mim dat is idd jammer, maar goed als je op vakantie bent zal je ook even moeten stoppen en het kan maar tot een week of 12 toch ik zou het ook graag willen doen maar het is niet haalbaar
ik zou het zelf weg moeten brengen naar een punt hier dik 30 km vandaan erg jammer maar goed denk dat ze genoeg dan hebben ofzo dat friesland dan alleen de grote steden/plaatsen doen
wel jammer want ik ervaar nu zelf hoe het is om niet zomaar even zwanger te raken en ik heb al heel wat medicijnen gehad! maar goed tis niet anders
lekker een avondje kokken haha veel plezier
Ik heb wel gehoord of gelezen dat veel vrouwen het teveel gedoe vinden om die flessen te vullen terwijl er inderdaad ook veel vrouwen mee geholpen kunnen worden. Ik weet nog niet of het gedoe is, maar het lijkt mij een kleine moeite!
Balen Mim dat ze heeft afgebeld. :?
Sophie, ik hoop het ook voor jullie! Jullie wachten al zo lang
Roosje, hoe gaat het met je??
Mim, balen zeg! Maar ik zou het ook doen hoor, potjes piesen. Door jullie kan ik nu die pillen enzo slikken, dus ik wil zeker ook andere vrouwen helpen als die tijd voor ons ooit komt.
vliegje het gaat wel goed hoor blijven spannende dagen
Ik wil me ook melden in dit deelje.
wij gaan ook voor de eerste.
:inlove:
@AliciaC wrote:
We hebben een rondreis in de VS gemaakt. Wordt dus een erg dik boek
Gaaf, kun je wat foto’s plaatsen?
Roosje, jeetje, wat spannend, ik duim voor je!!
Mim, jammer dat ze af heeft gezegd, kan me voorstellen dat je er toch wel naar uitkeek, zeg maar… Ik ga ook meedoen als ik zwanger mag worden!! Wil graag andere dames helpen om ook zwanger te worden, want ik weet hoe groot de wens kan zijn!!
Welkom, Angela, vertel es wat over jezelf!!
welkom angela
kan je wat meer over jezelf vertellen??
Welkom Angela, volgens mij heb ik je ook al in een ander topic gezien?
O Roosje, ik schrijf niet meer mee in het Clomid topic, ik kan al die topics anders niet bijhouden haha.
Ik probeer af en toe nog te lezen
Maare, ken jij verder ook niemand die zo’n LEO behandeling heeft ondergaan?
Er zijn maar weinig mensen namelijk, wil meer ervaringen horen…
jammer mim dat ze heeft afgebeld…je wou toch ook weer een beetje een bevestiging toch van een buitenstaander
wow wat mooi alicia lijkt me dat…dat lijkt me nog een droom naar Amerika , maar eerst zijn we hard sparen voor een reis naar Indonesie…
ik denk dat ik het ook wel zou doen MvM … jammer dan dat het een gedoe is…heb het er graag voor over hihihihi
@vliegje wrote:
O Roosje, ik schrijf niet meer mee in het Clomid topic, ik kan al die topics anders niet bijhouden haha.
Ik probeer af en toe nog te lezen
Maare, ken jij verder ook niemand die zo’n LEO behandeling heeft ondergaan?
Er zijn maar weinig mensen namelijk, wil meer ervaringen horen…
ik had het al door dat je daar niet meer mee schrijft
ik ken geen meer mensen die dat hebben ondergaan er is wel een topic over kan je daar niks vinden en anders zelf nog eens 1 openen?
Ja daar werd ook al niks in gepost. Denk dat hier op het forum gewoon weinig mensen zitten die het hebben laten doen, helaas.
misschien een ander forum :oops:
Ook al geprobeerd hahahaha. Ook daar weinig reacties.
Ja balen he. En de reacties op internet via google zijn meestal vrij oud (2 jaar ofzo). Dus ook niet recent. Nou ja, dan moeten we maar gewoon afwachten hoe mijn lichaam het doet
trusten!
:mrgreen: jullie hebben lekker gekletst!
Sorry meiden ik zou nog 2 dingen aanpassen maar nog niet aan toe gekomen :oops:
Roosje, oooh wat spannend, en het is je zoooo gegund!! :-* (zou het dan nu eindelijk… )
Alicia wat gaaf zeg! hihi succes ermee inderdaad :shock:
Mim jeetje wat balen zeg!
Uhm kleine moeite nee ik zou het ook een heel gedoe vinden, maar heb het er echt voor over!!
Vliegje jammer dat je nog geen ervaringsdeskundigen hebt gevonden! hopelijk vind je snel iemand die haar ervaring met je wil delen
nee hopelijk ben je gewoon al heel snel zwanger!! :mrgreen:
Tierr al bloed of positieve test?? :shifty:
Btw: volgens mij komt angela vanuit het oude deeltje… :shifty:
Hoe zou het met Jumper zijn??
heb haar al hele tijd niet meer gezien… :shifty:
wat ist hier rustig :think:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben echt ongesteld hoor meiden! Ik ben zo blij! :dance: