Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Goedenmorgen Dames,

Vandaag is mijn dag van de ongi, komt ie wel of komt ie niet.

Spannend, was gister wel misselijk, maar verder nog niet echt kwaaltjes.

Ik hou jullie op de hoogte…

roosje nu pas de hsg?

bij mij moest ie voordat we uberhaupt ergens mee begonnen

okay hij is zo fout gedaan als maar kon maar dat was deze arts

rechts was niet te zien maar wel na 5 min (omdat ik verging van de pijn)

een 2e foto maken ipv na een uur

ik duim echt voor je dat deze keer lukt wijffie

en anders geef ik de tip

veeeeel pijnstilling en evt wat kalmerends want een hsg is echt niet zo snel en makkelijk als ze zeggen

meiden zoals jullie merken ben ik ook afstand aant nemen even omdat het hier gewoon zoooo snel gaat en ik het gewoon niet bolwerken kan

als ik de energie heb post ik mee en anders lees ik mee

ps weer geen groei woensdag weer echo

Wat is er weer veel geschreven… :shock:

Tierrr hoe is het met jou? Je bent zo stil… Gaat alles wel goed? :hug:

Vliegje, prachtige foto’s! Met die rustige achtergrond zodat de hondjes echt mooi naar voren komen… Super! :inlove:

En succes donderdag en maandag! :hug:

Jane_S, jammer meid, dat de ongie eraan komt! :evil: :hug:

Roosje, ik hoop zo voor je dat het goed zal gaan met je eitjes!

Ik leef echt met je mee! :hug: :pray:

Eros, lekker aan de klus haha! :lol:

Ben je niet te vroeg gaan testen dan met de ovutesten? Ja ik ga ook straks pas beginnen met die dingen voor de eerste keer dus ik kan er helemaal naast zitten hoor… :hug:

Ik hoop dat er straks wel 2 strepen te zien zijn waarvan er 1 steeds donkerder wordt… Misschien heb je wel gewoon een verlate eisprong…

Van Holland, hoe is het nu met je vader? :hug:

Tijgertje, spannend hoor! :pray:

Hollowglade, voor jou ook een dikke knuffel, het zit allemaal niet mee zeg… :hug:

Ik voel me trouwens ook niet zo geweldig… Sinds mijn :twisted: veel kramp in mijn onderbuik alsof er nog meer moet komen…

Maar dat is niet zo…

Heb me wel eens beter gevoeld… :eh:

Ik heb besloten ook nog 2 weken aan te kijken (ook al wilt de fm meter de cyclus volgende week afbreken als er nog niks gebeurd).

Ik heb namelijk 2 weken na mijn operatie een ei gehad, rekenend vanaf de operatie 28 dagen. Maar de gyn zegt dat ik moest rekenen vanaf mijn laatste ongie, dan zou ik dus een cyclus van 42 dagen hebben en mijn ei rond dag 28/29. Ik wil dus zowieso die dagen nog afwachten. Wie weet is mijn cyclus wel regelmatiger en dan breken we het volgende week alweer af.

Ik weet nog niet of ik dat zeg tegen de fm meter… ik zie volgende week wel, eerst even kijken hoe de ontwikkeling van de week is. Ik geloof gewoon niet dat het niet werkt deze maand! Ik blijf erbij dat het goed voelt, misschien duurt het langer. Misschien zien ze een ei over hethoofd. Het kan bijna niet, I know, maar ik wil het gewoon denken hahaha.

Roosje, dat hebben ze bij mij gedaan tijdens de LEO. Ze zeggen dat het geen pretje is, maar blijkbaar ben je na die HSG wel extra vruchtbaar een paar maanden… Laten we het hopen!!

Arti, sterkte!

Tijgertje, heb je al getest??

@Artistiqua wrote:

Tierrr hoe is het met jou? Je bent zo stil… Gaat alles wel goed? :hug:

Wat ontzettend lief dat je aan me denkt, arti!! :-*
Alles gaat goed hier hoor. Heb het alleen errug druk.
Ben nu voor het echie begonnen met mijn nieuwe baan en het valt me gewoon vrij zwaar... 4 dagen werken, op 3 verschillende (waarvan 2 nieuwe) groepen... en daarnaast nog het voorbereiden van het 40 jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders, het opvangen van mijn zwager wiens relatie na 6 jaar uit is en natuurlijk nog de gewone dingen als het huishouden en de sociale contacten en dergelijke... heb gewoon amper tijd om te internetten... :oops:

Verder heb ik ook gepobeerd om wat afstand te nemen van het hele zwanger worden, omdat het gewoon frustrerend is dat je niks kan doen... gelukkig lukt het afstand nemen aardig, weet nu niet eens op welke cyclusdag ik zit. Volgende week dinsdag naar de gyn, dus das wel heel spannend... hoop zo dat ze iets voor ons kunnen/willen doen... :pray:

Wat balen dat jij je zo rot voelt, arti... niks aan... hoop dat het snel weer beter gaat!! Dikke :hug: Eventueel kan ik trouwens in de hemelvaartweek wel een keertje tijd maken om af te spreken, lijkt dat je wat?? We moeten maar weer even pm-en!! :-*

Roosje, voor jou ook een dikke :hug:
Kan me voorstellen dat je er soms moedeloos van wordt... maar hee, we blijven duimen!! 16mm klinkt in elk geval goed!! :-*

Sterkte Tier, met alles!! Krijg je volgende week een echo?

Lief van je vliegje, thanks!!

Komt allemaal wel goed hoor, mag ook niet klagen, maar 't is nu gewoon allemaal een beetje vermoeiend… maar dat went ook wel weer! :slight_smile:

Alleen baal ik gewoon erg van het niet snappen hoe mijn lichaam werkt, maarja… dinsdag naar de gyn dus. Dan krijg ik de uitslag van bloedonderzoek, misschien idd nog een echo, mijn man zijn zaad wordt gecontroleerd en er wordt gepraat over vervolgstappen… :?

dank je wel dames :-*

@vliegje wrote:

Tijgertje, heb je al getest??

Nee heb nog niet getest.

Er is ook nog niks gebeurd.

Word dus spannend.

Als er vanavond of vannacht niks optreed,

ga ik proberen om morgenochtend te testen

voordat ik naar me werk ga.

Tierrr, ik stuur je morgen even een pb’tje… :-*

Tijgertje, spannend! :pray:

Hee meiden,

daar ben ik weer eventjes :-

Hier zijn de :evil: goed doorgebroken dus ronde 9 is begonnen :frowning:

Daarnaast vind ik het lang genoeg geweest en zou ik eigenlijk vorige ronde al naar de HA gaan dus maak volgende week een afspraak, ben benieuwd… :shifty:

Daarnaast heb ik ook onwijs veel last van krampen, erg pijnlijk zelfs 2 uur na paracetamol wist ik niet waar ik het moest zoeken :frowning: (heb het iedere maand hoor maar lijkt nu weer erger :? )

spannend tijger! :pray: :-

Vlieg inderdaad misschien heb je gewoon later je ei, oooh ik hoop het zoooo voor je!! want ik had ook zo’n goed gevoel bij jou na die operatie! :pray: :pray: :pray: :-

He arti minders van die nare kramp. :hug: :-

hollow :hug: :hug: :-

veel klusplezier bianca :mrgreen:

voor de rest een dikke knuffel :hug: en :-

He Jane, wat jammer! :hug: :frowning:

Ik heb morgen mijn theorie examen, vind het doodeng…

Ben het meest zenuwachtig voor de reis erheen (voor het eerst alleen naar een vreemd deel van Leeuwarden) dus ik hoop dat als ik er eenmaal ben dat het dan beter gaat…

Want als ik me morgen net zo zenuwachtig voel als nu dan word het 3 keer niks natuurlijk… :think:

Ik hoop zo dat ik in 1 keer slaag, ik heb heel goed geleerd, dus daar kan het niet aan liggen! :pray:

:-* :-* :-*

Arti, ik ga voor je duimen joh! Zet hem op, je kunt het echt wel - anders zouden ze je niet op laten gaan voor je examen hoor! Hoe laat moet je?

Tijgertje, voor jou duim ik ook heel hard - maar dan voor twee mooie streepjes! Het mag wel weer, een nieuwe lichting zwangeren in dit topic!

Tierr :hug:

art: succes met je theorie examen waar woon je dan ook lwd? het theorie centrum moet je nu zeker naar het cbr gebouw op industrieterrein of niet? spannend!

@roosje83 wrote:

art: succes met je theorie examen waar woon je dan ook lwd? het theorie centrum moet je nu zeker naar het cbr gebouw op industrieterrein of niet? spannend!

Dank jullie wel meiden! :inlove:

En Roosje, ik woon niet in Leeuwarden, maar er vlak bij… Dus moet met de bus naar Leeuwarden station en dan nog even de trein naar Camminghaburen… :roll:

Maar mijn vriend is net ‘ziek’ naar huis gekomen (volgens mij valt het best wel mee 8) ) dus ik hoop eerlijk gezegd dat hij me even weg wil brengen… :roll:

haha dan moet je die maar even lief aankijken scheelt weer stress :wink:

succes!

meiden wooow ik ben even helemaal ondersteboven

zo heb ik niets en zo een explosie

links (pcokant) stuk of 4 van nu een mm of 5 gemiddeld

en rechts 2 hele mooie follikels van nu 17 en 18 mm ze vermoeden dat ik morgen al de pregnyl mag spuiten

ook al is dit zoo positief manlief en ik voelen alle spanningen loskomen dus voelen ons beroerd

gaan lekker filmpje zien en de rest van de dag lekker met zn 2en hangen

morgen weer echo en dan laat ik jullie weer weten hoe en wat

@Arti, en geslaagd voor je theorie? Ik hoop het zo voor je!

@Hollowglade, :hug:

@Vliegje, ik blijf voor je duimen hoor meid!

@Tijgertje, spannend zeg! Heb je al getest?

@Jane, wat jammer meid! Succes voor ronde 9!

@Tierr, dikke :hug: voor jou!

@Helaas kon ik gisteravond niet meer online komen, want internet lag er helaas uit! Vandaag een positieve ovulatietest gehad en we hebben gisteren geklust. Nog een paar keer klussen en dan maar weer mijn nod afwachten!

Hollow, wat een goed nieuws! :dance:

Ik hoop zo erg mee dat je een mooi eitje kunt benutten! :pray:

Eros, spannend hoor! :pray:

En ik ben geslaagd voor mijn theorie examen ja!

Ik zag het eerst niet meer echt zitten want dacht dat ik al te veel fouten had gemaakt, maar was dus niet zo!

Viel echt een spanning van me af, heb het in 1 keer gehaald, ben trots op mezelf! :oops: :dance:

Arti, whooo!!! :dance: :dance: :clap: