hmmm dat is wel vreemd tier
want toen ik onderzoeken had had ik op dag 3 van de cyclus al beginnende eitjes en ze groeien ongeveer 2mm per dag bij een normale cyclus
Tier ik had ook nooit eigroei en als jij PCO zou hebben kun je er geen peil op trekken. Heb je een kralenkrans? Of hebben ze het niet over PCO gehad?
Mijn gyn heeft het uberhaupt bijna nergens over gehad, het is dat ik zelf nog wat vrage heb gesteld, maar ik stond telkens zo weer buiten met een vervolgafspraak maar zonder antwoorden…
Voor PCO was ik zelf wat bang, gezien het feit dat ik meer acne heb de laatste tijd, ik nooit een ei heb gespot en onregelmatig ongi ben enzo…
maar dat moet toch altijd te zien zijn op een echo, of niet?? :think:
(Heb dus dinsdag al een echo gehad en daar was echt niks op te zien…)
Bij jou nog geen duivels, vlieg??
Je moet dan echt een zogenaamde kralenkrans zien, dus heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel eiblaasjes. Bij mij was dat heel duidelijk te zien.
Nog geen bloed nee… ga om het kwartier naar de wc hahahaha.
Heb het net wel papa verteld, kon het gewoon niet meer voor me houden.
Dus ik zeg, de paashaas is geweest. Hij lachen Vindt het wel heel spannend, zeker gezien mijn broers enzo. Hij staat 100% achter ons hoor, maar is natuurlijk heel bang ook.
Succes met je echo straks he!
tier welke gyn had je?
van Selm…
@Tierrr wrote:
van Selm…
oke die ken ik niet maar heb er wel es over gehoord :roll: was er helemaal niks te zien dan?
Nee, gewoon helemaal geen activiteit in de eierstokken, zei ze…
Maargoed, ze kan mij alles vertellen, want ik heb er de ballen verstand van… zij wel hopelijk!
vast wel
En??
Ik mag komende dinsdag weer voor een echo… Zit nu op dag 15 en ze heeft wel een follikeltje van 7 a 8 mm gezien, waarvan ze dacht dat die misschien door zou kunnen groeien… maar deze zou dan pas op zijn vroegst over 7 dagen springen, zei ze… dus das dan pas dag 22… erg laat dus, maargoed, áls ie maar springt…
Bloedverlies kon af en toe eens gebeuren in een cyclus, zei ze. Maar toch blijf ik het wat vreemd vinden dat ik dat zowel de vorige als deze cyclus heb… :think:
hmm das idd wel erg laat dat je follikel op dag 15 7mm is ik heb altijd op dag 12 fm en dan is me follikel vaak rond de 18mm (zo groot moet ie ook zijn om te springen)
nog even afwachten dus
Bij mij waren ze op dag 20 nog geen eens 8mm… Dus het kan nog Tier!!
@vliegje wrote:
Bij mij waren ze op dag 20 nog geen eens 8mm… Dus het kan nog Tier!!
Maar bij jou ging het dan ook niet goed… toch?
(Of haal ik nu dingen door elkaar?)
Nouja, ik hoop inderdaad dat ie nog komt… dan heb ik gewoon een erg lange cyclus, dus wat moeilijker plannen en minder kans, maar in elk geval kans… maar dan zou ie dinsdag wel een flink stuk gegroeid moeten zijn…
Tierr, moed houden hoor!
Ik help je hopen dat het allemaal toch positief is!
Vlieg…pffff…mega spannend!!!
Gefeliciteerd Regje met je dochter! :inlove: :inlove:
Vliegje: ben zo blij voor je! Een ei! Echt super! Hopen op een positieve test nu!
Hollowglade: een dikke welgemeende knuffel voor jou… :hug:
Tierrr, jij ook een knuffel… Stomme uitslag! Hopelijk is het snel weg!
En heel vreemd dat je nu weer een beetje bloed had/hebt, kan me zo goed voorstellen dat je er helemaal gestoord van wordt… :hug:
Laat die follikel trouwens maar lekker doorgroeien!
Eros, een beetje laat, maar sterkte met jullie verlies! :hug:
Hier gaat het wel goed, heb het idee dat ik vandaag mijn eisprong had, veel slijm, maar zeker weten doe ik het niet…
We hebben om de dag geklust vanaf verleden week, we gaan vandaag weer klussen… 8)
Maar dat betekend dus dat we eergister voor het laatst sex hebben gehad, is dat dan wel goed als mijn mijn ei vandaag was/is?
Ik lees dat spermacellen een paar dagen blijven ‘leven’, maar ja… Zwemmen ze dan na zoveel uur nog wel naar je eitje?
Beetje domme vraag misschien… :oops:
Domme vragen bestaan niet, arti!!
Zaadjes kunnen gewoon nog naar je eitje zwemmen, anders zouden ze ook de om de dag theorie niet adviseren hoor, dus wees maar niet bang!!
En sowieso: als je vanavond nog klust is dat waarschijnlijk ook nog wel op tijd, omdat je ei ook 12-24 uur vruchtbaar is! Goede kans dus hoor, als je inderdaad vandaag je ei had! Jeetje, wat zou dat mooi wezen, zeg… direct na die stomme lange cyclus een redelijk gewone cyclus!! Ik hoop het voor je!!
Ik hoop het ook! :lol:
Maar ja het is een gok, voel zelf nooit iets van mijn eisprong, maar ik lees wel eens dat het met slijm geassocieerd kan worden dus daarom denk ik dat die vandaag is…
Maar we merken het wel, we hebben onze tijd in bed in ieder geval goed benut… :mrgreen:
Wij hebben hetzelfde geklust als jullie. dus niet de dag VOOR het ei, maar daarvoor en op de dag van het ei. Maar ik wist dus niet dat ik een ei had, kwam daar pas een week later achter haha.
Nog geen bloed hier trouwens