oke, maar het hoeft het zwanger worden dus niet te belemmeren?
Maar dan heb je dus PCO én dit?? Zwaar klote!
@vliegje
het hoeft het idd niet te belemmeren mn moeder is ook 4 keer zwanger geweest (3 kids)
en dan ook nog de 1 mil zwemmers van manlief erbij
Ja inderdaad… maar 1 mil is vrij veel toch?? Of is het verminderd vruchtbaar?
1 mil is zeeeeer weinig
iets minder en we mochten geeneens IUI doen aangezien 1 mil de exacte minimale grens is
echt joh?! Ik dacht dat 600.000 heel weinig was.
dat is nog veel minder ja
als wij dat hadden gehad hadden we direct de icsi in gemoeten
en in eerste instantie had manlief dat ook
maar nu moet ie op kweekmedium inleveren en dan komt er ongeveer 1 mil uit
jee jullie hebben echt alles tegen he! Ik hoop voor jullie dat er gauw een zwangerschap volgt!!
ik hoop het ook is alleen zo vreselijk vermoeiend nu elke keer als we in het ziekenhuis komen is er wel weer wat anders
Hoi lieve dames!!!
Als eerst mijn diepe verontschuldigingen! heb jullie vreselijk verwaarloosd! Ik heb hier en daar wel een stukje mee gelezen, maar er wordt zoveel geschreven!!! Pfffff…
Herb geprobeerd een stukje terug te lezen, maar het is een beetje teveel!
Wel heb ik gezien dat regje is bevallen van een dochter: Gefeliciteerd meid!!! Geweldig!!!
En dat vliegje een ei heeft gehad, en nu overtijd is… Oh meis ik hoop zo voor je dat het raak is!!! ik duim heel erg voor je!
En recent een paar zwangeren erbij, wat super allemaal!!!
Voor de meiden bij wie het nog niet zo is, ik blijf heel hard hopen voor jullie en hormoontje jullie kant op sturen!!! En de moed erin houden, hoe moeilijk het soms ook is…
Verder heb ik mezelf voorgenomen weer wat meer te komen! Heb drukke tijd op werk en nogal wat stress achter de rug, waarvan ik merkte dat dat niet heel lekker was, kreeg er veel harde buiken van. Maar dat is nu gelukkig over!!
Verder gaat het hier heel lekker, groei lekker door nu. Tijd vliegt voor mijn gevoel voor ik het weet is er alweer een week voorbij!!!
En de kleine is lekker actief!!! We weten ondertussen welk geslacht ons kleintje heeft, maar dat houden we nog lekker even geheim, hihi!!!
Heel veel goeds voor alle meiden en tot snel!!
Xx loesje
Hee Loesje! Wat leuk dat je weer langs komt!
Alles gaat goed dus?!
hollowglade kan je niet naar een ander zkh gaan? ik hoor ook geen goede verhalen over dat ziekenhuis :oops:
Hollowglade, dat klinkt allemaal niet echt positief joh… Hopelijk valt het allemaal toch nog wat mee :hug:
Vlieg, voor jou blijft het dus nog even spannend?..Ik hoop het zo voor je!
Loesje, wat is het hard gegaan meid! Alweer 26 weken! Lekker joh, en alles gaat goed. Mooi zo! Leuk dat je weer wat van je laat horen.
roosje ben al weg bij Sneek lopen nu in Zwolle
alleen de dingen die in Sneek dus fout zijn gegaan achtervolgen ons nu dus
zou niet eens meer willen bevallen in Sneek maar ja als de BM idd te klein is zal een ZKHbevalling noodzakelijk zijn en Leeuwarden is toch nog een ruim half uur rijden voor ons
oke ja dat word dan wel lastig maar goed tijd zal het leren niet waar?
idd roosje afwachten maar
jeetje wat hebben jullie veel geklets :shock: maar ik ben weer bij hoor
vliegje geen bloed geeft moed hoor en dat beetje bloed is wel een goed teken als het nu nog niet doorgebroken is
en woowie wat een mooie foto´s maak je??
loesje wat leuk dat je langskomt…jeetje alweer 26 weken, nog 14 weken en dan mag je je kleintje vasthouden
tierr hopelijk is je ei goed gegroeid volgende week
jeetje hollow zit jullie niet mee en wat onnozel dat ze dat niet eerder hebben gezien :wall: :wall:
regje hoe is het op je roze wolk??? en kom je nog ff spammen met je mooie meisje
debbert en 111 hoe is het met jullie, voelen jullie je goed??? veel symptomen??
hiero heerlijk weekend gehad, nog een weekje en dan mogen we naar het zkh voor de intake…hopelijk komt er dan eindelijk actie!!!
fijne werkweek gewenst voor iedereen :-*
Op mijn site meer zwangerschapsfoto’s, voor de liefhebbers
Sophie, hoe hou je het vol het wachten! Knap hoor. Nog eventjes meis, dan kunnen jullie er ook weer voor gaan!
Hi Sophie, met mij gaat het wel goed hoor.
Af en toe nog een vlaagje misselijkheid maar als ik dan iets eet, valt het wel weer mee. Krampen lijken ook wat af te nemen, af en toe nog een steekje of krampje, gelukkig niet meer dat ongi-achtige. Ook wel wat laag in mn rug. Ben al lekker emo-instabiel aan het worden geloof ik :mrgreen: en ik kan de lucht van vis (gebakken of vers) niet meer verdragen terwijl ik daar normaal geen last van heb.
Vermoeidheid lijkt ook wat af te nemen - ik heb het idee dat ik juist wat meer energie krijg en voel me dan ook alsof ik de hele wereld aankan!
Och ja, en mn buik he…heb toch echt het idee dat ie al begint te groeien, net als mn boobs… :oops: !
Ik hoop voor jou op goed nieuws meid, het mag nou wel een keer he?!
Goedemorgen meiden.
Hier ook nog geen ongie, maar test is weer negatief en mijn temp zakt (37,02)… dus een dezer dagen zal de ongie zich wel aandienen denk ik
Heb ook opgezette liezen, had ik vorige keer ook toen ik ongesteld werd, en denk niet dat dit een zwangerschapskwaal is?
vliegje jammer zeg denk idd dat je ongi er dan aan komt als de temp zakt toch? ik temp niet maar hoor en lees altijd wel dingen dat je temp dan omhoog moet gaan wil je zwanger zijn
in ieder geval zou je dan wel weer een goede cyclus hebben en dat is ook fijn!
hoe is het met iedereen?