Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

hollowglade: super meis zo spannend! duimen op een mooie afloop hoe groot was je follikel nu?

@hollowglade; Spannend zeg! Ook mijn duimen draaien…

@roosje83 wrote:

hollowglade: super meis zo spannend! duimen op een mooie afloop hoe groot was je follikel nu?

weet je dat ik daar van de spanningen niet eens opgelet heb

volgens mij een 18/19 mm

de spuit was echt een makkie

mn schoonzusje me maar bang maken dat die naald zo dik en pijnlijk is enzow

nou echt niet jah hij gaat er wat moeilijker in maar als je een mooie plooi hebt voel je dat amper

alleen de effecten ervan voel ik wel ben me toch een partij misselijk bah

Jeetje, wat fijn dat het spuiten zo meeviel hollow!!

Alleen wel balen van ie misselijkheid nou… maarja, als het het gewenste effect heeft… :pray:

Ik ben trouwens na 3 dagen steeds een druppeltje bloedverlies nu echt ongi, met alle bijbehorende klachten… auuww! Dit keer op dag 24… :?

Hier is de ongie er ook weer. Dus we gaan door naar de volgende ronde

Balen vanholland… bij jou mag het nu inmiddels ook wel eens een keertje raak zijn, vind ik…

Ik had vanmiddag toen we van moeder 1 afkwamen ineens een huilbui… hoorde van vriendinnetje dat ze misschien weer zwanger is (die die miskraam met 17 weken heeft gehad). Ben heel blij voor haar, maar tegelijkertijd had ik het heel moeilijk.

Huilen, Johan zag het aan me en toen kon ik het helemaal niet meer inhouden. Raar, ik jank nooit zomaar INEENS. Maar kon het niet tegenhouden, soms word het allemaal wat teveel…

De verplichte moederdag bezoekjes zitten erop (wat heb ik daar toch een hekel aan…).

Zo eten, douchen en in pyama. Vanavond nog wat werken

Van Holland, sterkte meis :hug:

Vanochtend ziekenhuis geweest, echo gehad. Ze heeft even gauw gekeken, weer niks te zien. Grootste eitje 11mm. Nu zat er ineens weer 1 van 11mm en vorige week zat er niks.

Ze snapte er ook niks van, dus donderdag moet ik bloed prikken, vrijdag de uitslag.

Voorlopig niks afbreken gelukkig.

Hollow, hoe is het bij jou?! En Roosje?

En Tier, en de rest?

vliegje: wat naar zeg zo in onzekerheid :hug: ben benieuwd hoe het nu verder gaat

hier zit ik in de wachtweken me borsten voelen als kanonnen :silenced: zo zeer doen ze maar goed zal allemaal wel door de pregyl komen want de eerste wachtweek is nog niet eens voorbij wel spannend weer

fijne dag dames :-*

Ik zie vervelend nieuws :(, maar ik kan nu niet op iedereen reageren, ik moet zo weg boodschappen doen en bij mijn schoonouders eten, maar ik zal vanavond alles even goed lezen en dan reageren… :wink:

Maar wel even dit:

Ik heb een baan! :dance:

:-* :-* :-*

GEFELICITEERD!! :thumbup:

gefeliciteerd met je baan wat voor werk ga je doen?

Gefeliciteerd!

Roos, spannend dat wachten he!

heel spannend en eng

wetende als het nu niet lukt dat ik die hsg moet :eh: en daar zie ik erg tegen op :silenced:

dus duimen voor een positieve test :pray:

@Artistiqua, gefeliciteerd meid!

@Vliegje, :hug:

@Roosje, ik ga heel hard duimen voor je!

Ik ga ook heel hard :thumbup: :thumbup: voor je, Roosje!!

nou meiden de wachtweken zijn begonnen

manlief had maar 200.000 zaadcellen dus dit was de laatste IUI en we moeten nu na mn operatie voor ICSI

(als ik nu niet zwanger blijk tenminste)

ook konden ze niet goed de rechtekant van mn baarmoeder(s) vinden

zijn ze wel 20 minuten mee bezig geweest

wij gaan lekker samen zijn en relaxen

27 mei is dus mn NOD als ik uitga van mn cyclus van de vorige keer

Voor iedereen hier die het nodig heeft: :hug:

en :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Ik vind dat het weer tijd wordt voor een nieuwe lichting zwangeren hoor! :pray:

Arti, toppie, gefeliciteerd! Weet je al wanneer je mag beginnen?

Spannende weken dus weer zeg… ik duim heel hard voor jullie, hollow en roosje!!

Arti, van harte gefeliciteerd meid, en ik pm je nog wel eventjes later vandaag hoor!! :slight_smile:

Ik moet zo naar de gyn, erg spannend…

succes tierr bij de gyn

hollow en roosje ook hier veel succes in de ww