sofie wat vreselijk zeg, wat een verleden heb je al.
Sterkte voor jou!
Even heel wat anders.
Dit geloven jullie nooit…:
Gisteravond waren mijn broer en zus op visite, met schoonzus en zwager.
Ze kwamen bij ons de video van ons trouwen kijken.
Na de film zegt mijn zus ineens: Wij hebben ook nog een nieuwtje…!
Jullie worden oom en tante!
Dus was dol enthousiast en feliciteerde hen, en verschoot zelf van kleur .
Ik vroeg haar hoe lang ze al zwanger was, en wat blijkt, NET ZO LANG ALS ONS!!
We zijn op één dag na tegelijk uitgerekend!!
En toen moest ik het gewoon zeggen, nadat zij hun hele verhaal hadden gedaan, dat wij een een verrassing hadden… toen begon iedereen te lachen.
Mijn zus zei: NEE, het is niet waar.
Ik zei: Ja, en een dag voor jou uitgerekend! haha
Ik heb er vannacht slecht van geslapen, wat fantastisch, dit geloofd toch niemand.
Het was helemaal niet de bedoeling dat wij het gingen vertellen we wouden wachten tot na de echo.
Het floepte er gewoon uit, omdat het zo toevallig was.
We gaan het dus vanavond maar vast aan mijn ouders vertellen, die weten het ondertussen ook van mijn zus.
Het mooie is dat mijn broer ook gaat trouwen in oktober, en wij dan waarschijnlijk allebei een dikke buik hebben haha.
Kunnen we mooi overal een dealtje maken, met de kinderkamer, en kinderwagen e.d haha, 2 voor de prijs van 1 ofzo.
Ik vind het gewelidig, en typisch weer iets voor ons, net zoals wij niet wetend van elkaar na een dag winkelen met dezelfde kleren thuis kunnen komen. haha
Oh ja, ook voor hen is het hun 1e kindje, en het zijn de 1e kleinkindertjes van onze ouders.
wat een mooi toeval nana
super zeg, kunnen de neefjes en nichtjes ook mooi opgroeien samen :thumbup:
Oh Nana wat een toeval zeg!! en wat super leuk!!! :inlove:
Hahaha wat een geweldig verhaal Nana! Wat leuk!
Samen lekker kletsen over jullie zwangerschappen enzo! :inlove:
Sophie, wat erg meis! Gelukkig ben je gisteren wel aardig doorgekomen :hug:
Vliegje, ik bid met je mee dat het je ei is!
Roosje, spannend!
Hollowglade, :hug:
roosje weet je al wat meer??
dank je wle lieve meiden er is nog niks loos gelukkig :dance: vind het nu wel erg spannend worden!!
oooooo roosje ik vind het ook steeds spannender worden bij jou! :inlove:
dank je wel jane! :-*
nana wat geweldig zeg! :dance:
goed nieuws dus roosje een beetje, want eerder was de ongi toch al eerder gekomen??
ik hoop echt voor je dat ie wegblijft
Roosje, wanneer ga je eventueel testen??
@sophie wrote:
goed nieuws dus roosje een beetje, want eerder was de ongi toch al eerder gekomen??
ik hoop echt voor je dat ie wegblijft
klopt de vorige keren werd ik het 2 of 3 dagen eerder maar goed kan morgen ook nog of zaterdag maar dat hopen we niet!!
kan wel vragen naar je verschijnselen, maar ja daar maak je je alleen maar gek door
maar voelt het als je eerdere zwangerschap??
@sophie wrote:
kan wel vragen naar je verschijnselen, maar ja daar maak je je alleen maar gek door
maar voelt het als je eerdere zwangerschap??
ja gek genoeg herken ik er toch wel dingen in maar onderdruk het ook wat durf het gewoon niet meer te hopen vind het allemaal zo eng en spannend zou een teleurstelling ff niet meer trekken denk ik maar goed
we moeten het maar afwachten ik heb er wel een goed gevoel over (nu maar hopen dat melichaam me niet voor de gek houd)
spannend hoor roosje!!
is je zo gegund :-*
Hooooooooi allemaal!! :mrgreen:
Ooooh, Roosje, ik word er zelf haast zenuwachtig van… ik hoop het ZO voor je! Ik duim!! :thumbup:
Nana, jeet, wat een ongelooflijk groot toeval, hoe bestaat het?! Echt grappig!! En leuk om alles over de zwangerschap nu zo met elkaar te kunnen delen!!
En wat is het HEERLIJK weer he? Geweldig, daar kan ik toch zo van genieten he? Lekker met de kids op het werk gewandeld en morgen lekker vrij!! :dance:
Oh, enne… nog een tip: ga zaterdagochtend in Leeuwarden de weg niet op, want dan moet ik afrijden… Doe het nu al in mijn broek… :roll: Maargoed, waag het dus niet om me in de weg te rijden, want dan komt het niet goed, hahaha!!
Hoe is het met de rest?
tier heel veel succes met afrijden meis!
Jeetje, een paar dagen niet gekeken, en meteen alweer een nieuw deeltje :lol: Het is hier gezellig druk.
Hier is het wachten geblazen. Ik heb al een tijdje een heel onbestemd gevoel. Steken in mijn buik, misselijk door de dag heen, hoef niet over te geven maar voel me gewoon niet lekker. Mijn buik rommelt constant vorige week had ik 4 dagen een hele bittere smaak in mijn mond als ik iets at. Of het nou zoet, zuur of zout was maakte allemaal niks uit. Alles was even vies :sick:
Aanstaande maandag is mijn NOD, ik toch zo dat het gelukt is deze ronde. Vorige cyclus was ik 3 dagen te laat en die ervoor 2 dagen te vroeg… :think: Ik wacht rustig af :liar:
@Nana, wat toevallig zeg, wel erg leuk zo samen zwanger!
@Roosje, ik duim ook voor je!
@Tierr, heel veel succes zaterdag met afrijden, ga hard duimen voor je dat je slaagt!
@Gisteren was mijn mannetje jarig, ja ja hij is een 1 aprilgrapje! We vierden het niet gisteren, maar wel is mijn zusje samen met haar dochtertje van 4 jaar gezellig op visite geweest. Ze wou graag bij haar oom en tante op visite, ze zijn ook gezellig blijven eten. Ik geniet dan met volle teugen van mijn lieve nichtje.
Morgen nog een half dagje werken en dan is het gelukkig weer weekend. Hier zijn we in huis volop aan het klussen, van het weekend gaan we de kozijnen en deuren schuren zodat we ze met Pasen kunnen verven en het plafond witten. Afgelopen weekend hebben we gelukkig al de hele gang en wc onder handen genomen.
18 april vieren wij de verjaardag van mijn mannetje en de mijne, want ik ben dus 18 april jarig, wij hebben geen zin om twee keer de verjaardagen te vieren, lekker makkelijk in één keer.
Fijne avond allemaal!