Tier, succes!
Ik heb geen ei gehad hoor, temp is weer enorm laag
arme vliegje :hug: :hug: had zoān goede hoop
He jakkes vlieg, wat een tegenvallerā¦ :hug: :hug:
Hey meiden! Gisteren was mijn afspraak bij de VK. Drie kwartier zitten kletsen en een hoop leesvoer meegekregen. Ik moet bloed laten prikken en op 15 juni mogen we een echo laten maken. Dat duurt echt nog lang! Tot die tijd blijft het dus allemaal nog erg spannend. Ik denk dat ik pas na de echo kan ontspannen en genieten.
Ik heb verder niet bijgelezenā¦ maar voor iedereen die ze nodig heeft strooi ik wat HCGā¦ vangen:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Vliegjeā¦ Balen! Dikke :hug:
Naatje, het blijft spannend hoorā¦ Ik heb twee weken geleden een mooie echo gehad en morgen ga ik voor de tweede. Merk toch dat ik er weer wat gespannen voor wordt, meer dan die eerste lijkt wel. Komt denk ik ook omdat er in het test topic twee dames een miskraam hebben gehad waardoor je weer ff met je neus op de feiten wordt gedruktā¦ Nog een paar dagen en dan mag de hele wereld het weten!! :mrgreen:
Pff Vlieg wat balen weer! Dit geeft niet echt moed. :hug: Had zoĆĀ“n goed hoop voor je meid.
Hollow, mijn duimen draaien voor je. Zo spannend, hopelijk is het raak. :thumbup: :thumbup:
Mim, spannend bijna weer een echo.
Hey meiden! :-
Roosje, ik duim ook voor je meis!
Hollow, ik weet niet zo goed wat al die termen inhouden zoals IUI en ICSIā¦
Maar ik hoop voor jullie dat het gaat werken! Ik duim ook voor jou!
111, ik vind dus ook dat het wel weer tijd word voor nieuwe zwangeren, een paar weken geleden kwam de 1 na de ander, en nu is het weer rustigā¦
Dusseā¦ :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Tierrr, heel veel succes bij de gyn! :hug: :-
Vliegje, ik vind het heel erg voor je meid, echt balen! :hug:
Naatje, spannend hoor! 15 juni lijkt nog heel lang ja hahaha, maar voor je het weet is het zover! :inlove:
Mim, succes morgen! :dance: Komt vast wel goed!
En dank jullie wel voor alle felicitaties!
Ik ga werken in de thuiszorg, weliswaar niet waar ik voor geleerd heb maar ik ben er zo blij mee dat ik een baan heb!
Het maakt me echt niet uitā¦
Ik ga volgende week beginnen, heb nu al 2 cliĆĀ«nten toegewezen gekregen voor ongeveer 6 weken (vaste hulp is ziek) en daarna krijg ik nieuweā¦
Het is voor maximaal 3 dagdelen en dat vind ik ook wel genoegā¦
Dus spannend! :dance:
@Naatje wrote:
Ik moet bloed laten prikken en op 15 juni mogen we een echo laten maken.
15 juni is een mooie dagā¦ dan ben ik namelijk jarigā¦ dus dat moet wel goedkomen met die echo!! Succes met wachten en toch proberen er een beetje van te genieten he?!
Mim, succes en veel plezier bij je echo morgen!!
Ik kom net bij de gyn vandaan en er was inderdaad iets uit het bloedonderzoek gekomen! Er is een reden dat mijn cyclus zo raar doet: een (licht) vertraagde schildklierwerking. Ik had dus gewoon gelijk, het klopte echt niet en ik ben hierdoor gewoon verminderd vruchtbaar.
Goede nieuws is dat er wel wat aan gedaan kan worden. Minder goede nieuws is dat ik daarvoor moet wachten op een oproep van de internist. En dat kan waarschijnlijk nog wel even durenā¦ vervolgens zal die nog een aantal testjes gaan doen en vervolgens bepalen of behandeling nodig is of niet. Als ik behandeld word en mijn schildklier gaat weer goed werken, dan komt mijn cyclus waarschijnlijk vanzelf weer op orde. Als de internist bepaalt dat er wat hem betreft geen behandeling nodig is dan word ik weer doorgestuurd naar de gyn en krijg ik medicatie om een eisprong op te wekken.
Nouja, ik ben erg blij dat er iets gevonden is en dat het relatief makkelijk verholpen kan worden. Wel jammer dat er weer zoān tijd over heen gaat, maarjaā¦ geduld is een schone zaak, denken we dan maarā¦ :roll:
Mijn man heeft trouwens een potje meegekregen voor sperma-onderzoek, zodat we in elk geval weten of het bij hem allemaal goed zit. Begin volgende week inleveren en 2 weken daarna de uitslagā¦ toch ook wel weer spannend!
tier: fijn dat er toch iets is gevonden! en dat er wat aan te doen is helaas bestaat de medische molen met name uit wachten helaas maar goed het valt te verhelpen en wie weet is het dan zo raak!
voor iedereen een :hug: die het nodig heeft
Tier, een meisje uit ons stoppers topic had dat ook! Alles verholpen nu, dus komt vast helemaal goed!
@vliegje wrote:
Tier, een meisje uit ons stoppers topic had dat ook! Alles verholpen nu, dus komt vast helemaal goed!
Heel fijn om te horen!!
Ben erg blij dat dit iets is wat verholpen kan worden! En ik ben ook erg blij dat ik naar mijn gevoel geluisterd heb en doorgezet heb bij de gyn en me niet heb laten wegsturen om het vervolgens na een jaar pas te gaan onderzoeken!
Jammer alleen dat wachten zolang duurt, maargoed, er kan wat aan gedaan worden en das verreweg het belangrijkste!!
Heel goed Tierrr!! Inderdaad nog wel even langer wachten maar je weet nu in ieder geval wel waar je het voor doet!
springt om wat HCGtjes te pakken :mrgreen:
Tierrr, aan de ene kant is het wel vervelend dat er inderdaad iets aan de hand is, maar dat wist je eigenlijk al, maar gelukkig is er iets aan te doen! En dat is het belangrijkste!
Jammer dat je nog wel even moet wachten, dat duurt altijd zo lang heā¦ :hug:
Maar je moet maar zo denken, daarna kun je echt gericht gaan klussen en dan kan het zomaar heel snel raak zijn! :dance:
Hier is 't-ie dan! Ik heb maar even een foto gemaakt van de echo, snelste manier om 'em online te krijgen. Alles zag er goed uit, de nekplooi was zelfs nog smaller dan het gemiddelde, dat is dus positief. Baby groeit volgens het gemiddelde, nu 6,2 cm. en met beentjes ongeveer 9 cm. Eerder vanochtend hartje geluisterd, dat lukte ook. Ruim 160 slagen per minuut dus ook dat was goed. Ik kan nog steeds niet geloven dat dit in mijn buik zit!
Morgenavond dus het grote nieuws vertellen, het Cuba fotoboek is ook erg leuk geworden al zeg ik het zelf.
mim wouw :inlove:
ikke wil ook
Mim, mooie echo! Ik kan niet wachten tot ik ook magā¦ :inlove:
De bewegende beelden zijn echt nog veel indrukwekkender dan zoān fotootje maar ik vind het best wel duidelijk te zien!
Ik vind ook dat julllie gewoon allemaal nog dit jaar zwanger moeten raken!!
Ik stuur nog even wat hormoontjes: :: :: :: :: :: :: :**:
En ik spring weer :mrgreen: :lol: :mrgreen:
gooit even een bak hcg leeg boven Belly
:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::