@jane-S, klinkt als endometriose, dan heb je zo erge menstruatiekrampen dat je niet kunt functioneren. Misschien moet je eens kijken op internet over endometriose, het zou ook invloed op je vruchtbaarheid kunnen hebben. Ik wil je niet bang maken, maar heb hetzelf in lichtemate. Heb daarom maanden lang de pil doorgeslikt, want dat beschermd tegen endometriose.
Bedankt Regje,
ik heb dat inderdaad al eens gelezen en kreeg het gevoel dat ik zoiets heb.
ik ga sowieso volgende week naar de HA en zal ook dit even voorleggen.
hoe gaat met Sylvie? en de bv?
Met Sylvie gaat het goed, ze heeft wel wat meer moeite met slapen in haar eigen wiegje (wil het liefste bij mama op de arm slapen, maar dat probeer ik toch zoveel mogelijk te voorkomen, hoe lief het ook is). Met de borstvoeding ben ik al weer een weekje gestopt, het kwam echt niet op gang en met flesvoeding wordt ze ook wel groot.
hey meiden toch wat langer wachten voor ik de pregnyl mag spuiten
of er is een misrekening gemaakt of ze zijn iets gekrompen want ze zijn nog net niet groot genoeg
dus zaterdag weer echo en dan mischien komend weekend pregnyl zetten
Succes Hollow! Ben benieuwd.
Regje, fijn dat het goed gaat met je meisje. Hoe voel je je als mama??
Ik voel me als mama prima, wel moet ik echt wennen aan het gokken wat Sylvie wil. Huilt ze nou omdat ze honger heeft omdat ze niet wil slapen enzovoort. Maar dat is vooral uit proberen.
Leuk hoor, Regje! Lijkt mij ook heel vreemd hoe te weten wat zo’n kleintje wil. Ik heb totaal geen ervaring met baby’s en kleine kinderen, het lijkt me soms heel lastig! :think:
Ik heb wat boeken erover gelezen en daarnaast probeer ik gewoon van alles uit. Wil ze nog wat drinken misschien of lekker zuigen of knuffelen of heeft ze een vieze pamper en als dat het niet is dan zal ze wel gewoon moe zijn (of evt buikkrampjes hebben).
Ik begin steeds meer te twijfelen. Heeft mijn PCO die test niet in verwarring gebracht, gaat m’n temp wel omhoog, etcetc.
Ik krijg wel wat last van mijn (.)(.) , vorige keer ook toen ik mijn ei had gehad.
Ovutest is nu ook weer negatief. Dus het zou moeten kloppen, maar ben zo onzeker.
Maar goed, dit weekend moet mijn temp stijgen, anders is het vals alarm. Duimen!
Morgen dagje sauna! Voor het eerst in mijn leven… ook met allerlei massages erbij enzo, ben benieuwd of ik het niet eng vind… naakt! Hahahahahaha. Ga met 2 vriendinnetjes.
Zometeen naar vrienden, vakantie boeken We gaan toch lekker centerparcs boeken voor augustus. Met vrienden, scheelt ook weer in de kosten.
Fijn weekend!
@vliegje wrote:
Ik begin steeds meer te twijfelen. Heeft mijn PCO die test niet in verwarring gebracht, gaat m’n temp wel omhoog, etcetc.
Ik krijg wel wat last van mijn (.)(.) , vorige keer ook toen ik mijn ei had gehad.
Ovutest is nu ook weer negatief. Dus het zou moeten kloppen, maar ben zo onzeker.
Maar goed, dit weekend moet mijn temp stijgen, anders is het vals alarm. Duimen!
Morgen dagje sauna! Voor het eerst in mijn leven… ook met allerlei massages erbij enzo, ben benieuwd of ik het niet eng vind… naakt! Hahahahahaha. Ga met 2 vriendinnetjes.
Zometeen naar vrienden, vakantie boeken We gaan toch lekker centerparcs boeken voor augustus. Met vrienden, scheelt ook weer in de kosten.
Fijn weekend!
Het is toch zo dat als de test positief is, dat je ei binnen 48 uur hebt :think:
Vlieg, ik duim mee voor je natuurlijk!
En alles even lekker van je afzetten hoor, morgen tijdens je verwendag!
Hou zelf helemaal niet van de sauna, mij te benauwd, maar vrienden van mij vinden het het einde en heel relaxend. Lekker genieten dus voor je morgen!
@Belly wrote:
@vliegje wrote:Ik begin steeds meer te twijfelen. Heeft mijn PCO die test niet in verwarring gebracht, gaat m’n temp wel omhoog, etcetc.
Fijn weekend!
Het is toch zo dat als de test positief is, dat je ei binnen 48 uur hebt :think:
Ja dat is ook zo. Maar dan denk ik weer, zou mijn PCO de test beinvloeden, is hij echt positief of wil ik dat alleen maar zien, blabla. Voel me erg onzeker… ik denk dat ik een ei heb gehad, maar waarom is er op de echo niet te zien geweest, etc etc.
Dus we wachten eerst een tempverhoging af eventueel… Dan heb ik meer hoop
yes yes yes
er is 1 prachtige follikel over
vanavond om 11 uur de pregnyl spuiten
en maandag om kwart voor 3 gaan ze de inseminatie doen
manlief moet om 1 uur al inleveren dus word onszelf even een uurtje vermaken maar dat komt wel goed
Spannend Hollow!! Ik begin alvast met :thumbup: :thumbup: , dit keer moet het gewoon lukken!!
@Hollow, mijn duimen draaien hoor
spannend hollow!!
Regje gelukkig gaat alles goed met silvie en jammer dat je de bv hebt moeten stoppen.
Dat lijkt me ook erg moeilijk inschatten wat mijn kindje nou precies wil, maar je krijgt er inderdaad vanzelf de handigheid in :-*
Jeetje hollow… wat ontzettend spannend! Ik zal heel hard voor je duimen!! :thumbup:
Hollow, SUPERspannend voor jullie maandag!
Hollow, wat een geweldig nieuws!!! :dance: Ik duim ook voor je!
Meiden, de sauna was HEERLIJK! Ongelooflijk, wat een ervaring! Ik vond het eerst doodeng om naakt te gaan, ben best onzeker, maar na een paar uurtjes was ik helemaal gewend.
Hebben alle sauna’s gehad, maar niet langer als 20 minuten eigenlijk, dat was lang genoeg haha.
1 tje was wel erg lekker! Volgens mij een turks stoombad, met heeeeeeel veel stoom en een zwembad IN de sauna, heerlijk!
Verder een hotstone massage gehad, ff zonnebanken en een gezichtsbehandeling. Ook heerlijk gegeten.
We waren er om half 11 vanochtend en om 20u thuis (voor X Factor, als dat niet was gekomen hadden we nog wel tot 23u blijven zitten!).
Hollow, spannend!!! ben zoooo benieuwd, hoop het voor je!
Ga nu naar bed, ben echt zoooo moe.