Heeeeeel veel plezier Mim!! :mrgreen:
Fijne vakantie!!
mim geniet van je vakantie :dance:
Fijne vakantie Mim!
De ongie is er dus op naar de volgende ronde
van holland wat jammer balen zeg :hug:
mim fijne vakantie
Ah wat balen!! :hug:
'@Vanholland, gefeliciteerd met jullie trouwdag, wel balen dat je weer ongi bent Terwijl je toch een vrij normale cyclus hebt.
@Mim, fijne vakantie en kijk uit met wat je eet :lol:
@Tierr, vervelend als je niet een regelmatige cyclus hebt, ik had dat ook maar ik was wel heel snel zwanger terwijl ik dat juist daarom niet verwacht had.
Hier is het nu echt wachten op de baby, nog maximaal 3 weken Verder gaat alles eigenlijk goed, op de normale laatste loodjes klachten na :lol:
Van Holland, gefeliciteerd!
Min, je zal dit wel niet meer lezen, maar heel veel plezier!
Tier, hier ook niet echt een regelmatige cyclus…
Wilde jullie even fijne pasen wensen…Wij worden straks opgehaald door mijn paps en gaan lekker genieten daar. Blijven lekker eten en slapen en dan gezellig een Kolonisten van Catan spelen.
Fijn weekend meiden :-*
meiden balen van die stomme ongi :?
regje spannend hoor
Regje:ben benieuwd :inlove: :inlove:
fijne paasdagen allemaal
Wat een rust hier!
vandaag heb ik alleen maar geluierd, super slecht geslapen en ontzettend verdrietig gedroomd over mijn hond (tis zeker volle maan ).
Dus vroeg eruit, durfde niet meer te slapen. Heb wat tukkies op de bank gedaan vandaag
Morgen ook een tukkie dag
Dan hoop ik dat het snel donderdag is, zodat we de uitslag van mijn progesteron krijgen.
Mijn afscheiding wordt wel weer meer, waterig een beetje.
Zou dat goed of slecht zijn…
Verder deze week vrij rustig, zaterdag heb ik 2 fotoshoots. Een zwangerschapsshoot en een broer en zus.
Ik verveel me… hahaha, ga zo maar naar bed.
@Vliegje, waterige afscheiding kan een goed teken zijn, heb je ook draden kunnen trekken ervan (daarvoor zeg maar?). Want dan heb je waarschijnlijk een ei gehad.
nee maar ik heb mijn ei misschien al gehad, vorig weekend.
Ik heb al de hele week een hoge temp, vorige week zondag is hij gaan stijgen
Dus die waterige afscheiding van nu kan niet van een ei zijn… tenzij ik hem nog niet heb gehad, maar dan zou mijn temp toch niet hoog zijn?
Hey meiden!
Ben niet zo veel online geweest en het is echt te veel om allemaal terug te lezen…
Dus dan maar even zo, voor de meiden die bijna hun NOD hebben, spannend!
Voor degenen bij wie het niet zo lekker gaat, :hug:
Voor de meiden die hun ei hebben rond deze dagen, benut hem goed! 8) :inlove:
Dat doe ik namelijk ook… :lol: :lol:
meld me ook weer eventjes vandaag lekker genoten van de zon heerlijk zeg wat was het lekker weer!
verder zit ik alweer op dag 4 van de primolut maar goed duurt nog dik 2 weken voordat ik ongi word en wachten duurt lang he
maar goed we moeten maar volop er weer tegen aan hoe moeilijk dit soms ook is!
morgen heb ik de crematie van me bewoner zie er tegen op :silenced: heb het nog nooit meegemaakt,
Sterkte Roosje! Zal heftig zijn…
Enne, je moet nu 10 dagen slikken he… duurt altijd zo lang!
Ik voel verder nog helemaal niks, dus ik verwacht het ook niet… hoop wel dat ik een ei heb gehad.
ErosBianc, hoe gaat het met je??
dank je wel vliegje
ja ik slik het idd 10 dagen dan duurt het vaak nog een dag of 3 4 voordat ik ongi word :roll: