaf joh, je scheurmobiel! Daar mag je supertrots op zijn!

Enne…als je nou eens een reportage van jezelf maakt? Dan ben jij vast ook zó zwanger! :mrgreen: Geintje, was het maar zo makkelijk he meid!

Maar wie weet, komende week… :wink: :pray:

Hahaha ja wie weet! :mrgreen: Ik blijf alleen niet plakken :doh:

Heel herkenbaar, heb ik ook erg veel last van :mrgreen:

Mag gelukkig dus altijd foto’s maken zonder dat ik erop moet staan :thumbup:

Waarom denk je dat ik fotograaf ben :mrgreen:

@vliegje wrote:

Waarom denk je dat ik fotograaf ben :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Ja, duh, maar jij hebt daar ook echt talent voor! Ikke nie, maar weet het gelukkig wel steeds zo voor elkaar te krijgen dat mijn hoofd er niet op hoeft :mrgreen:

@111 wrote:

Ja, duh, maar jij hebt daar ook echt talent voor! Ikke nie, maar weet het gelukkig wel steeds zo voor elkaar te krijgen dat mijn hoofd er niet op hoeft :mrgreen:

:lol: whahaha, halve foto’s dus :wink:

whahahahahaha! Das ook een mooie stijl :stuck_out_tongue:

Gewoon zorgen dat je aan 't einde van het rijtje staat, dan kan ik me er zo vanaf fotoshoppen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hihi heeeel slim :slight_smile: Thanks voor de tip :mrgreen:

Hey meiden, ik ga douchen en me bedje opzoeken…Ben supermoe.

Fijne avond :-*