Even ego. Ik heb net het topic van mogelijke zwangerschapsverschijnselen zitten lezen, en ik kan er van een hele lange lijst bést wel veel aanvinken :think:
Ik heb een test liggen en kan me bijna niet bedwingen. Zal ik? Zal ik wachten tot dinsdag?
Mijn NOD is maandag, als ik uitga van de normale 27 dagen die ik altijd heb. Vorige maand en die ervoor uitzonderingen, resp 3 dagen te laat en 2 te vroeg…
Zucht…
Heb net de foto van mijn moeder gepakt en tegen haar zitten praten. Haar verteld hoe ik me voel en of het goed zit etc… Kort daarna ging de zon schijnen. Zou het dan tóch…???
Tierr balen hier deze is voor jou :hug: :hug:
YingYang ik zou wachten tot na je nod.
yingyang: ik zou maandag gaan testen als ik jouw was ga niet teveel van kwaaltjes uit meid ik heb elke maand kwaaltjes en elke keer niet zwanger dit komt natuurlijk door de medicijnen maar je lichaam kan je zo goed voor de gek houden hopelijk test je maandag gewoon positief en heeft je ma vast naar je gekeken :**:
tier: neem aan dat je niet geslaagd bent jammer zeg! :hug: weet hoe ellendig het allemaal is ik ben met de vierde keer geslaagd maar ow jee wat een ellende allemaal hopelijk mag je snel weer afrijden heb je ingreep ofzo gehad? :hug:
eros: spannend je mag er weer voor succes :thumbup:
jane: lief vanje dat je naar me vroeg het gaat prima hier er is nog niks loos :dance: vind het allemaal zo spannend ik ga morgenvroeg een test doen hopelijk is die nu eindelijk positief :inlove:
vind het doodeng maar goed was vanmiddag te shoppen met ma maar kon echt niet wat vinden alles wat ik aan had stond wel leuk maar wou het niet kopen (stel je voor ben zwanger kan ik beter babyshoppen :lol: die gedachte ging steeds door me heen :inlove: ) maar goed we moeten het nog maar even afwachten
Mim, oja, ik had het wel gelezen, maar het is niet aangekomen in mijn hersenen denk ik hahaha.
Tier, balen meissie!!!
Yinyang, ik zou nu al testen hahaha, maar ik zou heeel ongeduldig zijn!
Wat ik nou weer heb vandaag…
Eerst de shoot gehad, ben echt kapot! Zoveel kinderen, maar wat waren ze allemaal leuk!
Maare, ik kom thuis, ga met Sho lopen.
Hij gaat weer eens uit zijn naad omdat ie een hond ziet, dus ik schiet achter een auto, maar hij blijft gek doen.
Hij komt tegen mijn been en door mijn vermoeidheid verlies ik mijn evenwicht en val half tegen een muurtje van een tuin.
En toen hoorde ik KNAK… mijn telefoon!!!
Shitzooi, scherm kapot! Ikke balen, want dat ding is nog geen jaar oud…
Heb via MP al een nieuwe gevonden, ga ik straks ophalen.
Maar hopelijk kan ik wat via de verzekering terug krijgen, maar komt vast goed.
Ik baal wel zeg!
Maar had gewoon geen fut om verdrietig te zijn of boos op Sho… hahaha.
oooooooohhh Roosje spannend nu kan ik niet wachten tot morgenochtend :mrgreen: :lol: (en is het niet eens voor mezelf want moet zelf nog 6 dagen :shock: )
ohhh ik hoop dat je eindelijk eens zwanger bent!! :-*
he vlieg balen van je telefoon gelukkig nieuwe telefoon al gevonden!
@roosje83 wrote:
tier: neem aan dat je niet geslaagd bent jammer zeg! :hug: weet hoe ellendig het allemaal is ik ben met de vierde keer geslaagd maar ow jee wat een ellende allemaal hopelijk mag je snel weer afrijden heb je ingreep ofzo gehad? :hug:
Nee, geen ingreep gehad, alles ging op zich best goed... het kijken, bijzondere verrichtingen, zelfs het invoegen ging prima... ik was alleen over het geheel genomen niet besluitvaardig genoeg... :? Instructeur zou direct weer aanvragen, ben benieuwd wanneer het nu weer wordt...
Nouja, heb ff goed gejankt vanmiddag, om alles... ben namelijk ook echt ongi en ben erg emo daardoor, heb overal pijn, ik wÃl natuurlijk helemaal niet ongi zijn, dan dat zakken... jakkes!! Vanavond maar ff gewoon ff met tijdschrift op de bank, want ben kapot nu.. :silenced:
Roosje, jeetje, wat spannend zeg!! Ik duim heeeeeel hard voor je!!
En vlieg, jeetje zeg, das ook balen... :?
vliegje balen zeg van je telefoon! hopelijk krijg je wat terug van de verzekering
tier: jammer zeg hoe vaak heb je nu afgereden? geef maar lekker toe aan je verdriet meis! dan maar lekker bank hangen wou ik ook doen vanavond lekker op kok en wat tv kijken maar kregen net telefoontje of we visite wilden hebben dus we krijgen bezoek van me schoonouders pff nog een nacht en avond de schijn op houden :lol:
jane: het liefst had ik ook al getest maar ben zo bang voor een negatieve uitslag en wou dat me vriend ook thuis was en die is er morgen dus ga morgen testen
gezellige avond allemaal :-*
vanmorgen test gedaan en gaf niet zwanger aan nu hoop ik maar dat ik te vroeg heb getest want vandaag is me nod heb met een digi getest maar goed geen bloed geeft moed zeggen we dan (intussen ben ik wel erg bang dat ik gewoon ongi ga worden)
duimen jullie nog even voor me?
neee roosje :hug: :-*
ik blijf voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: hoor!!
Maar wel balen zeg dat die negatief was
Balen zeg Roosje, maar we blijven voor je duimen! :hug:
Volgens mij zijn de :twisted: :twisted: gekomen.
Gisteravond een bruine afscheiding en paar drupjes bloed, en vanochtend bij het plassen een hele dikke klonter… sorry voor het rare praatje.
Maar het gekke is dat ik helemaal geen buikpijn heb, en dat heb ik normaal wél. Ik ga 's even bijhouden hoelang het deze keer duurt, want ik ben dan steeds maar 2 a 3 dgn ongesteld en dan houdt 't weer op.
Ben dus nu wéer 2 dgn te vroeg. Ik snap er helemaal nÃks meer van :wall:
Roosje, ik :thumbup: :thumbup: heel hard voor je dat je inderdaad te vroeg getest hebt!! Geen bloed geeft moed maar een positieve test zou toch wel heeel erg welkom zijn!!
Yinyang, balen… Klinkt wel vreemd dus toch nog maar even aankijken of het doorzet??
@roosje83 wrote:
tier: jammer zeg hoe vaak heb je nu afgereden?
3 keer... :oops:
Maar jeetje zeg, wat balen van die negatieve test... ik hoop inderdaad voor je dat je gewoon te vroeg hebt getest en wél zwanger bent... dat kan best!! Maar uit zelfbescherming zou ik er nu maar vanuit gaan dat je nÃet zwanger bent, dan kan het alleen maar meevallen... :hug:
Yinyang, jeetje, voor jou ook balen... bloedproppen zijn nooit goed... :(
Ik ben dus vrijdag ongi geworden, maar het stelt helemaal niks voor... wel met afvegen telkens een paar druppels, maar in principe zou ik het vanaf vrijdag met 1 inlegkruisje hebben kunnen redden... :roll: Ook heel erg weinig pijn in vergelijking met normaal, alleen wat moe en emo gister, maarja, dat kon ook met de andere tegenslagen te maken hebben...
Hmmm, vreemd Tierr! Als het dan toch moet, dan meer even goed ongesteld, toch??
He Tierr wat vaag… :think:
het zet dus nog niet echt door?? :roll:
Ik probeer dit topic ook nog een beetje te volgen maar jullie gaan ongelovelijk snel :shock: Dus ik heb er een beetje doorheen gescrolled :oops: Zo te lezen is er helaas nog niemand bij gekomen die zwanger is, meiden ik heb echt met jullie te doen
Ik duim voor jullie me suf om een positieve test en zeker voor diegene die al zolang bezig zijn.
Hier kan elk moment een baby geboren worden maar het kan ook nog bijna 4 weken duren.
Heej Regje fijn je weer even te lezen.
Dacht laatst nog aan je en ik had nog gezocht wat je bij andere topics had geschreven (spieken of de baby er al was :inlove: ).
Spannend zeg die laatste weekjes!
En inderdaad hier nog geen nieuwe zwangeren
@Jane_S wrote:
He Tierr wat vaag… :think:
het zet dus nog niet echt door?? :roll:
Nee klopt, het is echt heel erg weinig…
Maargoed, het is net wat teveel en te rood en het duurt te lang (2,5 dag) om geen ongi te zijn… dus het is wel echt een ongi, maar dan een hele lichte… en dat terwijl de laatste keer toch al 48 dagen geleden was…
Nog een teken dat het echt allemaal even niet klopt daarbinnen dus… ben erg benieuwd wat de gyn er vrijdag van zegt…
Regje, jeeeeeee, wat spannend bij jou!! Hoe voel je je?
Hey Tierrr, balen zeg dat je gezakt bent! En dat vanwege een nogal suffe reden vind ik zelf… :hug:
Ik was er natuurlijk niet bij, maar als verder alles goed ging dan snap ik het niet helemaal…
Hoe was je examinator?
En dat van je ongesteldheid herken ik wel… Ik was de eerste paar dagen ook amper ongesteld en dacht dat ik het alweer gehad had…
Maar heel weinig bloed en verder niks aan de hand…
Nou mooi niet dus… Ik ben nu ook alweer 3 dagen behoorlijk veel aan het bloeden, meer en langer dan normaal…
Misschien gebeurt dat bij jou ook wel, en anders heb je inderdaad een lichte menstruatie…
Is normaal gesproken best wel lekker natuurlijk, maar in jouw situatie niet echt… :hug:
Roosje, jammer van die negatieve test! :hug:
Mijn banner staat nu op ‘nog 21 dagen te gaan’…
Nou mooi niet! :roll:
Ik heb niet het idee dat ik binnen nu en een dag van mijn ongesteldheid af ben…
Gaat nog wel even duren ben ik bang…