Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Maar ooit (zo snel mogelijk het liefst haha) komen we er allemaal!

Dat weet ik zeker! :pray: :dance:

Hier nog geen ongieā€¦ Had ik ook niet verwachtā€¦

Voel me ook niet zwangerā€¦

Zal wel weer later komen denk ikā€¦

Ik bedoel als ik al niet eens een ei kan spotten dan zal het zoā€™n vaart wel niet lopen met het zwanger rakenā€¦ :roll: :think:

Het is hier inderdaad een moeizaam gebeurenā€¦ Ik hoop echt dat er snel een paar zwangeren bijkomen, het wordt ook wel weer eens tijd!! Vliegje heeft in ieder geval een ei gespot!! Nu maar hopen dat-ie benut is :pray:

Vliegje :pray:

Ben normaal nooit bang voor de tandarts, maar vandaag wel :shifty: Ik moet een nieuwe vulling :silenced: Zometeen maar braaf de tandjes poetsen :lol: en flossen

hier zijn de wachtweken weer begonnen spannend heb vandaag me eisprong!

Ik ben niet zwangerā€¦

@Artistiqua wrote:

Ik ben niet zwangerā€¦

heb je een test gedaan?

Arti :hug:

Arti, gewoon nog even afwachtenā€¦ Of je moet ongi geworden zijn. Ik testte op dag 33 negatief (met een dipstickje) en 3 dagen later wel positief dus je weet het nooit helemaal zeker. Maar je moet jezelf ook weer niets aanpraten natuurlijk :roll:

@Mim74 wrote:

Arti, gewoon nog even afwachtenā€¦ Of je moet ongi geworden zijn. Ik testte op dag 33 negatief (met een dipstickje) en 3 dagen later wel positief dus je weet het nooit helemaal zeker. Maar je moet jezelf ook weer niets aanpraten natuurlijk :roll:

helemaal mee eens :-*

Ja meid, echt nog even afwachten en moed houden zolang er nog geen ongi is. Het kan nog alle kanten op! :hug:

Voor alle meiden die in spanning zitten even een dikke :hug: .

Vandaag is het bij mij dag 33 van mijn cyclus, zo lang was de vorige cyclus ook. Hij is steeds wat korter geworden en meende nu ook mijn ei eerder te hebben gevoeld (had gerekend op een cyclus van ongeveer 30 dagen nu). Erg spannend dus, maar denk dat ik toch nog even wacht met testen. Zou wel heel snel zijn meteen de eerste goed benutte ronde raak.

Jij hebt stalen zenuwen Elle! :thumbup:

Knap hoor dat je kunt wachten. Ik hoop voor je dat je ongi wegblijft en snel positief test!

Inderdaad knap dat je zo lang kan wachten, ik duim met je mee voor een positieve test straks!! :thumbup:

Ik ben (na een cyclus van 50 dagen) ongiā€¦ was te verwachten dat het zou komen, want de kans om spontaan zwanger te raken van mijn mans slechte zaadjes is klein, maar het blijft gewoon balenā€¦ op naar 2 maanden wachtenā€¦ :cry:

O Tier :hug: Sterkte meis!

Elle, :pray:

Roosje, ik heb een test gedaan jaā€¦ :slight_smile:

En ik wacht het inderdaad nog even af, heb gewoon het gevoel dat mijn cyclus weer langer is deze keerā€¦

Tierrr, :hug: :hug: :hug:

Elle, voor jou ook spannend meis! Ik duim voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Artistiqua wrote:
Roosje, ik heb een test gedaan ja.. :)
En ik wacht het inderdaad nog even af, heb gewoon het gevoel dat mijn cyclus weer langer is deze keer..

spannend meis hoop dat je toch nog positief zal testen

Tier :hug:

Arti, spannend hoor! Maar als je naar mijn cyclus kijkt zie je dat ik ook uitschieters hebt gehadā€¦Ik ga hard voor je duimen :thumbup: :pray:

@Belly wrote:

Hey mamamaria, jij ook hier :mrgreen:
ik hier?? ehā€¦ hahaha ja! Gezellig dat jij hier ook zit.

@Tierrr wrote:
Hoi mariamaria, welkom!! Tuurlijk mag je gezellig meekletsen! :slight_smile:

Mag ik vragen waarom jullie per augustus gaan beginnen en niet nu al? Ben je nu aan de pil?

Dank! Natuurlijk mag je dat vragen. Het is hier een beetje ā€œstrijdā€ geweest over wanneer we er nu voor zouden gaan. Ik wilde mijn pilvoorraad opmaken en er dan voor gaan. Van manlief hoeft het allemaal niet zo snel. Uiteindelijk overeengekomen om inderdaad de hele pilvoorraad op te maken en het dan op zā€™n beloop te laten (natuur zā€™n werk laten doen). Natuurlijk ga ik hem wel extra verleiden op mā€™n vruchtbare dagen.

Bovendien komt het nu ook nog mooi uit dat ik pal na de zomervakantie mijn laatste pil slik. Ben nl bang dat ik weer een onregelmatige cyclus krijg, net als voor mijn piltijdperk (om het even zo te zeggen). Zou zonde zijn om hele vakantie ongesteld te zijn ofzo.

Hallo dames!

Ik kom ook nog eventjes weer langs zoeven!!!

Hoe gaat het hier? Helaas nog weinig zwangeren erbij las ikā€¦

Maar wie weet deze maand??? Zomermaanden schijnen echt vruchtbaarder te zijn.

Dames ik blijf voor jullie duimen en lees ook vaak nog mee, ik reageer alleen niet veel meer, het spijt meā€¦

Voel me soms ook een beetje vervelend met mijn zwangere verhalen, en weet niet of ik hier nog echt op de juiste plek benā€¦

Anyway, ik vroeg me af of iemand al iets van zomervlinder had gehoordā€¦ ze was vorige week uitgerekendā€¦

liefs loes

@loesje101 wrote:

Hallo dames!

Ik kom ook nog eventjes weer langs zoeven!!!

Hoe gaat het hier? Helaas nog weinig zwangeren erbij las ikā€¦

Maar wie weet deze maand??? Zomermaanden schijnen echt vruchtbaarder te zijn.

Dames ik blijf voor jullie duimen en lees ook vaak nog mee, ik reageer alleen niet veel meer, het spijt meā€¦

Voel me soms ook een beetje vervelend met mijn zwangere verhalen, en weet niet of ik hier nog echt op de juiste plek benā€¦

Anyway, ik vroeg me af of iemand al iets van zomervlinder had gehoordā€¦ ze was vorige week uitgerekendā€¦

liefs loes

Oh, dan hoop ik dat deze maand erg vruchtbaar was :lol:

Loesje, tuurijk kan je hier nog gewoon meekletsen, is juist leuk om te horen hoe het met je gaat! Helemaal niet vervelend :naughty:

Niets gehoord van zomervlinder hier