@Tierrr wrote:
O, btw: Hier lijkt mijn temp vandaag (dag 47) iets gestegen… als het morgen nog zo is dan zit de kans er dus in dat mijn ei is geweest… en dan ben ik dus niet zwanger, want heb de afgelopen dagen niet geklust…
O, en btw… net bij het afvegen 2 druppels bloed… ik heb geen idee wat ik ervan vinden moet…
Bij mij begon de temperatuur pas een week na de positieve ovutest te stijgen, na eerst een dip te hebben gehad waardoor ik dacht dat m’n ongi eraan kwam. Daar kwamen toen nog een paar druppeltjes bloed bij dus was ik helemaal overtuigd maar een dag later had ik een positieve test in handen! Het blijft dus lastig inschatten met dat temperaturen en eigenlijk kan je er pas achteraf iets zinnigs van zeggen. Volgens mij komt je ei 1 tot 3 dagen na je ovutestpiek en dan stijgt je temperatuur ook vaak 1 of 2 dagen later maar da’s dus bij iedereen weer een beetje variabel… :think:
Oja, de ochtend van mijn positieve test merkte ik wel op dat mijn temperatuur toch nog hoog was waardoor ik toch eerst ben gaan testen voordat ik de HA ging bellen
@Mim74 wrote:
Bij mij begon de temperatuur pas een week na de positieve ovutest te stijgen, na eerst een dip te hebben gehad waardoor ik dacht dat m’n ongi eraan kwam. Daar kwamen toen nog een paar druppeltjes bloed bij dus was ik helemaal overtuigd maar een dag later had ik een positieve test in handen!:
Ja maar… ik heb geen ovutestjes meer gedaan… van dag 12 tot dag 47 ovutestjes doen is een beetje teveel van het goede… :?
Het meest logisch is volgens mij dat ik ergens in de afgelopen dagen (vandaag - want nu had ik dat bloed - of gister of eergister) mijn ei had… en ik heb zondag voor het laatst geklust… dus kleine kans, ben ik bang…
(Ik kan verdorie toch niet 4 weken lang om de dag blijven klussen, dat houd ik qua slaapritme enzo niet vol… :roll: )
Hoe is ie met jou??
Nee inderdaad Tierrr, dat is misschien een beetje teveel van het goede…
Zo vervelend dat je cyclus in de war is, je weet nooit precies waar je aan toe bent dan qua ei etc…
Ik hoop zo voor jou en je man dat daar straks bij de gyn een antwoord op komt! :hug:
Ik hoop het ook…
Had net bij het afvegen trouwens weer wat bloed, dus begint op een ongi te lijken… jakkie zeg… ja, dat mag ook wel eens op dag 47 natuurlijk, maar toch… een veel te lange cyclus zonder ei dus… en kans dat de gyn zegt dat ie niks wil doen omdat 47 dagen niet héél raar is…
hopelijk gaat de gyn je toch even nakijken, zodat je zeker weet dat alles goed is
Ook hier een weekend-ganger 8)
Heb al even lekker op het balkon gezeten in de zon met een boek, maar 't werd me even té warm daar, dus even KOK-ken. Straks weer terug.
Ik ga dit weekend nog niet testen. Eerst maandag maar afwachten.
Vorige keer was ik 3 dagen te laat en de keer ervoor 2 dagen te vroeg, dus tja…
Maar op zich heb ik er wel een goed gevoel over, maar natuurlijk kan mijn lichaam me ook gigantisch voor de gek houden.
Dus eerst maar lekker van het mooie weer genieten zolang het duurt, en hopelijk weten we volgende week meer
@Tierrr wrote:
Hoe is ie met jou??
Gaat nog steeds prima, zou bijna weer een testje doen omdat ik er weinig van merk… Ik moet af en toe écht eten omdat ik anders heel flauw word maar ik heb wel wat meer vlagen van misselijkheid tussendoor. Maar nog steeds goed te doen. Ik lees op een ander topic dat sommigen al moeite met kleding hebben (bij 6 weken?? :eh: ) maar dat heb ik gelukkig nog niet. Buikje staat een beetje boller maar dat zal niemand opvallen. Volgende week donderdag intake bij vk en dan wordt het uitkijken naar de eerste echo. Ben zoooo benieuwd of alles goed is!
Ben net buiten even een rondje gaan lopen, wat is het heerlijk weer!!! 8) Naja, nog een paar uurtjes en dan mag ik ook naar huis…
:thumbup: Yinyang!
Ik ben klaar met de 3 communieshoots! Alles is besteld, dus nu wachten op de levering en hopen dat alles oke is.
Heb nog een klein kadootje voor de klantjes erbij gedaan, als verassing. Een leuk tasje waar het boekje in kan met in dat tasje ook een foto.
Mim, is MvM nog geweest?? Gister toch? Of zit ik abuis? Heb ergens iets gelezen dacht ik hahaha.
Ik kruip in de bank, X-Factor!
Morgen weer een grote shoot, dus nu even een paar uurtjes voor mezelf.
Ik hoop trouwens nog steeds op een ei… heb heel de week al last van mijn buik. Maar het zijn misschien mijn darmen wel, geen idee…
Maar heb het gevoel dat er van alles aan het werk is, laten we het hopen.
Sophie, ik heb zoveel bewondering voor je! Hoe jullie steeds maar weer doorzetten en positief blijven en het wachten. Het is jullie zooo gegund meis!!
Fijn weekend dames!
@vliegje wrote:
Ik hoop trouwens nog steeds op een ei… heb heel de week al last van mijn buik. Maar het zijn misschien mijn darmen wel, geen idee…
Maar heb het gevoel dat er van alles aan het werk is, laten we het hopen.
Ik hoop met je mee, meid!! :pray:
Fijn trouwens, ff paar uurtjes voor jezelf... geniet ervan!!
Ik ben trouwens echt ongi geworden... de hele dag door een beetje bloed bij het afvegen, net zelfs wat meer bloed.. en krijg ook een wat zere rug en wat krampjes in de buik, dus kan haast niet missen... wel apart, mijn temp ging juist omhoog, haha... mijn lichaam is nu definitief vaag! ;)
(Doe er maar lacherig over, maar vind het niet leuk...)
tier op zich is het wel weer goed dat je ongesteld bent geworden maar goed je had het liever niet gehad de gyn zal denk ik wat inwendige onderzoeken bij je gaan doen en dan maakt het niet uit als je zolang over tijd bent want dan krijg je een receptje mee om het op te wekken en das ook niet lekker (tenminste vind ik altijd)
hopelijk komt er snel wat duidelijkheid voor jullie :hug:
vliegje heb je lekker bankavondje gehad hier is vrijdagavond ook echt altijd een bankavond voor mij alemaal leuke tv programma;s heerljk een avondje zappen kan ik echt de hele week naar uit kijken :lol:
hoop dat je snel je ei hebt en gericht kan gaan klussen
sophie: trek je het allemaal nog een beetje? kan het me voorstellen zolang te moeten wachten zonder enig resultaat ik vind het nu al welletjes geweest en zit gewoon in de wachtweken maar goed medische molen is gewoon wachten wachten wachten en dan maar hopen op een mooi resultaat het is jou zo gegund meis :inlove:
ego: ik kon me vanmorgen amper bedwingen en wou al test doen maar niet gedaan want me vriend is aan het werk en wil het liever doen als die morgen thuis is want de vorige keer was die ook aan het werk vond het wel moeilijk maar goed nog 1 nachtje hoop zo dat me lichaam me nu niet voor de gek houd maar vind het zo spannend en eng pff wachten duurt zolang en normaal was ik al ongesteld geweest de vorige keren maar goed nu kan me lichaam ook precies een normale cyclus gaan doen maar hoop zo van niet dat ik morgen positief mag testen :inlove:
ik ga vandaag maar wat bezig in het huishouden normaal doe ik het vaak op vrijdagmiddag maar was gister niet vooruit te branden haha :lol:
vandaag is het zonnetje er helaas niet bij tenminste hier nog niet is zo mistig als wat :roll:
wens jullie allemaal een fijne dag toe
voor degene die ik ben vergeten hoe is het ? :-*
Goedemorgen allemaal!
@En Tierr, heb je je rijbewijs gehaald? Ik hoop het wel voor je!
@Roosje, spannend hoor morgen testen! Ik duim voor jullie!
@Vliegje, ik hoop voor jullie dat alles gauw op gang komt en dat er gauw een eitje mag komen. Ik gun het jullie zo van harte!
@Voor de rest van de meiden, allemaal heel veel succes met wachten of het klussen.
@Zoals het er nu naar uitziet is mijn menstruatie bijna over. (gelukkig maar )
Dus we gaan vanaf morgen maar beginnen met klussen!
Mijn menstruatie is dus begonnen op 30 maart, wanneer zou dan mijn nod moeten zijn, als we ervan uitgaan dat ik een normaal cyclus krijg?
Fijn weekend allemaal!
@Jane_S wrote:
Eros, lastig een cyclus is normaal tussen 25 en 30 dagen… maar denk dat je bedoelt 28 dagen cyclus?? dan is je NOD 27 april en je vruchtbare dagen beginnen niet meteen…? Dit is volgens de theorie deze momenten waarop jij vruchtbaar bent/wordt:
10 April 2009 Een beetje vruchtbaar
11 April 2009 Vruchtbaar
12 April 2009 Erg vruchtbaar
13 April 2009 Eisprong
18 April 2009 Innesteldag
27 April 2009 Vanaf hier kun je testen
ik hoop dat het beetje duidelijk is… :shifty:
roosje…?? hoe gaat het met jou??? nog 1 dagje…???
hier gaat het goed hoor! :-*
Tierr kom je al goed nieuws melden!! :mrgreen:
Dank je wel Jane_S voor je uitleg!
18 april innesteldag zou zeker leuk zijn, als het lukt natuurlijk, want dan ben ik jarig!
We zien wel hoe het gaat lopen allemaal!
Graag gedaan hoor! (heb er een handige calculator-site voor :mrgreen: )
Maar dit betekent niet dat het bij jou precies zo loopt/klopt !
Zoals je onder mijn banner kan zien verschillen de cyclussen soms nogal…
en dus ook je eisprong…
@Jane_S wrote:
Graag gedaan hoor! (heb er een handige calculator-site voor :mrgreen: )
Maar dit betekent niet dat het bij jou precies zo loopt/klopt !
Zoals je onder mijn banner kan zien verschillen de cyclussen soms nogal…
en dus ook je eisprong…
Daarom voor de zeker heid maar wat eerder en wat langer doorklussen.
Alles voor het goede doel zeg maar!
Ik weet natuurlijk nog niet eens of mijn cyclus op gang gaat komen, want volgens de dokter kon dat weleens lang duren, omdat ik zolang aan de pil heb gezeten.
Maar ik wacht alles geduldig af!
Ja dat heb ik vaker gehoord en ook dat die mensen juist de eerste ronde meteen raak schoten! Dus het zegt helemaal niets! ik was max 4 jaar aan de pil en nog steeds niet zwanger…
@vliegje wrote:
Mim, is MvM nog geweest?? Gister toch? Of zit ik abuis? Heb ergens iets gelezen dacht ik hahaha.
Ze zou afgelopen dinsdag langskomen maar belde af omdat ze griep had… Heb haar niet meer gesproken, wel jammer en vreemd want zo duurt het alleen maar langer voordat ik kan gaan vullen. Komende week vrij druk 's avonds en volgende week zaterdag al op vakantie dus dat schiet ook niet op! :think:
Oh nee!! Tierr, is het weer niet gelukt!! :hug: