@regje hoe gaat het met je de laatste loodjes
@tierr goed dat je wel een echo krijgt
Vandaag ben ik een jaar getrouwd dus vanavond visite .
Allemaal een fijn weekend en vooral veel zonneschijn
Regje, spannend zeg alweer bijna 39 weken :shock:
bijna je kindje in je armen!! :inlove:
vanholland gefeliciteerd!! :dance: :inlove:
en hoe is het bij jou??
@roosje83 wrote:
wat ik al had verwacht de test was negatief ben alweer aan de primolut begonnen
:hug: :hug: :-* :-*
Tierr, het zijn niet de antwoorden die je wou hebben, wel fijn dat je een echo krijgt dan kunnen ze iig zien of het er goed uitziet…of je al eitjes ontwikkelt enzo…gelukkig ook al vrij snel dat je terecht kan, moet je weer bij haar??
regje sterkte met de laatste loodjes
vanholland gefeliciteerd met jullie trouwdag
vliegje kan me voorstellen dat dat wachten in die tijd van de lange cyclussen heel erg was…ook slopend hoor, hopelijk heb je nu een mooie cyclus van 28 dagen hihihi of je bent zwanger meteen hihihi zou helemaal mooi zijn
roosje balen, maar ja je had het al verwacht he, blijft balen want je blijft hoop houden
welke dag zit je vanholland? hopelijk worden je cyclussen niet langer en langer :?
en ga je nog testen?
thanx meiden
vliegje geen ei kunnen we niet achter halen helaas en de waarde was bijna 1
@sophie ik zit nu op 3 dagen overtijd de vorige keer was ik negen dagen overtijd. Ik hoop dus ook dat mijn cyclus niet langer en langer aan het worden is. Ik wacht toch nog even een paar dagen met testen.
pffff erg he steeds of niet dan??
hoop dat je over een weekje ofzo toch positief test
van holland: spannend, en gefeliciteerd met jullie trouwdag :inlove:
Regje, wat spannend al zeg!!
Roosje, echt balen zeg Hoe nu verder?
van holland, hopelijk komt er snel een ongie, of een posi test!
vliegje ik zit nu aan de primolut deze wekt me ongi op en duurt 10 dagen deze kuur
als ik ongi ben ga ik weer overtot de puregon en begint alles weer van vooraf aan…
@Regje wrote:
@Tierr, voor een gyn is 7 maanden misschien nog niet lang maar voor jou wel, wel fijn dat je in iedergeval een echo krijgt.
Op zich vind ik het niet eens zo erg dat ik nog niet zwanger ben, dat duurt wel vaker wat langer (tot een jaar ofzo) en daarover wil ik niet klkagen, ook al was ik natuurlijk graag al wel zwanger geweest…
Maar ik vind het gewoon zo vervelend dat mijn cyclus zo raar loopt en dáárom wil ik het een en ander uitgezocht hebben. Gelukkig gaat dat dus inderdaad wel gebeuren dmv de echo…
Spannend van Holland, ik hoop voor je dat ie raak is en niet dat je een lange cyclus hebt… gefeliciteerd met je trouwdag!!
Ik moet volgende week ook aan de Primolut als ik niet zwanger zou zijn of niet ongesteld wordt.
Ik moet het altijd 5 dagen slikken.
@vliegje wrote:
Ik moet volgende week ook aan de Primolut als ik niet zwanger zou zijn of niet ongesteld wordt.
Ik moet het altijd 5 dagen slikken.
wat vreemd 5 dagen :think: ik altijd 10 met provera slikte ik wel 5 dagen maar ook 1 tablet nu 3 op 1 dag en 10 dagen lang
ja mijn achternicht die ook bezig is en hetzelfde traject als ik bewandel moest ook 10 dagen slikken. Ik maar 5, raar…
@vliegje wrote:
ja mijn achternicht die ook bezig is en hetzelfde traject als ik bewandel moest ook 10 dagen slikken. Ik maar 5, raar…
hmm ja idd snap er niks van :think:
Dames, tot over ruim twee weken en heel veel succes!! Ik hoop dat er een aantal zwangeren bij zijn :thumbup:
mim heel veel plezier en voorzichting in Cuba :-*