Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Hee Sophie! Welkom terug! Goede vakantie gehad?

Tier, ook hier even veel sterkte voor jou! Maar weinig zaad betekent nog niet geen zaad he, dus toch nog kansjes hoor meisje!

Arti, beterschap!

Net even flinke discussie met manlief, dat wordt goedmaaksex… whahahahhaa. Hoop ik…

O trouwens, ben weer aan het ovutesten geslagen, ben heel benieuwd of hij het nu, met mijn PCO en Clomidgebruik, wel goed aan ga geven.

En de testjes worden langzaamaan donker, verwacht vanavond een donkere streep en dan zou het wel weer kloppen.

Morgen weer echo.

sophie: welkom terug meis spannende weken dus voor de boeg hoop dat het snel wat oplevert het is je zo gegund :-*

vliegje: goedmaaksex :lol: succes :wink:

Ik heb wel vandaag enorme steken gehad, maar of dat nou mijn a.k. ei is :think: Zit te wachten tot ik kan plassen en een ovutest kan dippen :lol:

@Belly wrote:

Ik heb wel vandaag enorme steken gehad, maar of dat nou mijn a.k. ei is :think: Zit te wachten tot ik kan plassen en een ovutest kan dippen :lol:

succes :thumbup: :wink:

Ja, het is mijn eisprong :dance: Ga vanaaf hub maar even verleiden :lol:

Nu maar hopen dat ie wil, aangezien hij zich niet 100% voelt :pray: Helpen jullie mee hopen :shifty:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

even ego:

positieve ovu test, dus nu werkt ie wel. Ik ga deze nacht of morgen een ei leggen denk ik :slight_smile:

Morgen meer. Drukke avond gehad.

Belly, succes :smiley:

Vlieg en Belly, wegwezen hier jullie! Jullie hebben nu andere dingen te doen, toch? :mrgreen: Hoewel, Vliegje zei dat ze een drukke avond heeft GEHAD, dus zij mag vast al een beetje uitrusten, toch Vlieg? :wink: :mrgreen: Oeh meiden, ik hoop het heeeeel hard voor jullie!

Haaaaai Sophie, fijn dat je er weer bent!

Helaas geen zwangere dames erbij, zij hebben vast gewacht tot je er weer bij bent!

Tierr, balen zeg…duurt inderdaad enorm lang…Kun je eindelijk een vervolgstap zetten en dan moet je nog zo lang wachten. Gelukkig wordt het wat mooier weer, dan heb je misschien wat afleiding en vliegen de weken snel voorbij. In ieder geval weet je nu wel waar het waarschijnlijk aan ligt dat je nog niet zwanger bent geworden en kan de medische wereld je gericht behandelen. Kop op meid, we slepen je er door hoor! :hug:

ook wij moeten weer flink ons best doen de komende periode! ik ben nu in afwachting van mijn ei, maar voor de zekerheid doen we het gewoon braaf om de dag. 10 juli moet ik weer naar de gyn voor de uitslag van het spermaonderzoek en mijn bloedonderzoek.

ik ben erg benieuwd moet ik zeggen. mijn lief gaat proberen vrij te krijgen, hoop dat het lukt :pray:

Klinkt spannend Flup! Gelukkig is het volgende week al juli, dus het schiet op. Wij mogen de 15e weer naar het hartje luisteren bij de VK, ook weer iets om naar uit te kijken.

Ik hoop voor je dat de uitslag goed is de 10e.

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! HIJ IS GESPRONGEN!!! Ikke blij :wink: Manlief en ik werden gewoon moe van het klussen. Vanaf vorig week maandag om de dag en vanaf zondag tot gister iedere dag. Dus we hebben het niet gemist nu hahaha.

Nu 2 weken wachten, mijn NOD is dus 8 juli.

Heb het razend druk en heb zoiets van, we zien wel. Ben gewoon weer zo blij met een ei hihi :slight_smile: Dus dat is voor mij het belangrijkste.

Uiteraard hoop ik wel dat onze inspanningen beloont worden!

Ik denk dat hij vanacht gesprongen is, of gister overdag misschien.

Belly, zet 'm op! We lopen gelijk op nu :slight_smile: Leuk leuk!

Fluppie, jij ook succes!

goed nieuws vliegje

nu 2 weekjes wachten…hopelijk goed nieuws straks :pray:

Jullie mogen volgende week eindelijk weer! Wat gaan ze doen dan?

JAAAAAAAA Vlieg!!!

Super meid! En oooh, wat zul jij in spanning zitten over twee weken! Ik ga nu heel hard voor je :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:!

Zou het niet geweldig zijn?

En Belly…voor jou is het ook mega-spannend! :pray: ook voor jou!

Hopelijk volgende week ook goed nieuws voor Sophie en dan straks een babyboom van een nieuwe groep zwangeren met in ieder geval 3 leden!!! :wink: :mrgreen: :pray: :pray: :pray: :pray:

Oh wat spannend allemaal meiden!

Ik duim met de rest mee, heel hard!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hier geen ei gespot, geen ongie… Helemaal niks…

Ik begin de hoop een klein beetje te verliezen… waarom weet ik ook niet…

Arti, :hug: In je banner staat dat je nod pas morgen is, dus er is nog steeds hoop toch, zolang je nog geen :evil: hebt?

vliegje goed zeg dat je je ei hebt gehad alleen elke dag klussen is echt niet goed meis!

snap je gevoel wel dat je dat denkt maar zo hebben de zaadjes weinig tijd om nieuwe aan te maken je kan beter om de dag :wink:

mijn fm was goed :dance: mag morgen de pregnyl zetten en daarna om de dag extra pregnyl om de cyclus langer te maken ben benieuwd!

Ik ga vanavond nog een keer testen om te kijken of de streep minder is al gisteren, al ga ik daar wel vanuit eigenlijk :mrgreen: Nu is het wachten weer begonnen :lol:

Vliegje, wat goed!!! :clap: lopen nu inderdaad gelijk…Spannend hoor :-*

spannend dames bij mij gaan morgen de wachtweken weer in :dance:

@vliegje; wat een supernieuws. Nu maar hopen op een goed resultaat. Aan jullie kan het niet liggen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@belly; ook voor jou spannend, ik zal voor je duimen.