Wanneer voor het laatst getest?
vliegje ik heb nog helemaal niet getest was wel 3 dagen overtijd maar toen werd ik ongie. Dus daarom ga ik er van uit dat ik niet zwanger ben
zou het even aanzien vanholland en als je andere klachten erbij krijgt toch ff testje wagen
Bedankt voor jullie lieve felicitaties meiden!
Moet er zelf nog wel even aan wennen hoor, en ik blijf het raar vinden dat ik zo vroeg positief heb getest :think:
Morgen ben ik vrij, dan ga ik maar eens bellen met de vk-praktijk en kijken of ik een afspraak voor over een weekje of twee kan krijgen. Hopelijk dan weer twee weken later de echo (ik las op de site dat als je een mk hebt gehad, je de echo al met 8 weken mag) en dan zal het allemaal wat meer landen denk ik… Vorige keer was de eerste echo al niet goed, dus dat wordt wel een mijlpaal.
Vlieg, ik blijf duimen voor je hoor! Voor jou en de andere meiden met goede hoop hier is het ook weggelegd, daarvan ben ik overtuigd!
Om de tijd te doden las ik net in het mama topic van april.
Lees net dat REGJE een dochter heeft, Sylvie Dianne!
Gefeliciteerd!!!
oh wat geweldig!!!
GEFELICTEERD REGJE MET JULLIE DOCHTERTJE!! :inlove: :dance:
vlieg heb je de uitslag al…??
gefeliciteerd met jullie dochter ff foto spammen he :inlove:
Ik ben net gebeld! HEB EEN EI GEHAD!!! Zit hier op kantoor helemaal te shaken!! Hou dat dan maar eens voor je (heb verder niemand wat gezegd, alleen op de fora, want dit weekend kunnen we testen en wil niet dat ze het dan al weten).
Ik ben zooooo blij!!! Had een waarde van 63! Goed he!!!
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Zooooo blij!!!
Of het nu raak is of niet, de operatie heeft nu al effect gehad! 2 weken na de operatie een ei, dat had ik alleen durven dromen!!!
Als ik mijn cyclus tel VANAF de operatie heb ik dus nu 28 dagen ongeveer
Hopelijk blijft dat even zo!
Gyn zei dat ik wel gewoon moest tellen vanaf mijn laatste menstruatie maar dan zit ik nog op 41 dagen ofzo. Dus al een hele vooruitgang!
We maken voor het eerst sinds het stoppen écht kans!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAA!!
super zeg wanneer ga je testen??
Gewoon een natuurlijk ei!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik heb gister nog getest en dat was nega. Misschien te vroeg, maar ik betwijfel of het raak kan zijn. Anders test ik zaterdag of zondag pas, als ik niet ongesteld wordt.
ja dat is denk ik te vroeg zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
oh vlieg wat geweldig zeg!
:dance: :dance:
Dit is mijn templijst tot nu toe
Waarschijnlijk dus zaterdags ei gehad. Die dag hebben we geklust toevallig, maar dat was pas tegen middernacht, waarschijnlijk te laat.
Maar we hebben ook donderdags ervoor geklust, zou dat dan te vroeg geweest zijn of zou het kunnen?
donderdags zou kunnen maar kan ook te vroeg zijn vrijdag zou beter zijn geweest en zaterdag kan nog evengoed hoor!
maar wat mij is verteld dat je een dag voor je eisprong het vruchtbaarst bent
je eitje blijft wel even goed hoor vliegje
regje gefeliciteerd met jullie dochter :inlove: :inlove:
@roosje83 wrote:
hollowglade je bent nu al een week aan de puregon en nog geen eigroei?
hoeveel eenheden spuit je? en hoe groot was de follikel? neem aan dat er toch wel iets was te zien??
75 eenheden 25 meer als vorige keer en toen was er wel een ei maar duurde wat langer
en nu echt helemaal NIETS
maaaaar heb wel een baantje eindelijk
mag mn eigen uren zo goed als bepalen dus das wel lekker
Hey Maartje,
wat goed zeg, dus de operatie heeft in ieder geval geholpen!
Zal voor je duimen dat de test van het weekend positief is!
Vlliegje, ik denk dat je op de goede momenten geklust hebt, hoor!!
Ok, vrijdag was misschien nog beter geweest, maar een zaadje blijft echt wel 2 dagen goed… en een ei 12-24 uur, dus je hebt van beide klusmomenten kans!!
Ze zeggen ook dat je rond je ei om de dag moet klussen voor het beste resultaat, nou, dat heb je prima gedaan!!
Hollow, vaag zeg… :think:
Maar wel gefeliciteerd met je baan!! Wat ga je doen??
reg GEFELICITEERD met je dochtertje
Vliegje wat geweldig voor je
Regje GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!
Geniet er maar lekker van!
Vliegje wat een goed nieuws!! Het kan best wel eens zijn hoor dat het raak is. Heb je klachten??