Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Ik wil ook hcgtjes! Mooie echo!

Mim, echt hartstikke mooi!! :inlove:

En ik spring ook alvast heel hoog om zoveel mogelijk HCG te vangen!! :mrgreen:

@Naatje wrote:

gooit even een bak hcg leeg boven Belly

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:lol: :lol: :lol: :-*

Moest vandaag bloed prikken, vriendinnetje werkt in het ziekenhuis en belde net omdat ze stiekem naar de uitslag heeft gekeken hihi, geen ei gehad… :frowning: ovulatietesten werken dus inderdaad niet bij mij (en laat ik nu net voor 25 euro gekocht hebben :frowning: Komt door mijn PCO waarschijnlijk. Morgen belt de gyn nog, ik weet namelijk eigenlijk nog geen uitslag haha, maar wil nu eens even concreet afspreken wat te doen want ik lijk totaal niet te reageren op de Clomid :frowning: Dan maar spuiten hoor!

Getver Vlieg, wat een teleurstelling! Het leek vorige keer zo goed, met een spontaan ei! Had zo gehoopt voor je dat het opgang zou komen nu :hug:

Mim, mooooooi die echo!

Hopelijk blijkt morgen dat alles bij ons ook goed is deze keer :pray:

Voor de dames die nog niet zover zijn: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Balen vlieg… ben benieuwd wat de gyn zegt… :hug:

Oh Mim, wat super! Al een echt baby’tje, ook al is het nog zo klein… :inlove: :inlove: :inlove:

Volgens mij gingen jullie het vanavond aan de familie vertellen he… Echt zo leuk! :dance: :-*

En ja, ik wil ook! :pray: :pray: :pray:

Vliegje, :hug: Ik weet echt niet goed wat ik erop moet zeggen… Ook ik had zo’n goede hoop omdat je een eitje had gehad… Wat enorm *** voor jullie meis! :hug:

Hier klussen we echt veel te weinig naar mijn zin… Ik denk dat het niet gaat gebeuren deze maand…

Vanavond maar weer even… :angel:

Vliegje :

Balen dat je weer geen ei gehad hebt. :hug:

Wel lief dat je vriendinntje vast gekeken heeft.

Ben vandaag naar Belgie geweest, heb daar twee leuke beelden gekocht voor in de tuin. Moet ze alleen nog schilderen. Die man maakt ze zelf en verkoopt ze daarna bijvoorbeeld via Marktplaats. Ze zijn niet eens duur…

Oh geweldige beelden Tijgertje!

Die pei in het mandje, super cute!

Bianca,

Ook een Sharpei fan ??

Ik kreeg een foto van die man door gemaild over dat mandje. Ik heb gezegd dat ik hem eerst in het echt wilde zien, want op de foto was het beeld niet zo leuk. Toen kwam ik daar vanmiddag en ik was gelijk verkocht …

@tijgertje1982 wrote:

Bianca,

Ook een Sharpei fan ??

Ik kreeg een foto van die man door gemaild over dat mandje. Ik heb gezegd dat ik hem eerst in het echt wilde zien, want op de foto was het beeld niet zo leuk. Toen kwam ik daar vanmiddag en ik was gelijk verkocht …

Ja ja, tijgertje! Had er tot 10 april 2 stuks! Dodi en Elba genaamd!

Dodi hebben we 10 april moeten laten inslapen, hij is 11 jaar geworden!

Heb er nu dus nog maar ééntje, een teefje genaamd Elba van bijna 4 jaar!

Ik ben dus ook een grote fan van peitjes!

Leuk !!!

Mist Elba zijn of haar maatje nu niet ??

Thanks meiden, tijgertje, leuke beelden :slight_smile:

Mim, wat een prachtige echo! :inlove: Zal vast heel bijzonder en een apart gevoel zijn geweest om de bewegende beeldne ook te zien. Hoe reageerden de ´oudjes´ :smiley: ?

Vlieg :hug:

111, spannende dag voor jou :pray:

Arti, nog een gezellige avond gehad? :wink:

Ja, de bewegende beelden zijn echt super! Echt wonderlijk :inlove:

De oudjes waren toch wel enigszins verrast, paar tranen hier en daar. M’n schoonmoeder zei dat ze een paar weken geleden wel eens zo’n gevoel kreeg toen ze mij zag maar gisteravond had ze daar helemaal niet meer bij stilgestaan. Vanavond nog even wat telefoontjes plegen, o.a. m’n vader even informeren en dan is het eindelijk out in the open!! :mrgreen:

111, hoe was het bij jullie??

Oh meiden, we hebben het hartje zien kloppen! :inlove:

Zo bijzonder! Alles is goed, en ben wel een hele dag verder gezet :mrgreen:.

Ik ben in zwijmelstemming! Gelukkig lekker vrij vandaag, dus ik kan er even helemaal aan toe gaan geven. Heerlijk! :inlove:

GEFELICITEERD 111!! Wat heerlijk hè! :inlove:

Ja, het is echt heerlijk!

Eindelijk weer iets om naar toe te leven en een spannende geweldige tijd tegemoet te zien!

@tijgertje1982 wrote:

Leuk !!!

Mist Elba zijn of haar maatje nu niet ??

Gelukkig niet! Ze heeft er weinig last van!