Vlieg, wat goed van je ei. En prima benut! :thumbup:
Ik ben vanmorgen bij de HA geweest en heb een verwijsbrief voor de gyn. Ga vrijdagmiddag even bellen (ben dan vrij van m’n werk).
Hier zijn vast wel dames die me iets kunnen vertellen wat ons te wachten staat op zo’n eerste afspraak… :think:
Alicia, vast wel! Ik kan je er alleen niet mee helpen :shifty: Spannend hoor meid! Hoop dat er wat duidelijkheid uit komt
Ik ben vanmorgen bij de HA geweest en heb een verwijsbrief voor de gyn. Ga vrijdagmiddag even bellen (ben dan vrij van m’n werk).
Hier zijn vast wel dames die me iets kunnen vertellen wat ons te wachten staat op zo’n eerste afspraak… :think:[/quote]
vaak is het eerste gesprek een orientered gesprek er kunnen onderzoeken gedaan worden en je man zal zijn bijdrage moeten inleveren
succes :thumbup:
@Artistiqua wrote:
Oh wat spannend allemaal meiden!
Ik duim met de rest mee, heel hard!!
Hier geen ei gespot, geen ongie… Helemaal niks…
Ik begin de hoop een klein beetje te verliezen… waarom weet ik ook niet…
:hug: Misschien is je cyclus nog gewoon een beetje in de war? Je bent nog niet zo heel lang gestopt met de pil toch? Het verschilt per persoon hoelang je bezig bent met ontpillen.
Heb je wel rond hetzelfde tijdstip getest steeds?
Arti, het kan een paar maanden duren voor je cyclus op gang komt.
Alicia, ze zullen eerst van alles vragen, ook over je man. daarna misschien een echo om te kijken hoe het ervoor staat.
Heb je al een datum?
Meiden, mijn testjes van vandaag en gisteren…wat denken jullie :shifty: Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik ze hier plaats?
Ei is weg Helemaal goed
Zal ik gisteren dan op het juiste tijdstip geklust hebben :shifty:
lijkt mij ook dat je ei gesprongen is. ik ga voor je duimen!
ik lig nu trouw na iedere keer ‘konijnen’ met mn billen op een kussen en mn benen in de lucht! hahaha, het is een heel komisch gezicht, maar alles voor een baby!
ik hoop zo dat het deze maand nu een keer gaat lukken!
@fluppie wrote:
lijkt mij ook dat je ei gesprongen is. ik ga voor je duimen!
ik lig nu trouw na iedere keer ‘konijnen’ met mn billen op een kussen en mn benen in de lucht! hahaha, het is een heel komisch gezicht, maar alles voor een baby!
ik hoop zo dat het deze maand nu een keer gaat lukken!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hihi heb ik dus ook de hele week gedaan!
Oh, dat heb ik niet gedaan :think: Ik ben niet meer opgestaan, maar in slaap gevallen :shifty:
Joh das ook goed! Sommige mensen worden zwanger als ze sexen onder water. We zijn er veel te veel mee bezig hahahaha.
Hallo allemaal, Manlief en ik gaan half augustus voor een 1e kindje. Ik klets ook al mee in het eirammelaars en augustus 2009 stoppers topic, maar mag ik me hier ook vast aansluiten?
Zal even kort voorstellen: ik ben maria, 25, getrouwd, werk (nu nog) fulltime en geniet daarnaast van een druk leven vol leuke dingen met familie en vrienden.
Meer weten? Vraag maar raak hoor
Hey mamamaria, jij ook hier :mrgreen:
Hoi mariamaria, welkom!! Tuurlijk mag je gezellig meekletsen!
Mag ik vragen waarom jullie per augustus gaan beginnen en niet nu al? Ben je nu aan de pil?
Belly goed hoor, je ei is geweest :dance:
Maria welkom hier. Spannend hoor, ook voor je 1e kindje. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.
Vliegje ik heb nog geen datum, ga morgen even bellen maar ik ga er van uit dat het wel even zal duren voor we terecht kunnen. Vaak hoor je dat het heel erg druk is bij die gyn´s. Tot die tijd klussen we gewoon goed door
Heb op de site van het ziekenhuis al een en ander gelezen. M´n man kan een potje mee krijgen en als het er in zit moeten we dan binnen een half uur in het zh zijn. Dat gaat wel lukken. Verder zal ik denk ik in eerste instantie inderdaad een echo krijgen en bloed moeten prikken.
Voorlopig zit ik alweer op dag 5 en gaan we morgen weer beginnen met klussen :dance:
Hoe is het bij jou vlieg? Had je nou al een ei gehad? Sorry ben het even vergeten… :oops:
Haha Belly, dat maakt niet uit hoor. Ik gebruik dat kussen soms wel maar soms ben ik ook zo moe dat ik lekker ga pitten. Het is net wat vliegje zegt, we zijn er te veel mee bezig…
Ja we zijn er echt teveel mee bezig he :mrgreen: Maar we willen ook allemaal zo graag :lol: Valt me wel op, dat de meeste die hier zitten wel “probleempjes” hebben om zwanger te raken :think: Niet verkeerd bedoel hoor!!! :shifty:
Ook ikzelf…Steeds maar weer die ontstekingen :? Hoop dat het nu weg blijft
Zo vreemd, heb nu ook al de hele dag steekjes links in mijn onderbuik :think: Zometeen nog maar een ovutest doen…heb er toch genoeg :lol:
Belly, klopt, we hebben geen gemakkelijke zwangeren hier haha.
Alicia, heb mijn ei toevallig deze week gehad
Maria, welkom!
inderdaad! wat dat betreft zitten we hier allemaal op 1 lijn!