Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Als je temp blijft zoals ie nu is dan is de kans groot dat je een ei hebt gehad, hoor!! De meeste dames hebben maar een lichte stijging!! Dus gefeliciteerd!! :slight_smile:

ik hoop het zo voor je vliegje :pray: :pray:

36,84 :dance: :dance: :dance: :dance:

Zou dat echt een ei betekenen??? Zou ik dan EINDELIJK een banner kunnen maken??? :slight_smile:

Morgen naar de gyn, hopelijk kan ze nog iets zien ofzo?

En dat zou ook betekenen dat ik nu een cyclus heb van 27/28 dagen (gerekend vanaf de operatie, op de dag van de operatie was het al dag 15 normaal gesproken, maar met de operatie moet ik misschien opnieuw tellen??)

Vliegje ik hoop hoop het zo voor je

oooohh vliegje ik hoop het voor je!! :mrgreen: :pray: :pray:

Hier vond ik vanochtend bij het afvegen wat oud/bruin bloed :cry: :cry: dus denk dat het deze ronde weer niet zo is :cry:

jane :hug: bruin bloed kan geen kwaad zodra het helderrood is is het mis :cry:

ik word knettergek!!!

heb vanmorgen getest negatief zoals was te verwachten daarna zkh gebeld voor een kuur primolut en medicijnen weer want met pasen is alles gesloten en dan heb ik het maar alvast was allemaal prima!

nu blde zkh net ik mocht er niet mee beginnen nog daarvoor was het nog te vroeg wie weet was ik wel zwanger! ja ja

ik mocht nu vrijdag een bloedtest komen doen om alles uit te sluiten word echt zo met me gevoel heen en weer geslingerd zo krijg je toch weer hoop terwijl je weet dat het eigenlijks helemaal niet kan

Ja laten we maar hopen dat het daarbij blijft.

maar zo begint mijn ongi altijdā€¦ :cry:

Jeetje roosje wat een gedoe zeg!! :hug: :-

Jammer hoor had gehoopt dat het dan nu eindelijk eens raak zou zijn bij je :frowning:

wel fijn dat ze vrijdag al bloed willen afnemen. :-

hoop het niet voor je jane

ik heb er op gestaan dat ik deze week nog werd geprikt! ze wilde dinsdag na de pasen doen maar heb ik een stokkie voor gestoken ik heb gezeg ddat ik al tijden in onzekerheid zit nu word ik alleen nog maar stressiger want ik weet toch wel dat het mis is waarom zou ik dan nog een keer moeten komen ze denken aan een vervroegde miskraam nou dat had ik liever niet geweten want dat is dan de tweede keer plus nog een miskraam met 5 a 6 weken :cry:

sorry voor me geklaag :oops:

(lucht wel ontzettend op)

Goed van je dat je dat wel voor elkaar hebt gekregen :-

en ik vind het geen geklaag hoor! :hug: :-

't is gewoon super frustrerend!!

@Jane_S wrote:

hey roosje wat goed van je dat je dat toch voor elkaar hebt gekregen! :thumbup: :-

en ik vind het geen geklaag hoor! :-

't is logisch, het is ook super frustrerend!

nou dat zeker weet gewoon niet waar ik aan toe ben had zo;n goede hoop gekregen eindelijk durfde ik er iets weer vooruit te denken en das nu wel weer weg hoor

plus dat ik momneteel ontzettend met me gewicht zit en ik weet dat afvallen geen kwaad kan en alleen maar beter is maar kan me er niet tot zetten :silenced: ) ben een giga emotie eter pff :roll:

vliegje ik hoop zo dat het je ei was

en als je morgen naar de gyn moet dan zien ze wel of je ei hebt gehad hoor ook aan het bloed

zou wel erg mooi zijn of niet dan?

en jullie hebben ook geklust toch :mrgreen:

roosje sterkte :hug:

Roosje, goed dat je voet bij stuk gehouden hebt!! Dan weet je vrijdag in ieder geval waar je aan toe bentā€¦ Wat een toestand zeg, en dan ook nog met jezelf in de knoop. Volhouden hoor!! Op zich is het toch ook een positief idee dat er iets gebeurd zou zijn? Frustrerend dat het niet heeft doorgezet maar toch positief dat er iets gebeurd in je lichaam in plaats van nietsā€¦??

Jane, ik was er de laatste keer ook van overtuigd dat het weer niets was. Begon bij mij ook met een paar bruinige druppels, net zoals de cyclus ervoorā€¦ Een dag later positief getest, er is dus echt geen pijl op te trekken!!

Vliegjeā€¦ :pray: :pray: Ik heb de laatste cyclus ook getemperatuurd en ik kon er eigenlijk niet echt wijs uitā€¦ Bij mij was de stijging ook niet superduidelijk en het schommelde nogal. Achteraf is het wel te zien maar de stijging wordt pas duidelijk ongeveer een week na de positieve ovutestā€¦

oh mim ik hoop dat het bij mij dan ook zo is!! :pray:

Ik hoop het ook!! :pray: Wordt hier ook echt tijd voor een paar positieve testen!!

@vliegje wrote:

36,84 :dance: :dance: :dance: :dance:

Zou dat echt een ei betekenen??? Zou ik dan EINDELIJK een banner kunnen maken??? :slight_smile:

Morgen naar de gyn, hopelijk kan ze nog iets zien ofzo?

Ik weet haast wel zeker dat je een ei hebt gehad... wat een paasvreugde!! ;)
De gyn kan bloed prikken en daar kan ie aan zien of je inderdaad een ei hebt gehad!!

@Jane_S wrote:
Ja laten we maar hopen dat het daarbij blijft.
maar zo begint mijn ongi altijd.... :cry:

Sja, laten we hopen dat je zwangerschap ook zo begint... ik gun je het zo!! :roll: :pray:

Roosje, voor jou een dikke :hug: , hartstikke goed van je dat je voet bij stuk gehouden hebt en ik vind helemaal niet dat je klaagt hoor... het IS gewoon allemaal hartstikke onzeker... :hug:

He Roosje, wat vervelend! Het zit niet mee zo heā€¦

Een dikke knuffel ook van mijā€¦ :hug:

Vliegje, ik :pray: mee dat het je ei was! :dance:

Jane, toch ongesteld geworden? Bah! :hug:

Haaaai dames,

Ben weer terug van vakantie, dus ik kom weer lekker meeschrijven.

Lekker uitgerust, dus we kunnen er weer even tegen.

Sinds de curretage van 19 jan ben ik nu toch behoorlijk regelmatig: 28 dagen, terwijl ik voorheen schommelde tussen de 23 en 36 dagen :eh: .

Voor ons wordt het spannend volgende week, want de 17e is deze ronde weer voorbij :pray:.

111, fijn dat je terug bent! Hoe is het nu met je??

:hug:

Tier, denk je dat het mijn ei geweest kan zijn??

Vandaag was mijn tempā€¦ 37! :slight_smile:

Maar het stijgt zooo geleidelijk, in 4 dagen ipv METEEN na de eisprong. Ik weet niet of dat zo goed isā€¦

Gisteravond een fotoshoot gehad met een Bordercollie en daarna naar het cafƃĀ© waar mijn man moest biljarten. Ze zijn kampioen geworden :slight_smile:

Nu nog even naar kantoor, straks naar de gyn.

Jane, hoe is het met jou??

Roosje, en met jou, nog getest???

Morgen bloedprikken he? Wanneer heb je dan de uitslag?

111, welkom terug! Zijn jullie een beetje bijgekomen tijdens de vakantie? Het verlies een beetje een plekje kunnen geven?

Vliegje, bij mij steeg mā€™n temperatuur ook geleidelijk met nog een flinke dip erinā€¦ Maar ja, ik had niet alleen mā€™n ei maar ook nog een bevrucht ei! :wink: Lijkt me in ieder geval positief dat je temperatuur hoog blijft. Ik kan je mā€™n tempcurve wel toesturen, als je dat interessant vindt? Las wel op internet bij een voorbeeld temeratuurcurve dat ze er bijna nooit zo perfect uitzien en dat het dus lang niet altijd duidelijk is te zien aan de stijging wanneer de eisprong heeft plaatsgevondenā€¦ :think: Daarom adviseren ze om het een paar maanden bij te houden zodat je een patroon kunt herkennen.