@vliegje
nee ik weet ook pas sinds anderhalve maand dat ik pco heb
Vanmiddag intake gehad bij de VK, duurde ruim een uur!! Mannetje was er ook bij. Heel veel informatie gehad en ze heeft veel vragen gesteld, bloed afgenomen. IJzer en suikergehalte was goed.
Ter plekke hebben we besloten om de combinatietest te laten doen. Baadt het niet dan schaadt het niet en dan krijg ik m’n eerste echo in week 10 en dan nog eentje in week 12. De VK gaat voor mij een afspraak inplannen want ik heb zelf geen mogelijkheid meer om met de echo praktijk te bellen, morgen kan namelijk niet en dan zijn we twee weken met vakantie. Heb ook alvast de zwangerschapskaart meegekregen, ookal staat m’n bloedgroep e.d. daar nog niet op, maar dat kan ik eventueel gebruiken als er op Cuba wel iets gebeurd. Toch wel een prettig idee.
Volgens de VK zou ik nu 7 weken en 4 dagen zijn, maar dan gaat ze uit van mijn vorige cyclus van 33 dagen en ik vermoed dat ik dus iets minder ver ben vanwege m’n ovutesten. De echo zal dit verder wel uitwijzen.
Zo, en dan straks lekker want ik ben best wel moe…
Wel fijn dat ze zo de tijd namen.
Enne, FIJNE VAKANTIE!!!
fijne vakantie!!!
ik zal zo richting zkh voor de bloedtest en vanmiddag de uitslag :roll:
Succes!! Ik ga zo ook bloedprikken, maar heb donderdag pas een belafspraak…
Ik ben me een partij sjagerijnig, niet te zuinig!! Ik voel mezelf gewoon razen, ben op oorlogspad al een paar dagen… heeeeel vervelend…
Mijn temp was trouwens vanochtend weer hoger 37,09
Dus goed teken. En misschien komt het door een ei dat ik zo sjaggie ben, het zijn volgens mij mijn hormonen (zo voelde ik me namelijk ook de 1e ronde met Clomid…)
zou mooi zijn vliegje wat moet je lang wachten op de uitslag zeg :?
mim prettige vakantie :-*
Ja vind ik ook
Maar ja, tis niet anders. Word donderdag tussen half 12 en 13u gebeld.
Hoe gaat het met jou?
Trek je het nog een beetje?
Tier, hoe was het bij de gyn???
O Jane, voor het lijstje
Ronde (geen idee. 7 denk ik, staat in mijn onderschrift) en ik heb 19 april mijn NOD.
Hoe is het met jou?? Heeft het bloeden doorgezet?
vliegje dat herken ik heel erg haha arme mannen van ons ik krijg vanmiddag tussen half 3 en 3 uur uitslag
ja het gaat wel hoor
nog 2 weekjes en dan horen we hopelijk meer over het behandelplan enzo
duurt wel erg lang allemaal he
wachten = slopend
helemaal mee eens sophie wachten is slopend…
hoe laat krijg je uitslag roosje?
@sophie wrote:
hoe laat krijg je uitslag roosje?
ik kan tussen half 3 en 3 uur bellen vind het wel spannend maar tis denk ik meer bevestiging van mijn vermoedens maar stiekum hoop ik het wel dat het raak is maar theoretisch gezien na al die nega testen?
wat ik al had verwacht de test was negatief ben alweer aan de primolut begonnen
@roosje83 wrote:
wat ik al had verwacht de test was negatief ben alweer aan de primolut begonnen
Shit zeg Roosje… :hug:
O shit! Dus geen ei joh?? Balen
Wat was de waarde?
Sophie, dat wachten is inderdaad slopend… heb ik al last van, laat staan jij!
beetje ongepast misschien om dit hier nu te vertellen, maar ik ben wat teleurgesteld teruggekomen van de gyn…
Vond die vrouw niet heel erg aardig, ze deed een beetje waar ik al bang voor was… zeggen dat 7 maanden bezig nog niet zo lang was en dat ik wel vroeg ben begonnen met temperaturen enzo…
Ja maar hallo, ik ben niet voor niks begonnen met tempen! Dat deed ik omdat mijn cyclus onregelmatig was…
Maar 27 en 33 dagen vond ze vrij netjes… en die 11 dagen kon geen menstruatie zijn, want een cyclus kan geen 11 dagen zijn. Dus dan was dat vast een ovulatiebloeding… Maar dat was toen een fikse bloeding… en stel nou dat het een ovulatiebloeding was, dan was die cyclus dus ook veel te lang (27 + 11 = 38 dagen!)
Ovulatietesten was ze helemaal geen fan van, dus dat ik daar geen ei mee kon spotten ging ze helemaal niet op in…
Ook ging ze niet in op het feit dat ik nu maar 3 daagjes heel erg super super licht ongesteld was geweest…
En ze wilde me zo snel de deur uitwerken dat ik niet eens heb kunnen vertellen dat ik de laatste tijd zoveel pukkels heb…
Het enige nuttige wat ze me vertelde was dat deze 48 dagen cyclus NIET meer kan liggen aan ontpillen ofzo… en ik mag dinsdag terugkomen voor een echo.
Dat van die echo is wel fijn, die wacht ik dus maar af en dan zien we dan wel verder…
Balen Roosje :hug:
En vliegje wat fijn dat het weer goed gaat met Joost. Dat is een zorg minder. Zo zie je dat alles ook ineens weer anders kan zijn. Straks ben je ook nog ineens zwanger :mrgreen:
@Roosje, dat is balen zeg
@Tierr, voor een gyn is 7 maanden misschien nog niet lang maar voor jou wel, wel fijn dat je in iedergeval een echo krijgt.