Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

@vliegje wrote:

Ik hoop het!!!

Meid, die is zeker positief hoor :mrgreen:

Kijk anders eens hier, http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=68261&postdays=0&postorder=asc&start=75

Daar heeft naatje destijds voor mij een paar foto’s neergezet m.b.t. ovulatietesten omdat ik dacht dat ze mijne niet werkten :oops: :shifty:

Oja, wel een beetje naar beneden scrollen :lol:

Thanks ga ff kijken!

Arti, deze foto is van vanavond, dus geen ochtendurine :slight_smile:

Alleen de test van vanochtend was negatief. Heb 2x getest vandaag.

Graag gedaan :wink:

die is duidelijk ja! Ik hoop dat het bij mij ook positief is, ik blijf twijfelen omdat ik ook pco heb natuurlijk, en weet niet hoe betrouwbaar het is.

Daarbij, maandag waren mijn eitjes nog klein. Maar ja, de dame van de fm zei ook dat het heeeel snel kan veranderen…

@vliegje wrote:

Thanks ga ff kijken!

Arti, deze foto is van vanavond, dus geen ochtendurine :slight_smile:

Alleen de test van vanochtend was negatief. Heb 2x getest vandaag.

Oh ja ik zie het…

Ik weet echt niet waar mijn hoofd is de laatste tijd hoor…

Sorry meiden hahaha… :oops:

Nou dan is het helemaal mooi Vliegje! Een lekkere dikke streep! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik hoop het. Wij gaan zo naar bed :mrgreen:

Nou, wat een gedoe weer zeg in het ziekenhuis.

Als eerste, mijn ziekenhuis gelooft niet in tempen en ovu testen. Dus als je daar over begint, zie je die gezichten al…

Alleen dat echo apparaat spreekt de waarheid, yeah sure…

Maar goed, eitjes meten, zitten er echt alleen maar kleine. Zelfs dat ei van 10mm van van de week is WEG. Ze heeft een kwartier gezocht, hij is weg.

Zij zegt, het is zeer onwaarschijnlijk dat je een ei hebt, test zal wel vals positief geweest zijn, bla bla.

Nou ja, moet maandag gewoon terug en vraag dan of ik bloed mag prikken. Hou ook mijn temp nog in de gaten van de week.

Kortom, loop je bij het ziekenhuis, weet je nog niks!

Ik ga in ieder geval niks afbreken volgende week! Wilde zowieso tot eind mei wachten en nu doe ik dat helemaal.

Voor hetzelfde geldt heb ik wel een ei gehad en dan ga ik een beetje mijn cyclus afbreken.

Ik vertrouw mijn eigen lichaam dan meer als zo’n echo apparaat…

Jee, schiet je nog niets mee op!! Lastig hoor, waar ga je op af? Ik heb al vaker gemerkt dat vk’s en ha’s niet zo happig zijn op die ovutesten maar volgens mij werken ze toch echt hoor!

Misschien is dat ei van 10 mm wel doorgegroeit en gesprongen? Of zou ze dat dan ook moeten zien?? :think:

Geen idee. Ik zeg tegen haar, als die test klopt, dan klopt het beeld ook van vandaag, geen eitjes? Ja zegt ze…

Maar ze snapte er niks van, waar dat ei gebleven was…

En ik ook niet!

Ik wilde zowieso een cyclus van 40 dagen afwachten. Ik wil niet weer al die troep slikken en alles afbreken, wil mijn lichaam even de kans geven na de operatie. Ik ben al begonnen met Clomid wat al snel is. Wil gewoon even rustig kijken of er een ei komt. En nu is een positieve test heb gehad, wil ik helemaal wachten!

@Vliegje, wat een gedoe zeg een positieve ovu test en dan kunnen ze geen ei vinden. Misschien een raar idee hoor maar kan dat eitje niet al gesprongen zijn? Ik zou ook meer op mijn eigen lichaam vertrouwen hoor.

@vliegje wrote:

Geen idee. Ik zeg tegen haar, als die test klopt, dan klopt het beeld ook van vandaag, geen eitjes? Ja zegt ze…

Maar ze snapte er niks van, waar dat ei gebleven was…

En ik ook niet!

Ik wilde zowieso een cyclus van 40 dagen afwachten. Ik wil niet weer al die troep slikken en alles afbreken, wil mijn lichaam even de kans geven na de operatie. Ik ben al begonnen met Clomid wat al snel is. Wil gewoon even rustig kijken of er een ei komt. En nu is een positieve test heb gehad, wil ik helemaal wachten!

Jeetje wat doen ze toch raar in zo een ziekenhuis zeg…Alsof hun alles weten…Sorry hoor! Mijn zus heeft ook in de medische molen gelopen aangezien ze al 3 jaar bezig was zonder resultaat…Uiteindelijk hadden ze zich erbij neergelegd dat ze waarschijnlijk niet zwanger zou raken…Is ze dus met de mmm gestopt…

Ze heeft uiteindelijk 1x een ovulatietest gedaan en geklust en het resultaat is nu een heerlijk meisje van 2 jaar :inlove:

Mijn vriendin is ook met behulp van ovulatietesten binnen een 3 maanden na gebruik zwanger geraakt…Daarvoor kluste ze op gevoel…

Maar goed, dat is mijn mening, ik weet natuurlijk weer niets van de medische termen, maar volgens mij raken er best veel mensen zwanger met behulp van ovulatietesten…

Geef in ieder geval de hoop niet op hoor! :naughty:

Belly thanks! Ik denk ook, die dingen zijn er niet voor niks! En heel de week zijn ze negatief, en dan is tie positief. Dan kan dat toch niet vals zijn denk ik dan…

Regje, dat vroeg ik dus ook. Ik zeg tegen haar, stel dat die test klopt, dan klopt het beeld toch ook nu, dat er geen ei te zien is, dan is tie toch weg?

Dat klopt zegt ze, maar het is zeer onwaarschijnlijk.

Ahh!!! Soms he… ik had met Johan al afgesproken dat we zowieso minimaal een week langer wachten voor ik weer met Primolut begin. En nu had ik gister ineens die test, dus nu wacht ik helemaal. Met Clomid krijg je ALS je een ei krijgt, die zowieso vaak later dan normaal zeg maar.

Dus ik wil het gewoon wat meer tijd geven. We hebben geen haast, dus ga niet met spoed alles stoppen, toch?!

Goed zo Vliegje, vooral je gevoel volgen! Die medische molen zet de boel al genoeg op stelten, beetje bij jezelf blijven kan geen kwaad! :clap:

@Mim74 wrote:

Goed zo Vliegje, vooral je gevoel volgen! Die medische molen zet de boel al genoeg op stelten, beetje bij jezelf blijven kan geen kwaad! :clap:

vliegje wil je geen wanhoop geven maar ik heb ook pco zoals je weet en mij is toch echt ontraden om met ovulatietesten te gaan werken want je hele lichaam zit anders in elkaar dan anders om het maar even cru te zeggen je eitjes kunnen zeker ineens weg zijn ze kunnne krimpen helaas :cry: dit heb ik nog nooit meegemaakt maar het kan zeker

ik zou nog even doorgaan met de clomid hoeveel mg slik je ook alweer?

je cyclus zal wel langer zijn nu maar zou het echtr nog niet afbreken!

Pfff, wat hebben jullie weer flink je best gedaan met schrijven! :mrgreen:

Hollow, goed zo! En betekend dit dat je meerdere kansen hebt omdat er nu meerdere eitjes op springen staan? Te gek meid!

Vlieg, ik vind het allemaal erg positief klinken in jouw geval hoor. Volg inderdaad maar vooral zelf je gevoel! Zou toch mooi zijn als je nu al je tweede ei in opvolgende cyclussen hebt he! :pray:

Arti, gefeliciteeeeeerd!!! Nu op naar je praktijk en hopelijk doe je die ook in één keer. Zou top zijn, toch!

Tijgertje, balen meid. Je weet gelukkig wel waar je aan toe bent, dus hopelijk deze nieuwe ronde. Ik duim in ieder geval voor je :pray:

Hee meiden wat is er weer veel gekletst! :shock:

Vlieg ik zou gewoon op je lichaam en gevoel afgaan. Het is jouw lijf en je bepaalt altijd nog zelf wat je er mee doet.

hollow, geeft goede hoop voor jou, zoveel eitjes ineens :thumbup:

Arti gefeliciteerd met het halen van dat examen :dance:

Tijgetje balen weer van de :evil: vol goede moed de nieuwe ronde in toch!

Jane, ik heb de laatste tijd ook het gevoel dat m´n menstruaties pijnlijker en heftiger worden. Vooral de aatste 2 was ik beroerd van. Ik hou het er voorlopig maar op dat ik heel lang de pil gebruikt heb (bijna 16 jaar) en dat die hormonen langzamerhand uit m’n lichaam verdwijnen, waardoor die menstruatie heftiger wordt. Weet natuurlijk niet of jij ook de pil gebruikt hebt…

@AliciaC wrote:

Jane, ik heb de laatste tijd ook het gevoel dat m´n menstruaties pijnlijker en heftiger worden. Vooral de aatste 2 was ik beroerd van. Ik hou het er voorlopig maar op dat ik heel lang de pil gebruikt heb (bijna 16 jaar) en dat die hormonen langzamerhand uit m’n lichaam verdwijnen, waardoor die menstruatie heftiger wordt. Weet natuurlijk niet of jij ook de pil gebruikt hebt…

Ik heb de pil maar zo’n 3,5 jaar geslikt.

maar heb altijd zo’n hevige menstruatiepijnen gehad, ze verschillen soms wel, ene maand zijn ze heftiger dan de andere maand , sinds ik gestopt ben verschilt het per maand daarvoor was het altijd even pijnlijk.

Het is normaal dat je menstruatie heftiger en pijnlijker is als je de pil niet slikt, omdat je menstruatie tijdens pil gebruik een nep ongesteldheid is. Het is zelfs zo dat je prima de pil door kan slikken, want met de pil ben je eigenlijk een soort van klein beetje zwanger. En als je zwanger bent, menstrueer je ook niet. En menstruatie kan endometriose veroorzaken waardoor verklevingen onstaan.

Ja da´s dus veel korter.

Voordat ik de pilgebruikte bloedde ik ook altijd veel heviger, net als nu de laatste 2 keer. En ook krijg ik weer echt die menstruatiekrampen.

Ben nu in m´n 11e cyclus dus al een tijdje bezig maar je hoort wel vaker dat het wel een jaar kan duren tot de hormonene er uit zijn.

Bij jou zal je cyclus misschien door andere oorzaken wat wisselvalliger zijn?

Het is in ieder geval wel vervelend. Laten we hopen dat die vervelende :evil: nu gewoon weg gaan blijven :wink:

Ik vind mijn cyclus over het algemeen wel regelmatig worden altijd rond de 28 dagen…

de menstruatie zelf is altijd nog even veel geweest,als voordat ik stopte, en eigenlijk de krampjes ook, alleen zit er nu verschil tussen dat de krampjes soms ineens iets minder zijn dan ik normaal had en dat is toch wel fijn hihi.

verder heb ik dat altijd zo gehad die krampjes vanaf het begin dat ik ooit ongi werd. zo heftig dat ik soms thuis moest blijven van school :?

gelukkig valt dat nu mee en is dat nog maar af en toe, maar helaas was het deze maand weer de heftige pijn :frowning:

hihi ja laten we hopen dat we er snel geen last meer van zullen hebben door een zwangerschap! :pray: :pray: pff al 11 rondes wat duurt dat lang zeg! :hug: :-*