Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

@Iedereen nog bedankt voor jullie medeleven.

Het is erg moeilijk en we missen hem enorm. Het is nu erg stil zonder hem.

Heb sinds een paar dagen erg last van mijn buik, weet niet wat het is.

Het is een beetje zeurende pijn voornamelijk in mijn onderbuik.

Volgens de berekeningen moet ik afgelopen weekend een eisprong gehad hebben en we hebben toen ook om de dag geklust.

Mijn nod is, als het meezit, rond 28 april. Ben benieuwd.

@Tierr, dat is erg zo’n zonneallergie, hoop voor je dat het gauw weer over is!

@ Voor de rest van de meiden allemaal succes!

111 gefeliciteerd!! Wat super voor jullie. Hopelijk kun je snel terecht bij de vk en dan snel daarna een echo.

Vlieg ik hoop zo voor je dat het raak is. In ieder geval mooi dat je een ei gehad hebt. Wat een opluchting voor je.

Hollow, wat een drama zeg, helemaal niets te zien. Pfff kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt.

Debbert, ik voel van alles! Maar ik hou het er maar bij dat mijn lichaam me voor de gek houdt :slight_smile:

Ben erg moe en last van wat krampjes. En tepels wat gevoelig, maar niet om te zeggen, ze doen super zeer.

Dus we gaan er van uit dat het niet raak is, maar o o o het voelt eigenlijk anders. Maar dat is misschien wat ik WIL voelen :wink:

Bianc, spannend, volgende week dus! Wie weet :slight_smile:

Kan ook best zijn dat je flink aan het ontpillen bent hoor, heb ik ook gehad.

Hollow :hug: :hug:

Zeg Vlieg, ik zie toch goed dat jij rond de 11e je ei hebt gehad he?

Uitgaande van dat je ei rond de helft van je cyclus komt, en je een gemiddelde hebt nu van 28 dagen nu je een ei hebt, zou je pas rond 11+14 = 25 april kunnen testen…Toch? :think:

Zowieso is zaterdag denk ik te vroeg, als je ei bevrucht is moet deze nog innestelen en dat duurt zo’n 8 daagjes uit mn hoofd… :eh:

Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben hoor!

In ieder geval hoop ik op een positieve test zodra je 't gaat proberen! :mrgreen: :pray: :thumbup:

Oh ja, ik mag 5 mei naar de VK. Da’s al mooi over twee weken en ik vermoed dat ik dan ook meteen een afspraak mag maken voor de eerste echo met 8 weken, dus twee weken na de afspraak bij de VK. Heerlijk om dit in het vooruitzicht te hebben staan!

111, nee heb de 4e of 5e mijn ei gehad :wink: Dat wordt dus 2 weken zaterdag.

5 mei gaat al opschieten voor je!

Oh, dan heb je helemaal gelijk Vlieg!

Hiermee is maar weer het bewijs geleverd dat ik die temperatuurlijsten helemaal niet kan lezen, niets voor mij dus - net zoals ik al dacht! :mrgreen:

Ja, 5 mei schiet zeker op, maar zaterdag nog meer! :mrgreen:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe’st met Joost?

Lief dat je het vraagt (vind het altijd zoooo lief van iedereen dat iedereen zo meeleeft en vraagt naar dingen, ik vergeet vaak de helft :oops: )

Maare, met Joost nog niet zo goed.

De dokter is vandaag weer bij hem geweest en geeft hem voor de zekerheid een ab kuur, misschien heeft ie last van een blaasontsteking ofzo.

Hij wilt nog steeds veel liggen.

Papa voelt zich volgens mij ook zoo schuldig.

Vroeger had hij een super groot huis (laten bouwen), grote tuin, zwembad. Speciaal voor mijn broers. Maar 2 jaartjes geleden is hij samen met z’n nieuwe vrouw verhuisd naar een kleiner huisje, de jongens woonden inmiddels al jaren niet meer thuis.

Maar nu het met Joost slechter gaat en hij niet altijd kan rusten omdat er gewoonweg geen personeel is (!!) wilt papa hem het liefst naar huis halen.

Maar waar hij nu woont gaat dat gewoon niet, geen plaats.

Hij is dus weer aan het kijken om te verhuizen, heeft een mooi huis gezien bij ons in de straat, maar in deze tijden wilt hij niet met 2 huizen zitten.

Hij zou Joost het liefst alle avonden thuis hebben. Overdag gewoon naar dagbesteding, maar daarna lekker naar huis.

Maar goed, toen waren ze nog met z’n 2en, mama ging vreemd, papa zette haar buiten en dan is het héél zwaar om voor 2 gehandicapte kindjes te zorgen.

De jongens stonden al 10 jaar op de wachtlijst en toen mama vertrok kregen ze toevallig telefoon dat er plaats was.

Gezien de kennis en deskundigheid was het medisch gezien ook verstandig ze uit huis te laten gaan.

Bart is na een kort ziekbed gestorven, maar Joost is veel meer aan de sukkel en tja, papa wilt alles voor hem doen.

Vind het soms zo triest, het is zo zwaar als ouder zijnde…

Heb zo’n lieve papa en stiefmama.

Sorry voor het hele verhaal!

Jeetje wat een verhaal zeg :hug:

jeetje vlieg dat is ook niet niks

:hug:

Och meisje, wat is het soms toch ook oneerlijk verdeeld in de wereld he? Het lijkt wel alsof de een alle ellende mee moet maken en een ander lachend door het leven fietst zonder al te veel moeite…

Je voelt je ook zo machteloos he, omdat je zo weinig voor Joost kan doen.

Hopelijk slaat het ab-kuurtje aan en gaat het snel weer wat beter met hem. Zo sneu!

Vliegje :hug: wat een verhaal lijkt me heel zwaar

ik lees hier iets vaag mee dat regje een meisje heeft

super gefeliciteerd

het is idd … dat er niets te zien is maar is niets anders zaterdag heb ik weer een echo en dan hopen we dat er iets te zien is

en mn nieuwe baan is gewoon lopende band werk via een uitzendbureau

maar verdiend erg goed en best okay om te doen

Dank jullie wel lieve meiden. Tja, soms lijkt het oneerlijk, maar ieder huisje heeft z’n kruisje en iedereen maakt zware tijden mee. De een krijgt het verspreid, de andere alles in 1 keer.

Je wordt er wel sterker van.

Ik heb toch getest vanochtend, kon het niet laten.

Heb met Sensitest dipstick getest waarmee je eigenlijk niet voor je NOD kan testen. Nu zag ik een heeeeeel licht soort van schaduwlijntje, binnen de tijd hoor (10 minuten). Ik dacht dat ik het me verbeeldde, dus heb hem weggegooid. Ik wil duidelijke testen hahaha. Dus hij is (nog) negatief…

Hopelijk zondag beter als ik nog niet ongie ben…

je maakt het wel heel spannend vliegje

zou echt mooi zijn meteen de eerste ronde zwanger

hopelijk is je test zondag positief

kan je geen foto maken van de test? of zie je het streepje er niet op dan?

Volgens mij vloei ik wat… beetje donkerbruin net in mijn onderbroek. Rugpijn begint ook te komen, en buikklachten worden erger… denk dat het niet goed gaat…

he gatver vliegje :cry:

een troost is dan wel dat je een korte cyclus hebt :hug:

offfffffffffffffffffffffffffff

donkerbruin bloed is het oude bloed :pray:

O jeetje vlieg, wat maak je het spannend… ik duim voor je hoor meid… ik houd dit topic in de gaten…

Tier, hoe was de echo meis??

Die heb ik vanmiddag 16.10 pas…

Maar ben bang dat het geen goed nieuws is, wantt ik had net bloed bij het afvegen… en een ovulatiebloeding kan het niet zijn, want maandag was er nog helemaal niks, zelfs geen beginnend eitje… en een eitje doet er wel 4 dagen over van dat ie te zien is totdat ie springt, zei de gym… :think:

Op welke dag zit je nu??

dag 15… (als die 3 dagen licht bloedverlies tenminste een ongi waren…)