Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Hierbij een nieuw deeltje voor iedereen die gaat voor een 1e kindje!!

Hopelijk kunnen we het bovenste lijstje snel vullen met nog meer zwangeren! :pray:

Ons ShowForum :inlove:

Liefs Jane :-*

Regje gefeliciteerd met jullie dochtertje Silvie! :inlove: :dance:

Dragon gefeliciteerd met jullie zoontje Liam! :inlove: :dance:

Hoehoeeee… mooooi nieuw deeltje met hopelijk straks veeeeeel meer zwangeren!! :smiley:

Zo, en nu ga ik naar mijn werk…

goedemorgen,

nu alweer nieuw deeltje??

gisteren heb ik lekker vrij gehad, nu weer vroeg op het werk…

verder niets te melden hihihihi

alleen dat het nog maar 4 weken wachten is en we voor de intake mogen…

Wat gaan we toch hard :slight_smile:

Manlief heeft gister even een foto gemaakt van mij, ik vind het verschrikkelijk op ZELF op foto’s te staan… dus kijk daar ff doorheen.

Aantal vrienden hadden me nog niet gezien met bril, oke, dan maar fotootje.

Hierbij dus

Fijne dag!

leuke foto vliegje :thumbup:

Nieuw deeltje alweer!! We krijgen de smaak te pakken hier :smiley: En nu nog veel meer zwangeren graag, het wordt weer hoognodig tijd voor een paar december mama’s!! :pray:

Vliegje, past heel goed bij je hoor, die bril.

Sophie, nog 4 weken wachten…? Kan me voorstellen dat het een eeuwigheid lijkt!

Verder hier ook weinig nieuws, nog steeds nauwelijks kwaaltjes. Buik is een beetje opgezet maar dat kan niemand zien. Borsten zijn iets gevoelig en ook een tikje gegroeid volgens mij. Blijft vreemd, niet dat ik kwaaltjes wil maar voel me niet heel erg zwanger… :think: Vanavond MVM op bezoek, dan wordt het vast iets echter en volgende week donderdag ‘intake’ bij de VK. Maar het wordt pas echt echt bij de eerste echo denk ik…

gevonden :dance:

vliegje leuke foto :thumbup:

@Mim74 wrote:

Nieuw deeltje alweer!! We krijgen de smaak te pakken hier :smiley: En nu nog veel meer zwangeren graag, het wordt weer hoognodig tijd voor een paar december mama’s!! :pray:

:smiley: inderdaad!!

En nog veel meer zwangeren!! :thumbup: daar gaan we voor!! :mrgreen:

en wat spannend zeg intake en mvm.

kan me voorstellen dat je nog niet echt het gevoel/idee hebt zwanger te zijn, maar in ieder geval wel super dat het zo is :mrgreen: en je bent echt zwanger hoor!! :inlove: (krijg je nu al langzaam meer gevoel van zwanger?? :lol: :mrgreen: )

Vlieg leuke foto hoor en die bril staat je ook leuk!

Wat een leuke foto Vliegje!! :smiley:

En spannend Mim vanavond! En ik kan me voorstellen dat het nog steeds wat onwerkelijk is, maar dat zal inderdaad snel genoeg veranderen als je je echo krijgt! :inlove:

Dat weet ik wel zeker! Maar dat duurt nog wel een week of 5/6 dus nog even geduld voorlopig… :roll:

Hee dames!!

Zo, weer een werkdagje erop zitten!! En nu lekker weer een dagje vrij!!

Heerlijk zeg, al die daagjes vrij ineens, moet ik maar goed van genieten, want over een paar weken krijg ik het druk, dan moet ik een poosje fulltime werken…

Verder ben ik blij, want het is mooi weer en er waren allemaal leuke dingen met de post! (Waaronder een vriendin - mama tijdschrift… grrr, ik wil ook een kindje, en wel NU!! :silenced: maar dit is dag 45 en nog steeds niks geen veranderingen)

Vliegje, wat een leuke foto joh!! Snap niet dat jij een hekel hebt aan op de foto gaan, je ziet er harstikke leuk uit!! Ook heel leuk trouwens om zo een gezicht bij de naam te hebben… :slight_smile:

Mim, jee, dat duurt inderdaad nog lang… maar voor die tijd ook niet vergeten te genieten he?!

Hee meiden!

Hier ook weer een dag voorbij.

Morgenmiddag ben ik vrij van kantoor om te fotograferen, communieshoot.

Morgenavond hard werken dus nu genieten van BANKHANGEN :slight_smile:

Enne Tier, thanks haha. Ik vind mezelf al niet knap en al hélemaal niet op foto’s hahaha!

Mim, succes zo!! Het wordt steeds echter he :slight_smile:

Ik voel overigens van alles onder in mijn buik… maar ik ben er weer heeeeeeeeeeel veel mee bezig nu ik weet dat we kans hebben op een ei… Maar goed, ik moet het loslaten, anders word ik weer tureluus.

Het ‘voordeel’ van de laatste 3 weken was dat ik WIST dat ik geen ei kreeg.

En nu zit ik alweer in de spanning…

Nou ja, we zijn in ieder geval weer aan de klus :smiley:

vliegje ik hoop zo dat je ei eraan komt en je meteen zwanger wordt…zou wel heel tof zijn voor jullie!!!

tierr wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik heb ook al twee keer een hele lange cyclus gehad normaal rond de 30 dagen en een paar uitschieters van rond de 45-50 dagen…en zomaar in eens ongesteld…hopelijk is dat bij jou ook het geval…dan kan je weer met een volgende cyclus beginnen

roosje hou je het nog een beetje vol op het wachtbankje???

mim veel plezier vanavond met de mvm :wink:

sophie: het wachten word wel steeds spannender hoor :dance: zit nu op cd 10 na de pregnyl en na dag 11 word het steeds linker want de vorige keren werd ik het er vlak al na vind het wel weer erg spannend worden dat wel maar goed we moeten het maar weer afwachten :pray:

Ben ik ook weer ´s! :mrgreen:

Mim, hoe was de afspraak met mvm?

Hier ook een avondje bankhangen en even werken aan m’n digitale fotoalbum van onze honeymoon. Zijn al bijna een half jaar terug en nog niet klaar… :oops: we hebben het te druk met andere dingen denk ik :wink:

dus spannende dag roosje morgen en de dagen erna

ga je het weekend testen als je nog niet ongi bent???

alicia heerlijk he zo´n avondje bankhangen

waar ben je heen geweest op honeymoon?

@sophie wrote:

dus spannende dag roosje morgen en de dagen erna

ga je het weekend testen als je nog niet ongi bent??? ja ik ga dan zondag testen mocht er dan nog niks zijn :pray:

alicia heerlijk he zo´n avondje bankhangen

waar ben je heen geweest op honeymoon?

We hebben een rondreis in de VS gemaakt. Wordt dus een erg dik boek :smiley:

@AliciaC wrote:

We hebben een rondreis in de VS gemaakt. Wordt dus een erg dik boek :smiley:

succes met het maken ervan :thumbup:

Mevrouw MVM heeft afgebeld omdat ze een beetje grieperig is en het leek haar niet verstandig om in mijn toestand langs te komen :smiley: Hahaha, ze stond op de voice mail maar als ik haar aan de lijn had gehad had ik waarschijnlijk gezegd dat ze gerust langs kan komen! Ik kan toch wel een griepje aan? Wel jammer, nu weer afwachten tot ze zich beter voelt en volgende week zaterdag gaan wij al op vakantie. Ik wil graag wat van die flesjes vullen en zo lukt het niet!

Mannetje is naar een vergadering dus ik kan even ongegeneerd KOKen :mrgreen: