Ik ben hier vanwege grote drukte een paar dagen niet geweest, ik kom hier weer, en… Roosje, wat ontzettend goed zeg!! Wat ben ik blij voor je… ik gun het je zo ontzettend!! Van harte gefeliciteerd!! :-* :mrgreen: :dance:
Fluppie, raar hoor… :think:
En voor Sophie en de rest gewoon even een :-*
Hier geen nieuws. Vorige maand volgens mij voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil een eisprong gehad, ben erg benieuwd hoe het nu gaat. Dag 17 vandaag en temp nog laag… :roll:
mijn nod id morgen of woensdag. het kan dus nog alle kanten op.
maar bijna zwart lijkt me nou ook weer niet de bedoeling!
Mijn NOD is Zaterdag en anders Zondag… Pff ben nu gewoon al nerveus haha… Ben wat dat betreft wel blij met m,n regelmatige cyclus… Zit ik niet nog langer in spanning!
fluppie dat is dan wel heel oud bloed
wanneer ga je testen als je nog niet ongi bent??
guess hopelijk voor jou blijft ie zo
ik denk dat ik het weekend eens ga testen als het weg blijft.
ik heb eerlijk gezegd niet echt veel hoop dat het deze maand zo is. het lijkt wel of je er iedere maand ‘harder’ in wordt om jezelf de tegen de teleurstelling te wapenen.
ja fluppie dat is ook zo
om teleurstellingen te voorkomen
maar ja er blijft altijd nog een sprankje hoop
fluppie ik duim voor je meis! hier nog wat hormoontjes wel vangen he! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Meiden wat kletsen jullie veel, ik hou het niet bij en zie dat ik al aantal pagina’s terug een nieuwe had mogen aanmaken, maargoed bij deze :inlove:
Klikkerdeklik