Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

au het is doorgebroken hoor

probeer nu zwolle te bellen maar hoor tuut tuut tuut

Roosje, logisch dat zoiets heel veel impact heeft! Heel veel sterkte! :hug:

Hollowglade, het is dus toch nog doorgebroken? Nou ja dat is iig beter dan maar voor de helft… :hug:

Mim, ja heerlijk onderwerp, moet kunnen toch? :wink: :lol:

Hoe is het met jou?

Ik ben wel redelijk tevreden, gisteren leek het er nog niet op dat mijn :twisted: bijna over zou zijn… Waardoor ik dus te lang ongesteld zou zijn… Maar nu lijkt het er wel op dat het bijna over is! :dance:

Dus op zich klopt mijn banner dan toch wel zo ongeveer… :dance:

@Artistiqua wrote:

Hoe is het met jou?

Met mij gaat het nog steeds prima, ik voel me af en toe wel wat misselijk maar vervolgens krijg ik weer een vreetbui en voel ik me weer goed :D Ik ben erg benieuwd naar het vk gesprek en verder is het gewoon nog een paar weken geduld hebben... :liar:

Oja, vind het wel steeds lastiger om m’n mond te houden… Ik ben zelf nu wel een beetje gewend aan het idee (hoewel ik het nog steeds niet geloof) dus ik ben bang dat ik een keer per ongeluk iets laat vallen zonder goed na te denken… Gelukkig zaterdag twee weken met vakantie dus nog even volhouden. :mrgreen:

ff ego

vanmorgen weer nega getest :cry: snap er echt niks van en ik heb het zkh gebeld die willen eerst dat ik deze week nof afwacht en anders word de ongi weer opgewekt ze denken dat me ei dan niet goed is gesprongen :cry:

He getver Roosje, dat schiet ook niet op!! :hug:

@Mim74 wrote:

He getver Roosje, dat schiet ook niet op!! :hug:

nee zeker niet nog langer in onzekerheid zitten en de hoop is nog heel ver te zoeken bij me had zo;n goede hoop :pray:

Ja, je was zo positief gestemd!! Kan me voorstellen dat je dan even bij de pakken neer gaat zitten… :hug:

Roosje… :cry:

Ik :pray: voor je dat je straks alsnog een positieve test in handen hebt, maar wat vervelend zeg, die onzekerheid en dat wachten… :?

Hier is de ‘ongi’ helemaal over, het was dus maar krap aan 3 daagjes heeeeeel erg licht… heel vaag…

Roosje :hug:

@Mim74 wrote:

@Artistiqua wrote:

Hoe is het met jou?

Met mij gaat het nog steeds prima, ik voel me af en toe wel wat misselijk maar vervolgens krijg ik weer een vreetbui en voel ik me weer goed :D Ik ben erg benieuwd naar het vk gesprek en verder is het gewoon nog een paar weken geduld hebben... :liar:

wanneer was je afspraak nou ook weer precies met de vk?
Spannend hoor!
Lekker dat je nog geen last heb van kwaaltjes. :thumbup:

Ik moet volgende week woensdag voor m'n uitstrijkje :(

@roosje83 wrote:

ff ego

vanmorgen weer nega getest :cry: snap er echt niks van en ik heb het zkh gebeld die willen eerst dat ik deze week nof afwacht en anders word de ongi weer opgewekt ze denken dat me ei dan niet goed is gesprongen :cry:

Ach Roosje… :hug:

@AliciaC wrote:

wanneer was je afspraak nou ook weer precies met de vk? Spannend hoor!

Aanstaande donderdag! Ik ben wel benieuwd wat voor informatie en vragen we allemaal gaan krijgen. En vrijdagochtend eindelijk de mevrouw van MvM… Ben ik ook benieuwd naar!! :smiley:

Dames,

ik zal deze week reageren hier, omdat wij gisteren de moeilijke beslissing hebben genomen om aanstaande vrijdag onze oudste hond Dodi te laten inslapen. Wij gaan dus deze week nog volop genieten van onze kanjer en daarna helaas afscheid van hem nemen.

Eros, veel sterkte! Een moelijke beslissing om voor een ander levend wezen te maken… :hug:

@eros veel sterkte

wij zullen zon zelfde beslissing waarschijnlijk dit jaar nog ook moeten gaan maken ivm HD van ons oudje

@roosje :hug:

gisteren toch zwolle nog te pakken gekregen het was erg druk bleek want de vrouw die ik aan de lijn had snapte er weinig van

maar toch afspraak voor donderdag gemaakt

wij gaan weer beginnen

Eros, heel veel sterkte ermee!! :hug:

En hollow ook!!

BIANC!!! WAT LEES IK NU??? Staat het ook op de Palace?? Weinig gelezen laatste tijd, meis, heeeeel veel sterkte!!! wat zwaar :frowning: Ik weet zo goed hoe het voelt… sterkte meissie!!!

@eros sterkte meis arm hondje arme jullie :hug:

@hollow wat fijn dat jullie weer in actie mogen komen, donderdag al super hopelijk heeft het gauw resultaat

@vliegje heb je je ei al gespot??

@roosje hoe is het met jou al meer duidelijkheid?

@tierr, jij mag vrijdag al naar de gyn toch? ben benieuwd of ie iets vindt

@alicia voor wat voor uitstrijkje moet jij ?

@hahaha mim lastig he je mond houden, zie je nog niks aan je?? nog geen beginnend buikje?

Sophie, Alicia en ik hebben allebei een oproep gehad voor onderzoek naar baarmoederhalskanker… Krijg je vanaf je 30e elke vijf jaar… dit jaar de tweede keer :roll: Ik moet alleen even afmelden want je mag niet als je zwanger bent…

Het wordt wel iets boller bij me, vooral als ik net iets gedronken en/of gegeten heb maar ik denk niet dat het iemand al op zou vallen…