Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

@roosje83 wrote:

wat ist hier rustig :think:

inderdaad!

Arti: Hihi ben blij voor je meis, maar wat klinkt dat raar hier, blij zijn met een ongi :lol:

Super Arti, nu hopen dat je cyclus weer regelmatig wordt dan kunnen jullie lekker aan de slag :mrgreen:

Jooooohoeeeeee, arti!! Eindelijk, maar toch!! :thumbup:

Nu maar hopen dat je over 28 dagen netjes weer ongi bent… of natuurlijk een positieve test in handen hebt! :wink: :mrgreen:

Hier nu dag 46 en nog steeds lage temp en geen bloed…

En het klinkt heel stom, maar ergens hoop ik ook dat het nu maar wegblijft tot ik naar de gyn moet. Want ik weet gewoon dat dit niet normaal is, en ik wil erg graag dat het onderzocht wordt…

En als ik straks bij de gyn nog niet ongesteld ben moet hij ook wel toegeven dat het niet normaal is en gaat ie tenminste écht onderzoeken ipv dat ie misschien zegt dat een cyclus soms nou eenmaal wat langer kan duren en soms ei-loos is… klinkt dit stom?? :think:

En ja, t is inderdaad rustig hier… iedereen die niet aan het werk is, is lekker buiten, denk ik!

spannend dan nog Tierr!

en ik vind het niet stom klinken kan me dat voorstellen! :-*

Nee dat klinkt inderdaad niet stom Tierrr!

Ik zou precies hetzelfde hebben… Je voelt zelf aan of het klopt of niet en iemand anders kan wel zeggen dat het nou eenmaal wel eens voorkomt dat het onregelmatig of ei-loos is, maar het is jouw lichaam…

En het is niet zomaar iets, dus het minste dat ze kunnen doen is het onderzoeken…

Knuffel voor jou… :hug:

Thanks meiden, fijn dat jullie het niet raar vinden!! :slight_smile:

Geen idee waarom, maar ik kreeg gister het blad ‘WIJ jonge ouders’ in de bus, en daar staan heeeel veel babytjes in… zucht, ik wil ook!! :roll:

(Boekje was geadresseerd aan de vorige bewoners die hier al 2 jaar weg zijn… dus óf zij is zwanger, heeft zich opgegeven en WIJ had het oude adres nog in de administratie staan… óf het komt omdat ik op de 9maandenbeurs mijn adres achter heb gelaten en ze de naam van de oude bewoners nog in de administratie hadden staan op dat adres… :think: )

natuurlijk vinden we dat niet raar! :-*

oh wat apart Tierr, zou beiden kunnen inderdaad!!..

Feit is dat ik nu dat tijdschrift aan het lezen ben… dom dom dom… oooooh, wat wil ik ook graag zwanger zijn en een kindje op de wereld zetten… :oops:

tier ik krijg die post ook nog steeds binnen me vriendin had me toen opgegeven dat ik zwanger was erg lief van haar maar toch wat te vroeg

toen belden ze paar weken later om me te feliciteren moest ik ze vertellen dat ik een mk had

nu krijg ik nog steeds de post mail enz enz erg confronterend want de uitgerekende datum komt wel steeds dichterbij

@Tierrr wrote:

Feit is dat ik nu dat tijdschrift aan het lezen ben… dom dom dom… oooooh, wat wil ik ook graag zwanger zijn en een kindje op de wereld zetten… :oops:

ik heb hem ook net zitten lezen buiten in de zon 8)

@roosje83 wrote:

@Tierrr wrote:

ik heb hem ook net zitten lezen buiten in de zon 8)

Ja, wat een heerlijk weer he?

Maar vind jij het niet moeilijk dan om hem te lezen?

Ik vind het aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant word ik er ook wel erg ongeduldig van… :oops:

Tierr, hopelijk kan de gyn er wat mee…maar het is niet gek hoor dat je af en toe zo’n lange cyclus hebt!!! heb dat ook al 2 keer gehad dat ik ruim 2 tot 3 weken overtijd was…hopelijk scheept de gyn je niet af

ik vind het de ene keer moeilijker om te lezen dan de andere keer tis maar net hoe ik me voel

nu heb ik hoop dat ik ook een kleintje bij me heb dus dan wil ik het wel lezen :inlove:

@sophie wrote:

Tierr, hopelijk kan de gyn er wat mee…maar het is niet gek hoor dat je af en toe zo’n lange cyclus hebt!!! heb dat ook al 2 keer gehad dat ik ruim 2 tot 3 weken overtijd was…hopelijk scheept de gyn je niet af

wl je niet ontmoeidgen maar ik ben een aantal keren zelfd 14 weken overtijd geweest :wall:

ja dat bedoel ik eigenlijk ook te zeggen Tierr, pin je er niet op vast, want het komt regelmatig voor, dan is de cyclus gewoon ff van slag

@sophie wrote:

ja dat bedoel ik eigenlijk ook te zeggen Tierr, pin je er niet op vast, want het komt regelmatig voor, dan is de cyclus gewoon ff van slag

Kijk, en daar ben ik dus bang voor… dat de gyn zoiets ook gaat zeggen… :cry:

En, ik wil niet vervelend doen, maar… dat jullie ook wel van die lange cycli gehad hebben, stelt me nou niet echt gerust ofzo… want hoe lang zijn jullie al zonder succes bezig? :silenced:

En ja, ik weet wel dat het voor kan komen en dat het niet per se wat hoeft te betekenen, maar ik ben nu 7 maanden gestopt en heb nou al 3 cycli geen ei gespot en de laatste cyclus is ook nog eens erg lang en met lage temp, dus ik vind dat het in elk geval wel onderzocht mag worden…

Komt eruit dat er niks aan de hand is dan is dat erg mooi en komt er wel wat uit dan kan er tenminste iets aan gedaan worden…

ahh Tierr :hug:

jeetje ik wist niet dat je al 3 cycli geen ei gespot had…??

dat zou ik ook verontrustend vinden en dat zal dan ook wel de reden zijn dat de ha je heeft doorgestuurd… :hug: :-*

3 keer met ovutestjes geen duidelijke piek kunnen vinden…

En ik heb nu 2 keren getemperatuurd. Bij de vorige cyclus ging de temp wel wat omhoog, maar schommelde heel erg, deze cyclus is ie op dag 46 nog steeds laag…

En, ik wil niet vervelend doen, maar... dat jullie ook wel van die lange cycli gehad hebben, stelt me nou niet echt gerust ofzo... want hoe lang zijn jullie al zonder succes bezig?

de tijd dat wij bezig zijn heeft absoluut niks te maken met mijn cyclus, ik heb ook niet elke maand een ei terwijl met mij helemaal niets mis is...

ik hoop alleen voor je dat de gyn erachter komt wat er is en je niet zonder een reden weer weggestuurd wordt.

tier ik heb elke maand een ei maar het is maar geluk hebben :wink: