@sophie wrote:
ik heb ook niet elke maand een ei terwijl met mij helemaal niets mis is…
Jammer dat je niet elke maand een ei hebt, maar fijn dat er met jou niets mis is!! :-*
Als ik ook te horen krijg dat er niets mis is, is het voor mij ook goed (al blijft het natuurlijk balen dat ik niet elke maand een ei heb, maar ala) maar dan weet ik tenminste zeker dat er niets aan de hand is. En daar gaat het me even om: dat ik weet dat ik niet voor niks aan het wachten ben..
@roosje83 wrote:tier ik heb elke maand een ei maar het is maar geluk hebben :wink:
Dat is waar... erg vervelend dat jij tot nu toe steeds geen geluk hebt gehad dan... :(
Maargoed, als je vaak geen ei hebt, is het nóg meer geluk hebben natuurlijk...
Nouja, hoe dan ook... ik wacht gewoon 10 april de afspraak bij de gyn af, tot die tijd maak ik me niet druk ofzo. Ik wou alleen maar zeggen dat ik hoop dat de gyn me serieus neemt, zodat in elk geval uitgezocht wordt of het goed is. 8)
ja Tierr dat is het belangrijkste hoor dat je weet waar je aan toe bent
en uit die onzekerheid bent :-*
Lief!! :-
En voor jullie beiden hoop ik ook dat jullie snel een wondertje mogen verwelkomen!! :-
En Sophie, ik zag je ondertitel… weet er het fijne niet van, maar wil je even een dikke :hug: geven… gaat ie een beetje? :-*
ja mijn toenmalige vriend is na een ziektebed van 10 maanden overleden, 5 jaar geleden, hij mocht maar 28 worden
vandaag is zijn verjaardag en zou hij 33 worden
Heftig Sophie… vreselijk… weet niet wat ik erop moet zeggen…
Ik ben blij dat het je gelukt is om je leventje weer een beetje op te bouwen, maar zo’n dag als deze zal altijd wel moeilijk blijven, denk ik… red je je een beetje?? :-*
So heftig Sophie, sterkte! :hug: :-*
sophie :hug: :hug: :hug:
voor de rest sorry meiden voel me totaal niet lekker
heb zaterdag net als roosje mn nod en zoals gewoonlijk ben ik al een paar dagen ervoor ziek
ooooo roosje wat spannend zeg! nog maar paar dagen tot 4 april… nog steeds geen voortekenen van ongi??
@Jane_S wrote:
ooooo roosje wat spannend zeg! nog maar paar dagen tot 4 april… nog steeds geen voortekenen van ongi??
ik voel nog niks meid geen ongi teken
voel wel wat steekjes maar goed wil me de kop niet gek laten maken maar vind he zo spannend
sophie een dikke :hug: voor jou
@roosje83 wrote:
voel wel wat steekjes maar goed wil me de kop niet gek laten maken maar vind he zo spannend
Het IS ook spannend... maargoed, nog een paar dagen volhouden!! Heb je er al een gevoel bij of helemaal niet??
@Tierrr wrote:
@roosje83 wrote:
Het IS ook spannend... maargoed, nog een paar dagen volhouden!! Heb je er al een gevoel bij of helemaal niet??
ik heb er een goed gevoel over! hoop alleen zo dat me lichaam me nu niet voor de gek houd :pray:
dank je wel lieve meiden
ben de dag aardig doorgekomen hoor :-*
Jee Sophie! Wat heb jij een rugzak zeg… Vriend overleden, nu het kindjes proces. Verschrikkelijk
Was je met die vriend ook met kindjes bezig of nog niet?
Sterkte!
Ik ben echt kapot van de shoot, ga mijn bed in.
O heb trouwens veel buikklachten. Ei op komst?? Ik hoop het!
Roosje, ik duim voor je!
we zouden er mee beginnen ja maar toen werd ie ziek helaas
oh vliegje hopelijk is het je ei
Dikke :hug: nog voor Sophie, wat een vreselijk triest verhaal…
Roosje, ik :thumbup: :thumbup: voor jou!! Wat is dat toch vreselijk, al die pijntjes en andere dingetjes waardoor je jezelf zo gek kunt maken! Nog even een paar dagen geduld…