eros: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend :dance: wij houden onze verjaardag ook altijd samen is wel zo handig zijn we er ineens vanaf
@roosje83 wrote:
eros: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend :dance: wij houden onze verjaardag ook altijd samen is wel zo handig zijn we er ineens vanaf
Dank je wel Roosje!
Nana, wat ontzettend gaaf zeg!!!
Bianc, spannende tijden nu he
Roosjes, voor jou ook, hoop zo dat je posi test!
Ik duik mijn bed in, ben moe. Weer heel de avond gewerkt, maar ben al een eind. Morgenavond even vrij tijden Xfactor Kijk altijd uit naar de vrijdagavond!
En weer een nieuwe dag!
Wat een heerlijk weer, balen dat ik de hele dag op kantoor zit en morgen ook binnen voor een grote shoot.
Maar zondag neem ik lekker vrij denk ik Even genieten.
Ik ben trouwens sinds van de week weer aan het tempen… Misschien moet ik dat niet doen, maar wil mijn hopelijke ei een keer spotten.
Mijn temp is echt verbazend stabiel zeg, de vorige keren dat ik tempte (vanaf het begin, juni 2008 tot en met september 2008) was het super wisselend.
Dus hopelijk blijft het zo, want dan kan ik een ei goed vinden hopelijk!
Fijn weekend alvast!
Yinyang, spannend! Ga je dit weekend testen??
Goedenmorgen Vliegje!
Het wordt echt super weer vandaag en helaas zit ook ik de hele dag binnen Da’s weer het nadeel van 4x9 werken maar ik ben woensdag wel lekker vrijgeweest…
Ik heb de laatste cyclus ook getemperatuurd maar ik kon er geen wijs uit, uiteindelijk zie je wel die stijging maar bij mij was het verre van stabiel. Deed het ook niet zo nauwkeurig moet ik zeggen en niet op vaste tijden… :think:
hier nog een geluksvogel die de hele dag binnen mag zitten :?
yinyang spannend hoor ga je het weekend testen?
roosje hoe is het met jou?
en ja Tierr ik ga opletten hoor, maar hoe laat moet je want ik moet 's ochtends wel weg hihihihihi hou ik daar even rekening mee
vliegje wat wordt dat spannend dan he
ik merk het echt altijd aan de enorme krampen in mijn buik en het rekbaar slijm, heb nog nooit getempt vind ik zo’n gedoe hihihihihi
Goedemorgen dames,
Balen dat jullie met dit weer binnen zitten :-
Tempen ben ik nog niet aan begonnen maar ik vind dat ook zo’n gedoe, telkens rond hetzelfde tijdstip sochtends.
Vooral ook omdat ik al last heb van vermoeidheid dan is het erg lastig om sochtends de wekker te zetten, te gaan tempen en verder te slapen dat lukt mij niet en wordt ik dus alleen maar vermoeider dus dat gaat lastig worden :wall: :doh:
Yinyang spannend hoor!
Roosje??? hoe is het bij jou? nog steeds hetzelfde
Hihi spannend hoor Tierr, gaat je echt wel lukken nu!! :-
he jane je eerste week van de wachtweek zit erop
nog maar 1 weekje wachten :dance:
Hihi ja spannend hoor!
maar tot nu toe ben ik er nog nuchter over want ja telkens kwam die ongi toch wel…beetje bang voor weer een teleurstelling…
Hoe is het met jou Sophie?
goed zo hoor, niet teveel mee bezig zijn met alle symtoompjes hihihihi tis moelijk ik weet het, maar maak jezelf niet gek
gaat wel oké hoor nog 3 weekjes en dan mogen we weer aan de bak :dance:
:mrgreen: ja heb geleerd na 6 keer :oops:
nog 3 weekjes pff (ongv een cycus lang :shifty: )
maar wat gaat er dan precies gebeuren?
hebben jullie dan ook snel spannende weken?
@sophie wrote:
en ja Tierr ik ga opletten hoor, maar hoe laat moet je want ik moet 's ochtends wel weg hihihihihi hou ik daar even rekening mee
Hahaha, 10.00 uur inrijden en 10.45 uur examen... dus wees gewaarschuwd! :mrgreen:
@Jane_S wrote:
Tempen ben ik nog niet aan begonnen maar ik vind dat ook zo'n gedoe, telkens rond hetzelfde tijdstip sochtends.
Vooral ook omdat ik al last heb van vermoeidheid dan is het erg lastig om sochtends de wekker te zetten, te gaan tempen en verder te slapen dat lukt mij niet en wordt ik dus alleen maar vermoeider dus dat gaat lastig worden :wall: :doh:
Hihi spannend hoor Tierr, gaat je echt wel lukken nu!! :-*
Thanks!! Ik hoop het! :)
Enne... ach, misschien is tempen bij jou niet eens meer nodig! :pray:
Het viel mij trouwens wel mee hoor... je kan thermometers kopen met geheugen.. die leg je dan naast je bed, stopt hem in je kont, meet je temp en dan leg je hem weer naast je bed... kun je de volgende morgen je temp aflezen... hoef je dus niet eens je bed uit... ik ben ook wel eens met thermometer in mijn kont in slaap gevallen... ;)
nou dan hebben we intake, daarna opnieuw alle onderzoeken :? , dan TESE operatie (hopelijk goede uitslag) kans is 1 op 2 dat ie goed is en dan pas icse, ofwel zo een jaar verder :?
Hahaha, 10.00 uur inrijden en 10.45 uur examen... dus wees gewaarschuwd! :mrgreen:
oh pwieuuuu dan ben ik al weg hihihihihihihi
nee tierr hopelijk ga je echt slagen, derde keer is scheepsrecht :wink:
@sophie wrote:
nou dan hebben we intake, daarna opnieuw alle onderzoeken :? , dan TESE operatie (hopelijk goede uitslag) kans is 1 op 2 dat ie goed is en dan pas icse, ofwel zo een jaar verder :?
:hug:
O, btw: Hier lijkt mijn temp vandaag (dag 47) iets gestegen… als het morgen nog zo is dan zit de kans er dus in dat mijn ei is geweest… en dan ben ik dus niet zwanger, want heb de afgelopen dagen niet geklust…
O, en btw… net bij het afvegen 2 druppels bloed… ik heb geen idee wat ik ervan vinden moet…
@Tierrr wrote:
@Jane_S wrote:
Tempen ben ik nog niet aan begonnen maar ik vind dat ook zo’n gedoe, telkens rond hetzelfde tijdstip sochtends.
Hihi spannend hoor Tierr, gaat je echt wel lukken nu!! :-
Thanks!! Ik hoop het!
Enne… ach, misschien is tempen bij jou niet eens meer nodig!
Het viel mij trouwens wel mee hoor… je kan thermometers kopen met geheugen… die leg je dan naast je bed, stopt hem in je kont, meet je temp en dan leg je hem weer naast je bed… kun je de volgende morgen je temp aflezen… hoef je dus niet eens je bed uit… ik ben ook wel eens met thermometer in mijn kont in slaap gevallen…
Hihi ik hoop dat het inderdaad niet meer nodig is.
maar wat ik bedoel is dat wanneer ik wakker moet worden, kom ik niet meer in slaap en kom ik veel slaap tekort.
ook het wakker worden om te tempen zonder op te hoeven staan nekt me dat waarschijnlijk toch… :doh: :roll:
dus zou ik daaraan willen/moeten beginnen ga ik dat met de HA overleggen…
@sophie wrote:
he bah, dacht dat er dan snel vooruitgang in zou zitten. :hug: :hug: :-
oh tierr bloed? en hoge temp vreemd! miss ovulatiebloeding geweest? :roll:
het gaat hier nog steeds goed nog niks aan de hand gelukkig zondag komt nu wel dichtbij maar het kan evengoed dan nog fout zijn maar goed dat hopen we niet
ik ben vrij heerlijk had vroege dienst vandaag een korte heerlijk weekend! 8)
ooooohhh Roosje ik hoop voor je dat het gewoon raak is nu!! en inderdaad zondag komt zooo dicht bij nu :mrgreen:
lekker hoor ook al weekend!! :dance:
@Jane_S wrote:
maar wat ik bedoel is dat wanneer ik wakker moet worden, kom ik niet meer in slaap en kom ik veel slaap tekort.
ook het wakker worden om te tempen zonder op te hoeven staan nekt me dat waarschijnlijk toch… :doh: :roll:
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat het toch wel scheelt als je gewoon kan blijven liggen en niet op hoeft te staan... en het went ook vrij snel he omdat je het elke dag doet. Ik kon in het begin ook wat moeilijk weer in slaap komen, maar na een week sliep ik zomaar weer... gelukkig maar, want ik heb mijn slaap inderdaad ook hárd nodig...
@Jane_S wrote:
oh tierr bloed? en hoge temp vreemd! miss ovulatiebloeding geweest? :roll:
Sja, zou kunnen.. Nouja, en in dat geval héb ik eindelijk een ei en dan is ie dus niet benut... :cry: (Vanavond is te laat dan, denk ik...?)
Roosje, spannend!! :pray: