Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Mim, dat wil ik wel ja. Mijn email staat in mijn profiel volgens mij.

Ben zooo benieuwd. Ik laat het weten vanavond.

@vliegje wrote:

Jane, hoe is het met jou??

:cry: :cry: :cry:
pff weer veel krampjes erbij (iedere maand) maakt het alleen nog triester.. :cry:

Jane, de ongi is dus doorgezet?? :hug:

Ok, Vliegje. Ik zal het je vanavond toesturen, zit nu op m’n werk, hoop niet dat ik het vergeet… :roll:

jane :hug:

vliegje ik heb niet weer getest morgen doe ik de bloedtest en meer niet heb de primolut en piregon en pregnyl net alweer opgehaald bij de apotheek want ga er niet vanuit dat ie positief zal zijn

Nou, we zijn weer terug. Controle stelt niks voor, even zeggen hoe de operatie is gegaan en klaar.

Maar, we mogen dus al met Clomid beginnen! :smiley:

Maar ze denkt dat ik goed een ei gehad kan hebben, dus moet morgen bloed prikken op progesteron en donderdag hoor ik hoe de waarde is en of ik een ei heb gehad :shifty:

Dan zou ik volgend weekend kunnen testen.

Word ik ongesteld, dan mag ik weer met Clomid beginnen, 50mg.

Ben ik zwanger, dan is dat helemaal goed natuurlijk.

Ben ik niet zwanger maar word ik niet ongesteld, dan moet ik eerst Primolut slikken en dan weer Clomid.

Afwachten dus een weekje, maar daarna kunnen we gelijk weer aan de slag!

Roosje, spannend. Wanneer heb je de uitslag?

Ik moet morgen ook prikken, maar hoor het donderdag pas.

Jane :hug: :hug: Maar nog geen bloed dus?

spannend vliegje ik krijg morgen middag de uitslag al

Jane :hug: Balen ook weer naar de volgende ronde…

Vliegje, ik heb ook altijd een langzaam stijgende lijn in m´n temp. Ging meestal van 36,9 naar 37 en dan naar 37,2.

Ben sinds een maand of 2 gestopt met tempen omdat ik er te veel mee bezig was maar het is wel handig om een beetje inzicht te krijgen in je cyclus.

Hoop voor je dat het meteen raak is geweest! :pray:

ik moet het even van me af tikken :oops:

ik heb de ene dreun nog niet verwerkt en de volgende is er alweer

ik begeleid eens in de 3 weken een ernstig meervoudig gehandcapt meisje op me werk van 25 jaar oud ze heeft 1 op 1 begeleiding nodig ze betekent heel veel voor me en ik heb een hele hechte band met haar

ik kreeg net een telefoontje van me werk dat ze vanmorgen is overleden aan een fikse longontsteking :cry: dit hadden we niet verwacht ben er echt kapot van en moet het even kwijt… :cry:

Bedankt meiden, jaaa het is vanacht helemaal doorgebroken hoor :?

Jeetje roosje! :hug: :-* wat erg zeg, dat soort dingen had je er nou net niet bij nodig. sterkte meis! :hug: :-*

Ohhh, Roosje wat erg!! :hug: Goh, wat is het leven toch stom soms hè :frowning:

Schrijf het maar lekker van je af hoor!!

Jeetje Roosje, wat erg… moet er niet aan denken… zo ontzettend zielig… :cry: :hug:

O Roosje wat erg… mijn oudste broer is daaraan gestorven… Verschrikkelijk. Heeft ze het erg benauwd gehad ook?

Sterkte meis, ook voor de familie.

roosje wat erg voor je veel sterkte :hug:

roosje heel veel sterkte!! :hug:

morgenvoreg echo… :shifty: :shifty:

wat spannend debbert

:pray: :pray:

roosje sterkte :hug:

Oo spannend Deb!!

dank je wel voor jullie lieve berichtjes ik heb geen idee of ze het erg benauwd heeft gebeld toen het werk mij belde wisten we alleen dat ze was overleden en meer heeft haar moeder niet gezegd dus dat is nog even afwachten allemaal en wanneer de begravenis is etc

deb: spannend

@roosje :hug: :hug:

@de rest sorry het gaat zo snel hier dat ik het af en toe niet bijbenen kan

vandaag echo gehad

alles was rustig zelfs de vele blaasjes die vorige rondje zo extreem aanwezig waren lijken nu veel kleiner en rustiger

moet 75 spuiten nu en woensdag weer echo

Hollow, hebben ze bij jou nooit een LEO voorgesteld?