joepie 111 gefeliciteerd meis
geniet er lekker van :-*
vlieg hopelijk zijn die buikkrampen net als bij 111 :dance: :dance:
maar als je ongi zou worden, is ie wel mooi regelmatig toch?
heb je een mooie korte cyclus
Roosje, was het moeilijk??
Sohpie, ik hoop het! Heb echt geen idee wat ik nu van mijn lichaam moet denken…
En als mijn cyclus zo een paar maanden blijft ben ik al lang blij! Of ik reageer beter op Clomid
Als ik niet zwanger ben, begin ik maandag met Primolut en dan daarna weer echo’s voor fm’s icm Clomid.
vliegje het was wel moeilijk ja had het nog niet eerder meegemaakt en hakte er toch wel ff in
ik ben de keuken aan het soppen :dance: moest me er ff toe zetten maar nu wil het wel (zit liever buiten in de zon 8) ) maar goed was wel ff nodig en ga straks lekker in de tuin zitten
Hier ook nog even gefeliciteerd voor 111, vind het echt zo super voor je!!
Ik kan trouwens wel janken… ik houd van het mooie weer en word er altijd hartstikke vrolijk van als het zonnetje schijnt, maar… ik zit weer eens helemaal onder de zonne-allergie, over mijn hele gezicht, armen, decollete, hals… overal rode bultjes… en zeer doen… en jeuken, zo erg, de hele tijd door… ik word er stapel gek van!! Vanmiddag maar weer naar de huisarts…
tier: :hug: wat naar zeg! hopelijk krijg je een zalfje waarmee het snel weer over is
ik heb dit ook wel eens maar vaak alleen op me benen en armen dan maar ook niet elk jaar heel vreemd :think:
111, wat geweldig!!! GEFELICITEERD!!!
111 meis gefeliciteerd
111 gefeliciteerd super
grr vanmorgen echo gehad en er is niet een helemaal geen follikel te zien
ja de pco maar geen die nu groeien
en dan spuit je al dik een week
ben bang dat dit een lange periode word grr
hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer?
ik heb vandaag een productief dagje gehad heb de keuken een goede sopbeurt gegeven het toilet, en heb de kledingkasten allemaal over hoop gehad weer wat weg gedaan(dus plaats voor nieuwe ) en de zomerkleding er weer in heerlijk :dance:
verder heb ik toch wel last van de primolut slaap slecht, buikkrampen bij vlagen niks aan maar goed nog 4 dagen en dan zit de kuur er weer op :eh:
fijne avond :-*
hollowglade je bent nu al een week aan de puregon en nog geen eigroei?
hoeveel eenheden spuit je? en hoe groot was de follikel? neem aan dat er toch wel iets was te zien??
hollow dat is niet leuk wat gaan ze nu doen. Moet je blijven spuiten
He meiden
Hier eens wat. Ben net ongesteld geweest maar nu ben iedere dag 's avonds kotsmisselijk wat zou dat kunnen zijn
Hollow, wat klote!! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt
Sterkte!
@vanholland wrote:
He meiden
Hier eens wat. Ben net ongesteld geweest maar nu ben iedere dag 's avonds kotsmisselijk wat zou dat kunnen zijn
misschien een griepje?
heb je wel een test gedaan?
roosje ik heb geen test gedaan. Ik hoop dat het niet een griepje is daar zit ik nou net niet op te wachten. We zijn bezig met de tuin
@vanholland wrote:
roosje ik heb geen test gedaan. Ik denk niet dat het een griepje.
wil je geen valse hoop geven maar je kan ongesteld zijn als je zwanger bent het komt weinig voor maar goed je kan het altijd eens doen
je bent maar heel lichtjes en even ongested geweest toch?
roosje ik ben 3 dagen ongesteld geweest. Ik was gewoon normaal ongesteld zoals ik altijd ben dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben
@vanholland wrote:
roosje ik ben 3 dagen ongesteld geweest. Ik was gewoon normaal ongesteld zoals ik altijd ben dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben
hmm je zou altijd een keer een test doen maar de kans is natuurlijk wel klein en wat die misselijkheid dan kan zijn?
:think: