Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Ik had het in het test-topic al gemeld… het lijkt er op dat het maandje pauze heel goed heeft uitgepakt! Ik ga alleen het aantal topics waar ik in meeschrijf wel een beetje naar beneden brengen, dus jullie zullen me hier niet veel meer zien. Maar ik wil jullie het goede nieuws natuurlijk niet onthouden!

:inlove: :inlove: :inlove:

AAAAAAAAAAAAAAAHHHH NAATJE wat geweldig nieuws!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :inlove:

jammer dat je minder komt schrijven!

wel fijn dat je toch komt schrijven :inlove:

gefeliciteerd naatje :dance:

Gefeliciteerd Naatje! :dance: :dance: :dance:

Sophie: ik hoop met je mee :hug:

Tierrr: hoe is bij jou? Nog bloed of niet meer?

Vliegje: balen hoor als je ongesteld word! Vind het echt k*t voor jullie! Mocht je ongesteld worden dan hoop ik dat je de volgende ronde weer zo’n mooi ei hebt die je kunt benutten… :hug:

Als mijn cyclus weer normaal is dan moet ik mijn ei nu wel hebben gehad… We hebben echt optimaal geklust (om de dag, anderhalve week lang) dus ik ben wel positief ingesteld… :slight_smile:

Ik denk alleen wel dat mijn banner niet helemaal klopt want mijn :twisted: waren wel langer dan normaal… 10 dagen ofzo… dus ik denk niet dat ik over 6 dagen al ongesteld word… Maar we zien het wel… :slight_smile:

@Artistiqua wrote:

Tierrr: hoe is bij jou? Nog bloed of niet meer?

Nee, inmiddels niet meer... is 2,5 dag geweest, ongeveer 2 inlegkruisjes vol.. 16 dagen geleden was het 3 dagen 1 inlegkruisje vol... :?

Enne, hoe lang je bloed verliest, heeft in principe niks te maken met wanneer je volgende menstruatie begint hoor, arti... wanneer je volgende menstruatie begint moet je echt tellen vanaf de eerste dag van je afgelopen menstruatie.. dus als je nu een keeeurige cyclus hebt kan je NOD best over 6 dagen zijn. Maargoed, de kans is natuurlijk ook groot dat je niet een keurige cyclus van 28 dagen hebt, maar bijvoorbeeld een van 30... afwachten maar! Ik duim voor je!! :thumbup:

Heb sinds net hele zware buikpijn en krampen, denk dat ik ongesteld word… ik herken de pijn namelijk. Maar ja, eerst wachten of ik echt bloed zie.

Hallo dames! 8)

Ben al een tijdje niet meer op dit forum geweest…

superveel bij te lezen!!

Zwangeren gefeliciteerd!!!

Vliegje, ik vond je foto’s echt supermooi!!

Ik heb vanmorgen getest, POSITIEF :dance: :dance:

Ben helemaal blij, maar kan et nog niet echt geloven!

liefs,

Atje, jeetje, wat goed, nóg een zwangere erbij!! Zo gaat ie goed!! Gefeliciteerd!! :mrgreen:

Atje gefeliciteerd!! :dance:

Gefeliciteerd!

Ik wil ook hahaha.

Nog steeds geen bloed maar had echt zware krampen… neemt nu iets af. Rugpijn werd ook erger. O hadden we maar duidelijkheid he!

Hier breek de ongie door… zojuist begonnen met wat bloedverlies. Bruinig nog, maar zo begint het meestal…

Ik ga morgen ff naar het ziekenhuis bellen, want mag wel gewoon met Clomid beginnen, dag 3 tot en met 7 en vanaf volgende week dus weer echo´s. Even afspraak maken.

balen vliegje :hug:

Vliegje… :hug:

balen vliegje maar als je ongi net is doorgebroken dan moet je morgen als je eerste cd dag tellen he! anders zit je misschien een dag te vroeg te slikken ik benhier ook al eens mee in de fout gegaan maakt niet heel veel uit maar je doet het liever meteen goed niet waar?

gefeliciteerd weer een zwangere gaat goed hier

Vliegje, jeetje wat balen zeg… maarja, die nega-testen hadden je al wat voorbereid natuurlijk… maar blijft shit… :?

Maargoed, wel een heel nette cyclus en volgende keer gewoon raak!! :pray:

Atje GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :inlove:

Vliegje balen dat de ongie is doorgebroken

Atje gefeliciteerd

Vliegje wat balen zeg!!! :hug:

Atje en Naatje gefeliciteerd!!! :dance:

Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje, soms nog misselijk met vlagen en moe moe moe moe. Dat komt wel goed hoop ik :wink:

Verder aan het einde van de dag begint mijn buik wel groter te worden. Donderdag intake bij de VK, maar dat is niet zo spannend.

Ook ben ik soms nog best wel bang dat het fout gaat en of is. Maar aan de andere kant heb nog klachtjes enzo en dan denk ik het zal wel weer meevallen.

Ja ik verlies nog bijna geen bloed, dus even morgen afwachten of het goed gaat doorzetten. Heb enorm buikpijn en mijn lies is verschrikkelijk gezwollen en pijnlijk :frowning: En rugpijn. Dus alles klopt bij het ongesteld zijn en meestal is het bij mij dan de volgende dag echt aan het losbarsten haha. Dus morgen waarschijnlijk mijn 1e dag. Dan donderdag beginnen met slikken. Bel ik woensdag de gyn wel ff om afspraken te maken.

Ik ben er vrij nuchter onder, wat ik niet had verwacht eigenlijk. Voel me wel een beetje verdrietig, maar ik ben zooo dankbaar dat ik uberhaubt een ei heb gehad! We mogen niet klagen :slight_smile: Dus hopsakee, door naar de volgende ronde met ei hopelijk! :slight_smile:

Dank jullie wel meiden voor mijn geklaag en gestress hahahahaha.

wil je dat nooit meer zeggen vliegje :twisted:

er wordt hier nooit geklaagd gekkie!!!

iig een goed teken dat je een ei hebt gehad, maar ja het zou wel erg mooi zijn geweest als je zwanger was geweest meteen!!!

atje gefeliciteerd

hier word ik gek van mezelf heb echt alle symptomen niet normaal meer, zit mezelf echt crazy te maken pfffff maar goed zal wel niks zijn

maar ja hoop toch een heel klein ietsie beetje