Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

oh ja ik heb ook een oproep gekregen daarvoor, maar misschien hoef ik niet omdat ik pas een uitstrijkje gehad heb

maar goed dat je het al ziet toch?

Volgens mij hoef je inderdaad niet als je laatste uitstrijkje nog geen jaar geleden is… staat volgens mij achterop het formulier.

@vliegje wrote:

BIANC!!! WAT LEES IK NU??? Staat het ook op de Palace?? Weinig gelezen laatste tijd, meis, heeeeel veel sterkte!!! wat zwaar :frowning: Ik weet zo goed hoe het voelt… sterkte meissie!!!

Hey meis,

ja, het staat ook op Palace!

@Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes! Het zal moeilijk gaan worden en we zullen hem erg veel gaan missen, maar voor hem is het beter zo, hij krijgt dan weer rust in zijn koppie!

Sterkte Bianc!

Sophie, nee nog geen ei gezien… denk ik. Mijn temp was een paar dag 36,5 precies. Gister 36,65 en vandaag 36,74. Te lichte stijging voor een ei denk ik. Heb vorige week wel heel veel last gehad van mijn buik, maar of dat een ei was, geen idee…

Die test voor baarmoederhalskanker is trouwens duur zeg!

Huh, wordt toch gewoon vergoed?

Er is nu een zelftest op de markt, kan je kopen. Kan je zelf een uitstrijkje maken, opsturen naar het lab en via internet krijg je de uitslag. Die kost 98 euro.

ff ego

er is hier nog niks aan de hand snap er echt niks van ik ga morgen maar weer eens testen mocht mijn ei wel later zijn gesprongen dan zou ik morgen positief kunnen testen en later kan echt niet ivm de pregnyl :think:

word er wel erg onzeker door weet gewoon niet waar ik aan toe ben

misschien heeft er wel wat gezeten en is het nu weg? vervroegde miskraam kan je achter komen door een bloedtest maar dat wil ik liever niet weten heb dat in mei al eens gehad in aug een miskraam dus liever niet ik moet het nog maar even afwachten :roll:

Vervelend hoor Roosje… Ik :pray: dat je alsnog positief test!!

Roosje, ik hoop het ook! Wie weet ben je gewoon te vroeg. Hoe was dat toen met je vorige zwangerschap?

@vliegje wrote:

Mijn temp was een paar dag 36,5 precies. Gister 36,65 en vandaag 36,74. Te lichte stijging voor een ei denk ik. Heb vorige week wel heel veel last gehad van mijn buik, maar of dat een ei was, geen idee…

Ik vind het een behoorlijke stijging... 0.24... en meestal moet hij toch ook met 0,2 tot 0,3 stijgen?? :think:

@sophie wrote:

@tierr, jij mag vrijdag al naar de gyn toch? ben benieuwd of ie iets vindt

Klopt, ik mag vrijdag naar de gyn, ben ook heeeeel benieuwd, ben wel heel blij dat ik heen mag, geeft toch wat rust..

Roosje, vreemd hoor, maar ik hoop inderdaad dat je lichaam gewoon langzaam HCG opbouwt maar je dus wél zwanger bent... :pray:

hoop het ook :pray:

@roosje hopelijk krijg je een posi test ik blijf :thumbup: voor je

Als het goed is heb ik vandaag mijn nod. De vorige keer was ik negen dagen overtijd en toen werd ik ongie. Ik hoop dat het nu niet zo is en dat de ongie wegblijft heb ook nog geen klachten maar ik wacht rustig af. Als het nu weer zolang duurt dan denk ik dat mijn cyclus aan het verschuiven is. Ik was eerst zo mooi gelijk en nu vorige keer die uitschieter en nu weer wachten

He bah Roosje wat balen! ik :thumbup: voor je hoor dat je alsnog positief test over enkele dagen!! :pray: :-*

spannend vanholland, mijn duimen draaien hoor!

@Jane_S wrote:

spannend vanholland, mijn duimen draaien hoor!

Die van mij ook!!

@Mim74 wrote:

@AliciaC wrote:
wanneer was je afspraak nou ook weer precies met de vk? Spannend hoor!

Aanstaande donderdag! Ik ben wel benieuwd wat voor informatie en vragen we allemaal gaan krijgen. En vrijdagochtend eindelijk de mevrouw van MvM… Ben ik ook benieuwd naar!! :smiley:

Spannend! Oh het lijkt me allemaal zo bijzonder… en vrijdag de mevrouw van mvm, ook leuk. En dan lekker zaterdag op vakantie!!!

En dan daarna het grote nieuws vertellen…? :smiley:

van Holland, duimen draaien!!

Mim, dan hebben we donderdag allebei spannende afspraken :slight_smile:

vanavond lekker gezwommen. Hechtingen in mijn navel zijn er nog steeds niet uit, misschien kan de gyn ze eruit halen donderdag.

@vliegje wrote:

Er is nu een zelftest op de markt, kan je kopen. Kan je zelf een uitstrijkje maken, opsturen naar het lab en via internet krijg je de uitslag. Die kost 98 euro.

ja klopt zag het vanavond ook op het nieuws. Maar de test in het ziekenhuis kost 3x zoveel. Gelukkig wordt ie inderdaad gewoon vergoedt voor vrouwen die een oproep voor het bevolkingsonderzoek krijgen. Die zelf tests zijn denk ik alleen voor vrouwen die niet in aanmerking komen voor die inenting maar wel ingeent willen worden. Daarvoor moet je eerst weten of je niet besmet bent…

vliegje voor jou ook een spannende dag donderdag.

Roosje, ik blijf hopen op een positieve test voor je.

Eros sterkte… :hug:

@AliciaC wrote:

Spannend! Oh het lijkt me allemaal zo bijzonder… en vrijdag de mevrouw van mvm, ook leuk. En dan lekker zaterdag op vakantie!!!

En dan daarna het grote nieuws vertellen…? :smiley:

Nee, in principe pas vertellen na een goede echo in week 11/12. Dus daarna ook nog even geduld, als het nog te verbergen is natuurlijk :wink:

Vliegje, voor jou spannender dan voor mij donderdag denk ik! Wij hebben alleen maar een gesprek bij de vk, hoewel, dat is natuurlijk toch ook heel bijzonder.

Meiden, ik zit net weer eens op Fertility Friend mijn temp in te vullen (4 maanden niet gedaan).

Geeft ie een rode lijn!!! Wat een ei zou betekenen??? Maar ik heb maar een lichte stijging gehad.

Mijn temp vanaf woensdag:

36,50 - 36,50 - 36,54 - 36,50 - 36,60 - 36,65 - 36,74

Lichte stijging dus, maar een ei?? Lijkt me niet.

Maar het is zoooooo leuk die rode lijn eens te zien! :slight_smile: Hihi.

Hij zegt dat ik zaterdag mijn ei gehad zou hebben, we hebben donderdag en zaterdag geklust.

Nou, even afwachten hoe mijn temp morgen is. Want als hij gewoon weer laag is, kan ik een ei wel vergeten.