Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Gefeliciteerd Arti!

Arti, super joh, van harte gefeliciteerd! Goed gedaan!! :smiley:

En hollow, jeetje, das inderdaad positief nieuws, al kan ik me ook wel voorstellen dat de spanning hierdoor heel erg groot wordt… maar hee, ik duim voor jullie!! :pray:

arti super joh

hollow dit is heel positief nieuws

Even een update over mijn vader. Het gaat goed met hem de pijn is veel minder en hij is nu lekker thuis mijn moeder kon hem vanmiddag ophalen.

Bedankt allemaal voor de knuffels.

Arti gefeli!

En Hollow, wow!!! Dus het KAN echt?! Het geeft mij ook weer hoop namelijk! Heb je Clomid geslikt? En binnen hoeveel dagen is er nu ineens een ei gegroeid?! SUCCES!!

super arti! :thumbup:

heb je je vriend nog lief aangekeken? :wink: :silenced:

@vliegje wrote:

Arti gefeli!

En Hollow, wow!!! Dus het KAN echt?! Het geeft mij ook weer hoop namelijk! Heb je Clomid geslikt? En binnen hoeveel dagen is er nu ineens een ei gegroeid?! SUCCES!!

jups het kan dus echt en best veel tegelijk ook

heb puregon gespoten nu op dit moment 100 eenheden

zondag waren er wat kleine vlekjes en nu dus al grote follikels

duurde 4 weken maar dan heb je wat hihi

bedankt voor de knuffels meiden ben er blij mee

begin nu pas te beseffen dat het echt zo is er zijn eitjes woow

Arti gefeliciteerd! :mrgreen: :dance:

Arti, gefeliciteerd! :clap:

Hollow, super zeg!! Nu maar :pray: dat er eentje benut wordt maar dit is in ieder geval een gigantische opsteker!

Vanholland, ook goed nieuws van je vader. Zal een hele opluchting zijn!

Arti GEFELICITEERD !!!

Nou ik hoefde niet te testen, gisteravond zijn :twisted: als nog gekomen.

Kom straks even verder reageren…

Dames!!

Ik heb een positieve ovulatietest volgens mij! Vanochtend had ik getest met ochtendurine en heb eens gelezen dat dat niet goed is met ovu testen??

Maar kijk eens ff! Kan ik hem als positief beschouwen denken jullie?? (slechte kwaliteit, met telefoon gemaakt).

Heb flink last van mijn buik nu, maar dacht dat het door de friet kwam…

En dan twijfel ik weer gelijk, brengt mijn PCO die test niet in de war?

Maar goed, eigenlijk zou het beter moeten zijn na de operatie!

(linker streepje moet even donker zijn, of donkerder als de rechtse en dat lijkt wel zo he?)

Ziet er goed uit Vliegje!! Ik weet niet of je PCO die test in de war brengt maar normaal gesproken is dit een teken dat je in de buurt zit van je ovulatie… Ze zeggen inderdaad dat je beter midden op de dag kunt testen, ik heb vaak vanuit m’n werk getest en heb ook dit soort uitslagen gehad. Morgen nog een keertje testen, ff checken of het donkerder of lichter wordt want in het eerste geval zit je ei eraan te komen en in het tweede geval krijg je hem die dag of heb je hem net gehad volgens mij… :pray: Enneh, lekker klussen natuurlijk :mrgreen:

Ja vlieg zo hoort de test er inderdaad uit te zien als je een ovulatie hebt/krijgt.

maar 's ochtends is de LH waarde zowiezo al (iets) hoger, dus ik zou deze test niet vertrouwen en lekker smiddags of savonds nog een doen.

ik doe het altijd rond 18.00/18.30 en 2 uur van te voren niets drinken…

maar als de test er straks ook nog zo uit ziet dan is dat goed nieuws :dance: :pray:

Vanochtend had ik een andere test hoor! Negatief.

Deze bovenstaande foto is van vanavond, 20u :slight_smile: En had inderdaad niks mee gedronken.

AAAAAAAAAAAAAHHH VLIEG ECHT??? oh wat super!! nou dan zit je eisprong eraan tekomen hoor! binnen zoveel uur al :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: wat super!!

dat is echt wel vet positief :inlove:

Ik hoop het!!!

wanneer heb je weer een echo/fm???

Morgen. Ben benieuwd of ze iets zien…

hoe laat??? ik ben benieuwd!! :pray: :mrgreen:

9.15u :slight_smile: Moet daarna naar kantoor en tussen de middag ben ik ook niet thuis. Maar ik probeer zo gauw mogelijk wat te laten weten.

Stel dat ik nu WEL een ei krijg en dat dat ei van vorige week van 10mm ze dus gewoon over het hoofd gezien hebben… het KAN dus wel…

Dank jullie wel voor alle lieve felicitaties! :inlove: :inlove: :inlove:

Roosje, ik heb tegen mijn vriend gezegd ‘schat als je kunt computeren en druk doen dan kun je mij ook wel even wegbrengen toch? kijkt verleidelijk’ hahaha…

En toen heeft die het maar gedaan… :lol:

Ben na mijn examen wel gewoon zelf naar huis gegaan, moest nog boodschappen doen, dus hij hoefde niet weer op te komen draven, de arme schat… :lol: 8)

Tijgertje, jammer dat je ongesteld bent geworden meid! :hug:

Vliegje, die test ziet er goed uit! :shock: :dance:

Ik hoop zo voor je dat je net zo’n donkere streep krijgt als je het niet met ochtendurine doet…

Ik duim voor je… :pray: :inlove: Succes morgen!