@vliegje wrote:
Wij hebben hetzelfde geklust als jullie. dus niet de dag VOOR het ei, maar daarvoor en op de dag van het ei. Maar ik wist dus niet dat ik een ei had, kwam daar pas een week later achter haha.
Ja echt super he van je eitje!!! Ben blij voor je!
Hopelijk heeft het gewerkt, dat om de dag klussen!
:thumbup:
@vliegje wrote:Nog geen bloed hier trouwens
Spannend!!! :mrgreen:
Jaaaa heel spannend! Heb toch nog een extra test gekocht, van Predictor. Ik hoop zooo dat het raak is, eerst even afwachten of morgen mijn temp nog hoog is.
Vlieg, je maakt me gek hoor zo!!! :mrgreen:
Weer negatief… maar geen bloed gezien tot nu toe.
Zijn er ook vrouwen die pas heel laat positief testen?
Vandaag is het 2 weken geleden van mijn ei.
vliegje geen bloed geeft moed meid!
Vlieg, het kan nog steeds hoor zolang je geen bloed hebt!
Misschien woensdag nog eens proberen?
Ik duim voor je dat 't goed zit!
@Tierrr wrote:
@vliegje wrote:Bij mij waren ze op dag 20 nog geen eens 8mm… Dus het kan nog Tier!!
Maar bij jou ging het dan ook niet goed… toch?
(Of haal ik nu dingen door elkaar?)
Zou je hier nog even op kunnen reageren vliegje? Ben namelijk wel benieuwd... :roll:
Je maakt het trouwens wel giga spannend zeg... ik hoop zó voor je dat het raak is.... :pray:
@Tierrr wrote:
Bloedverlies kon af en toe eens gebeuren in een cyclus, zei ze. Maar toch blijf ik het wat vreemd vinden dat ik dat zowel de vorige als deze cyclus heb... :silenced:
Nou, mijn gyn kan nog wel meer zeggen... inmiddels heb ik alle keren bij het afvegen een papiertje vol bloed... ongeveer net zoveel als mijn afgelopen 'ongi' van 16 dagen terug... nou, das volgens mij echt niet normaal he? :hand:
@Tierrr wrote:
@Tierrr wrote:
@vliegje wrote:Bij mij waren ze op dag 20 nog geen eens 8mm… Dus het kan nog Tier!!
Maar bij jou ging het dan ook niet goed… toch?
(Of haal ik nu dingen door elkaar?)
Zou je hier nog even op kunnen reageren vliegje? Ben namelijk wel benieuwd... :roll:
Je maakt het trouwens wel giga spannend zeg... ik hoop zó voor je dat het raak is.... :pray:
@Tierrr wrote:
Bloedverlies kon af en toe eens gebeuren in een cyclus, zei ze. Maar toch blijf ik het wat vreemd vinden dat ik dat zowel de vorige als deze cyclus heb... :silenced:
Nou, mijn gyn kan nog wel meer zeggen... inmiddels heb ik alle keren bij het afvegen een papiertje vol bloed... ongeveer net zoveel als mijn afgelopen 'ongi' van 16 dagen terug... nou, das volgens mij echt niet normaal he? :hand:
Sorry helemaal niet gezien.
Klopt, bij mij groeide er helemaal niks, maar ik was bezig met Clomid waar ik dus niet op reageerde.
Ik snap niet dat je gyn je niet ff beter onderzoekt hoor! Volgens mij ben je gewoon ongie.
Net de shoots gehad, zwangerschap was leuk! Hele leuke mensen. En daarna een broer en zus, ook leuke mensen.
O ben bezig met de zwangershoot, zitten zulke gave foto’s tussen!
Als alles klaar is, mag ik er wat online zetten van de ouders, dus zal het hier dan wel laten weten
Ik kreeg net voor de 4e keer in 2 dagen tijd een hint of ik toch niet zwanger ben.
Gister zeiden 3 mensen, ben je in verwachting??
En daarnet vroeg de buurvrouw ‘hoe ist?’
Ik zeg goed… zegt ze ‘je ziet er goed uit’.
Ik zeg ‘waarom vraag je het, omdat je het weet van onze plannen gna gna’.
‘Ja zegt ze’.
En toen dacht ik, waarom zegt ze in godsnaam dat ik er goed uit zie want van de week zei schoonmoeder dat ik er zo moe uit zie (maar die hebben we wijs gemaakt dat er nog geen ei is geweest hihi).
vliegje: apart zeg dat er al 3 mensen zijn die denken dat je zwanger bent mijn ervaring is ook dat mensen al snel tegen je zeggen goh je ziet er goed uit want de meeste mensen in onze omgeving weten we dat we hiermee bezig zijn
ego: morgen nog primolut en dan wachten tot de ongi los breekt! dan eindelijk weer spuiten
vandaag gezellig met me vriendin op terras gezeten en ff gewinkeld me nichtje van 9 was ook mee want die logeert hier een nachtje :dance:
verder nog weinig te melden
wens jullie allemaal een heel fijn zonnig weekend toe :-*
echt super mooie foto’s zeg!!! Vooral ook die laatste, zou zo een geboortekaartje kunnen zijn!
Enne Vlieg, hou vol, bij mij waren de dagen ervoor ook negatief… het zo voor je!! En voor de rest natuurlijk ook!
Testte jij ook pas laat posi??
En welke testen?
Ik ben gelijk bang, want testen die zogenaamd voor je nod kunnen, geven bij mij negatief. Als die al negatief geven, zal het dan ooit positief worden denk ik dan hahahahaha.
@vliegje woooow wat een mooie foto’s
@roosje blij dat je bijna weer mag spuiten
@tierr :hug: hopenlijk gaat je gyn een keer goed kijken want die twijfels en vragen zijn niets dat merk ik zelf ook heel erg word nu pas assertiever omdat er steeds andere dingen uitkomen en ik duidelijkheid wil
vandaag weer echo gehad dit keer bij mn eigen arts van kamp
omdat er weer niets te zien is ging die wat meer rondkijken met het echoapparaat
nu blijk dus dat ik de zelfde kwaal als mijn moeder heb
een dubbele baarmoeder
hij snapte ook niet dat het niet eerder gezien was zeker met de baarmoederfoto en al de eerdere echo’s
maar ja omdat hij dacht dat sneek zn werk had gedaan heeft ie in het begin niet zelf een echo gedaan bij me
waaaaaaaaaaaah
hoor woensdag of ik een kijkoperatie ga krijgen omdat ie de en de groei van niet 1 follikel niet snapt en hij wil zien of de dubbele baarmoeder ernstig is of alleen een klein deel
Jeeetje hollow, wat idioot dat ze dat niet eerder gezien hebben zeg… dat geeft veel vertrouwen in de gyns… :wall:
Goed dat je wat assertiever word… hoop dat je nu snel een uitslag krijgt waarmee iets gedaan kan worden…
idd tierr mn vertrouwen in sneek zakte al langzaam weg maar heb er nou helemaal geen vertrouwen meer in dat ziekenhuis
blij dat van kamp wel doorkijkt en doorzoekt nu
die was volgens mij ook pissig op sneek
jeetje Hollow!! En nu?! Kan dat erg kwaad??
@vliegje
als het is zoals bij mn moeder heb ik alleen grote kans op vroegergeboorte
ik ben nog het langste blijven zitten tot de 8 maanden
maar mn jongste broertje was er al met 7 maanden
het hangt ervan hoeveel van de baarmoeder is verdeeld
hoe meer er in het 2e deel zit hoe minder de baarmoeder kan rekken
hoe eerder de kleine dus kan komen