Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Jeetje iedereen die maar afstand neemt van het topic, wel erg jammer.

maar zoals jullie gemerkt hebben post ik zelf ook veel minder!

ik lees dagelijks alles mee maar posten kom ik gewoon niet aan toe.

erg jammer!

ego berichtje:

vandaag lichtjes wat bloed verloren (paar druppels) erg vroeg maar zal wel weer doorzetten en baal iedere keer maar meer… :frowning:

Bianca, balen maar je bent nog maar net bezig dus hopsakee, door naar de volgende ronde :wink:

Van Holland sterkte!!

Roosje, ik snap je helemaal :wink:

Ik ben gebroken, gister 10 honden in de studio gehad. Maar wat een gave foto’s zijn eruit gekomen :slight_smile:

Van Holland:

Heel veel sterkte met je vader

Jane :

Hopen dat het niet door gaat zetten…

Vliegje :

Ga je de foto’s ook showen ??

Roosje, ik begrijp het ook… Heel veel sterkte! :hug:

Jane, ik hoop niet dat het je :twisted: zijn… :pray:

Vliegje, wat leuk al die hondjes! :inlove: Fijn dat het zulke gave foto’s zijn geworden!

Ik heb weer een :? moment…

Volgens mij is mijn mentruatie alweer over… :think:

Dat was dan een hele korte zeg met maar heel weinig bloed… :eh:

Ik zal straks wat foto’s neerzetten :smiley: Vind jij wel leuk, al die pei’s tijgertje :slight_smile:

Voor de liefhebbers, foto’s in de spoiler

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Roosje, jammer dat je afstand neemt van dit topic, maar wel heel begrijpelijk… het valt ook allemaal niet mee he? De een na de ander die zwanger wordt (al zijn het er in mijn ogen altijd nog te weinig trouwens, maar dat terzijde) terwijl het bij jezelf zo ontzettend lang duurt…

Ik hoop voor je dat ook jij snel een wondertje mee zult mogen maken! :hug:

Vliegje, wat zijn dat ontzettend mooie foto’s geworden, prachtig, petje af!!

dank je wel tier :-*

mooie foto’s vlieg!!

ik ben zo gek op die mooie (gekleurde) bloemen die je ervoor gebruikt :inlove:

Nou hier gaat het nog wel komen, mijn temp is van 36.8 naar 36.3 gezakt dus ongi komt eraan (verrassend… uh nee :stuck_out_tongue: ) :wall: :wall:

Ik vind het moeilijk jullie los te laten hahaha, dus kom toch even melden dat mijn eitjes niet gegroeid zijn. Donderdag en maandag weer een fm.

Voor de meiden waar het allemaal tegen zit, dikke knuffel!!!

wil het toch ff zeggen

me fm was redelijk goed had 2 eitjes van 16 mm dus mag woensdag de pregnyl zetten

als het deze keer weer mislukt moet ik voor een baarmoederfoto waarbij ze vloeistof in je eileiders spuiten

dit lijkt me maar niks en ben toch wel geschrokken ervan had het overigens wel verwacht maar toch

iui gaf geen meerwaarde voor ons omdat wij nu de meeste kansen hebben en na 3x iui kom je al op de lijst voor ivf en wat erna? ook kunnen ze mij niet helpen met ivf want zou moet eerst flink afvallen ze weet dat ik het daar erg moeilijk mee heb en heeft het me nu toch wel gevraagd om er wel mee door te gaan(na een paar weken weer gestopt) ik moet het toch maar weer oppakken want het komt zo echt niet goed, dit kan er ook allemaal nog wel weer bij

hoop maar dat het niet nodig zal zijn maar goed dat geluk zal ik wel niet hebben :cry:

Vlieg! Boefje :smiley: Gewoon doen wat goed voelt, als je ons niet los kunt laten dan is het maar zo :mrgreen: Mooie foto’s hoor!!

Roosje… Even een dikke :hug: voor jou!! Wat een gedoe zeg, ik blijf :pray: dat jullie binnenkort goed nieuws hebben!!

roosje, meis, dikke kus! 2 eitjes van 16mm geeft wel weer wat hoop, hoop voor je dat het nu een keer succes heeft!

@Vliegje, wat een super mooie foto’s maak je zeg :shock: 8)

@vanholland, wat een naar bericht over je vader zeg, sterkte ermee.

@Vliegje, prachtige foto’s weer van al die mooie peitjes! Als ik ze zie, dan kriebelt het hier toch om weer eens mooie foto’s te laten maken van ons meisje Elba.

@Van Holland, sterkte met je vader!

@Roosje, dikke knuf voor jou en we gaan duimen voor je dat het deze keer wel lukt.

@Voor alle andere meiden ook een dikke knuf!

@Hier is het nog hetzelfde, we zijn aan het klussen. Ben ondertussen toch ook maar ovulatietesten aan het gebruiken, maar nog geent wee streepjes gezien, terwijl ik toch al ruim een week aan het testen ben.

Laatste ongi was 21 april.

@Hey Bianca, naamgenootje, welkom meid!

Als we zo doorgaan zit straks heel Palace hier! Hahahaha!

Mooie foto’s vliegje !!!

Ja ik ben er echt dol op …

:inlove:

Thanks meiden :wink: Ben nu weer druk aan het werk met de volgende shoot :slight_smile:

Erg mooie foto’s Vlieg!

En ik ga/blijf weer duimen voor een ei voor je!

Vanholland, sterkte met je papa.