Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

@vliegje wrote:

Sterkte Roosje! :frowning: Zal heftig zijnā€¦

Enne, je moet nu 10 dagen slikken heā€¦ duurt altijd zo lang!

Ik voel verder nog helemaal niks, dus ik verwacht het ook nietā€¦ hoop wel dat ik een ei heb gehad.

ErosBianc, hoe gaat het met je??

Hey Maartje,

het is moeilijk hoor! We missen hem enorm, het is zo stil zonder hem.

We proberen te klussen, maar onze hoofden staan er eigelijk niet naar!

Morgen hoef ik gelukkig niet te werken, lekker nog een dagje met Elba thuis!

o meisje, weet zo goed hoe je je voeltā€¦ :frowning:

Is er al een ei op komst denk je?

Weet je wat ik erg vondā€¦ we kregen kort na Djaraā€™s dood nieuwe vloerbedekking, nieuw bed.

Het feit dat ze dat nooit zou zien, het feit dat ze nooit ons kindje zal leren kennenā€¦ dat doet zeerā€¦

@vliegje wrote:

o meisje, weet zo goed hoe je je voeltā€¦ :frowning:

Is er al een ei op komst denk je?

Weet je wat ik erg vondā€¦ we kregen kort na Djaraā€™s dood nieuwe vloerbedekking, nieuw bed.

Het feit dat ze dat nooit zou zien, het feit dat ze nooit ons kindje zal leren kennenā€¦ dat doet zeerā€¦

Honden zijn mijn lust en mijn leven, maar afscheid van ze nemen vind ik maar niks!

Of er een ei op komst is weet ik, maar het zou kunnen rond deze tijd!

Dat hebben wij hier nu ook! Hebben van het weekend het balkon lekker opgeknapt en dat hij daar nu niet van kan genieten, dat doet hier ook zeer!

Mijn kleine meid Elba doet het tot nu toe nog goed en woensdag moet ik weer werken en dan is ze ook weer voor het eerst alleen, ben benieuwd hoe ze het gaat doen!

Jammer dat Palace eruit ligt zeg!

Ben ook benieuw hoe Elba het gaat doen. Willen jullie in de toekomst weer een 2e erbij?

Wij niet, ook niet gezien onze kinderwens nu.

Ja de Palace, echt klote zegā€¦ al 2 dagen nuā€¦

@vliegje wrote:

Ben ook benieuw hoe Elba het gaat doen. Willen jullie in de toekomst weer een 2e erbij?

Wij niet, ook niet gezien onze kinderwens nu.

Ja de Palace, echt klote zegā€¦ al 2 dagen nuā€¦

Een pei zal er denk ik niet meer komen, maar een tweede hond weten we ook niet zeker!

Als we straks een kindje zouden hebben, is ƃĀ©ĆƒĀ©n hond misschien wel het makkelijkst, maar dat zien we dan wel!

Zonder honden zal ik denk ik nooit kunnen, heb ze altijd al gehad namelijk van kleins af aan!

Mooi lijstje :thumbup:

@Belly wrote:

Mooi lijstje :thumbup:

:inlove:

Eros :hug:

Arti :slight_smile: leuk je weer even te zien, succes met het benutten van je ei!

Regje hoe is 't bij jou?

Tierr ik las ergens anders dat het goed was gegaan en je vrijdag weer terug mag. spannend hopelijk is er dan een beginnend/springend ei te zien :pray: :-*

poehh vlieg wat is het spannend bij jou! :pray:

nod komt nu ook dichtbij.

hoi meiden

De ongie is weer voorbij het waren er nu maar 3 dat ik ongie was. Dus we gaan weer door naar de volgende ronde

hoi meiden

ik zie dat ik niet meer op de lijst sta ik heb het heel druk gehad met me werk vandaar dat ik niet zo veel heb laten horen

maar hier ben ik weer maar hoe is het met jullie met mij goed ben vorige maand weer :evil: geworden maar ben blij dat ik dat heb gehad en nu van de maaand afwachten ik ga weer verder groetjes jumper 1985

Heeej Jumper ik had je al als vermist opgegeven :roll:

zal je op het lijstje zetten, maar nieuwe NODā€¦??

Jumper, welkom terug!

van Holland, gauw op naar de volgende ronde!

Ik heb net gezwommen en heb last van mijn buikā€¦ :shock: Alsof ik te hard buikspieroefeningen heb gedaan. laat er alsjeblieft geen ongie komen! :pray:

Ik hoop eigenlijk dat je last hebt door wat anders, vliegā€¦ :roll: :pray:

Vlieg, spannend meid!!!

Ik hoop ook dat je geen buikklachten hebt vanwege een komende ongi :wink: :pray:

Ik hoop het ook, maar denk dat het van de operatie is nog. daarbinnen heeft het een flinke optater gehad natuurlijk.

Ik duik mijn bed in, ben zo moe.

trusten meiden!

Vergat nog wat te zeggenā€¦

Wij krijgen met veel geluk een mooi kerstcadeautje :dance:

Zojuist getest, omdat ik zo misselijk ben en erge buikkrampen hebā€¦POSITIEF!!! Uitgerekend (vooralsnog he) op 25 december! :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Jaaaa! :inlove: :inlove: :inlove: :dance:

Gefeliciteerd!

Vliegje, ik hoop met je mee dat het geen ongie isā€¦ :pray:

Gefeliciteerd 111 :inlove: :inlove:

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH 111 GEFELICITEERD!!!

jeetje meis wat super zeg!! ooohhh gefeliciteerd! :inlove: :dance: :-*

GEFELICITEERD 111!!! Geweldig!!!

111: geweldig zeg gefeliciteerd! en mooier kerstcadeau bestaat er niet :dance:

vliegje : hoop niet dat je ongi door zet

hoe is het met iedereen?

ego: gister een heftig dagje gehad met de crematie en van alles ben er vandaag ff af geloof ik

maar ben dagje vrij dus dat is wel lekker

heb verder niet zoveel te melden