Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Hmm, vaag arti… op zich in jouw geval mooi dat je écht ongesteld bent natuurlijk, maar echt leuk is het niet… heb je er veel last van? Ik ben heel benieuwd hoe jouw cyclus verder zal gaan… ik hoop goed!!

En ik zal het dan wel zien of het hierbij blijft of dat ik toch nog erg ongi word… ben benieuwd!

Nou, wij zullen ff op verjaardagsvisite!! Doooeeei!!

dank je wel lieverds ik snap er echt niks van

of het betekend dat me cyclus langer word dus dan zal ik al snel niet meer gaan reageren op de puregon of ik heb te vroeg getest en laat ik dat maar hopen :pray:

ga dinsdag weer een test doen mocht die negatief zijn dan vraag ik weer een bloedtest aan in het zkh dan weet ik het zeker

hier zijn ze der hoor :twisted: :twisted:

morgen ziekenhuis weer bellen en dan gaan we weer opnieuw

roosje ik duim voor je wijffie

balen hollow

hopelijk vinden ze in je volgende poging wel op tijd je ei :-*

roosje wat balen dat je test negatief was, hopelijk heb je te vroeg getest en blijven die stomme ongi weg

regje wat leuk dat je nog ff komt buurten, hopelijk mag je snel je kleintje in je armen houden

Balen Hollow!

Roosje, hoe is het met jou?

Regje, wat fijn weer wat van je te horen! Echt spannend zeg! kom je wel een BIA EN BUB melden??? :slight_smile:

Ik ben eindelijk klaar met werken, echt doodmoe. Nu nog een paar uurtjes van het weekend genieten…

hmm hier is het niet zo lekker kreeg net het nieuws dat een bekende is verongelukt op de motor :cry: laat 2 kindjes achter en vrouw zo erg allemaal!

hier is nog niks aan de hand word er gek van

Dames, ik heb even een raar vraagje.

Als wij geklust hebben, ‘lek’ ik altijd zo lang. Zaadjes die er allemaal uitlopen ed, bleh vind ik dat.

Maar we hebben van de week 3 x geklust voor het slapen gaan, ik bleef dus gelijk liggen na het klussen. Meestal, als ik dan de volgende dag op sta, loopt het er alsnog uit. Nu niet, of stukken minder. Komt dat omdat ik heb geslapen? Of kan het iets anders zijn??

Enne, hebben ALLE vrouwen rekbaar slijm tijdens hun ei?

Ik heb wel eens een ei gehad, maar nooit rekbaar slijm.

O Roosje, wat erg!

Geen rare vraag hoor!

Ik lek ook altijd direct erna. Als ik blijf liggen en de volgende morgen opsta dan komt er eigenlijk nooit meer iets uit. Zal wel opgedroogd zijn dan ofzo… :lol:

Ik heb ook niet elke cyclus van dat slijm, dat verschilt heel erg per keer.

Jeetje Roosje wat verschrikkelijk. Je moet er toch niet aan denken dat je zoets overkomt…

:hug:

Vlieg: ik heb datzelfde als ik meteen opsta of vrijwel snel erna dat het lekt (soms best veel).

en aan mijn slijm kan ik ook nooit wat zien, dus ben gerustgesteld dat jij dat ook hebt en het dus niet iets raars is :stuck_out_tongue:

@AliciaC wrote:

Jeetje Roosje wat verschrikkelijk. Je moet er toch niet aan denken dat je zoets overkomt…

:hug:

nee idd dit is niet best hij is heel bekend hier in het dorp en oud collega van me schoonpa heeft toch wel inpact hoor

He bah Roosje! sterkte! :hug: :-*

@Tierr, ik voel me rederlijk oke, ik mag niet klagen ondanks de dikke opgezette voeten, de bandenpijn/indalingspijn en die buik die in de weg zit :slight_smile:

Lekken na sex is normaal hoor, alleen ik bleef na sex altijd minimaal 20 minuten liggen (soms ook met een kussentje onder me kont, zodat het niet eruit kon lopen :oops: ), ik weet niet of het geholpen heeft, maar het is het proberen waard. In iedergeval wordt aangeraden om minimaal 10 minuten te blijven liggen, zodat er meer zaadjes de goede weg kunnen vinden.

Ik zal zeker laten weten als er een baby is :smiley:

@Roosje, wat een vreselijk nieuws zeg :frowning:

Hoi allemaal!

Kom me ook even melden in het nieuwe deel! Jullie zijn alweer een eind op weg, maar heb ff snel alles gelezen…

Jammer, nog steeds geen zwangeren erbij :frowning:

Over dat slijm…vorige week had ik inene een hele prop vrij stug slijm. :shock:

Is dat dan dat rekbare slijm???

Heb dit een keer eerder gehad, maar dat was in de eerste maand na het stoppen met de pil dus ik dacht dat et daarmee te maken had.

@roosje, veel sterkte en (beetje dubbel) veel geluk, hoop dat je toch nog positief test!!

Iemand hier trouwens nog naar de VROUW beurs geweest? Was dit weekend in Leeuwarden.

Nou wat :: :: :**: voor iedereen!

liefs,

ik kom me ook weer ff melden, bij mij liep het er ook altijd uit. Maar wij kluste altijd voor het slapen en dan met een flink kussen onder mijn kont en dan zeker nog 45 min zo blijven liggen. En denk dat het geholpen heeft :wink:

Jeetje Roos dat heeft inderdaad impact :hug:

voor de rest gata het hier wel goed, vanochtend iets te lang uitgeslapen en dus te laat gegeten en toen had ik zin in pindakaas. Deed de pot open en die ging heel snel weer dicht :sick:

Hoop dat er snel meer zwangeren zullen volgen!

@vliegje wrote:

Dames, ik heb even een raar vraagje.

Als wij geklust hebben, ‘lek’ ik altijd zo lang. Zaadjes die er allemaal uitlopen ed, bleh vind ik dat.

Maar we hebben van de week 3 x geklust voor het slapen gaan, ik bleef dus gelijk liggen na het klussen. Meestal, als ik dan de volgende dag op sta, loopt het er alsnog uit. Nu niet, of stukken minder. Komt dat omdat ik heb geslapen? Of kan het iets anders zijn??

Enne, hebben ALLE vrouwen rekbaar slijm tijdens hun ei?

Ik heb wel eens een ei gehad, maar nooit rekbaar slijm.

Dat heb ik ook altijd hoor, hoewel ik goed kon merken dat dat stukken minder was in de dagen rond de eisprong. Ik had trouwens altijd duidelijk een ‘slijmdag’ maar de laatste cyclus juist weer niet waardoor ik dacht dat het niet raak zou zijn… Tja, blijft elke keer weer een verrassing :smiley:

Dat heb ik dus ook altijd, dat het er gelijk uitloopt!

En ik dacht er nooit bij na, en ging na de sex gelijk douchen en het wegspoelen…

Er niet bij nadenkend dat je zo de zaadjes wegspoelt… :oops: :roll: :wall:

Nee ik ben niet altijd even snugger… :mrgreen:

@Artistiqua wrote:

Dat heb ik dus ook altijd, dat het er gelijk uitloopt!

En ik dacht er nooit bij na, en ging na de sex gelijk douchen en het wegspoelen…

Er niet bij nadenkend dat je zo de zaadjes wegspoelt… :oops: :roll: :wall:

Nee ik ben niet altijd even snugger… :mrgreen:

hehe jij niet alleen

@Roosje wat een schrik

sterkte wijffie

hmmmz mijn :evil: wil niet doorbreken alleen maar bruin en een klein beetje hangt het in de lucht ofzow?

het wil bij een aantal van ons deze maand niet

Roosje… voor jou snel een sikke :hug:

En nu ist bedjetijd voor mij… morgen weer vroeg dag… trusten!!

Arti, zo zie je maar weer… Leer je toch weer iets bij :wink: Een orgasme vlak na de zaadlozing schijnt ook kansverhogend te werken :smiley:

Goh, leuk onderwerp zo vroeg op de ochtend :smiley: