De dader van de ramp in Apeldoorn is vannacht om 2.58 uur overleden.
Ga een beetje proberen afstand te nemen meiden… ik word heel verdrietig bij de wetenschap dat mijn eitjes nu misschien weer niet groeien, ik weer alle Clomid rondes af moet en daarna misschien wel spuiten.
Een kindje is zo onbereikbaar… iedereen in mijn omgeving is zwanger of raakt super snel zwanger. Het is te confronterend…
Ik weet niet of ik het kan hoor, lees altijd graag mee. Maar misschien moet ik gewoon even proberen wat rust te nemen.
@vliegje wrote:
Ga een beetje proberen afstand te nemen meiden… ik word heel verdrietig bij de wetenschap dat mijn eitjes nu misschien weer niet groeien, ik weer alle Clomid rondes af moet en daarna misschien wel spuiten.
Een kindje is zo onbereikbaar… iedereen in mijn omgeving is zwanger of raakt super snel zwanger. Het is te confronterend…
Ik weet niet of ik het kan hoor, lees altijd graag mee. Maar misschien moet ik gewoon even proberen wat rust te nemen.
Zal wel een moeilijke beslissing geweest zijn om overal even mee te stoppen. Wens je veel sterkte de komende tijd en hoop dat je toch snel een eitje krijgt dat het wel goed gaat doen en dat je dan weer terug komt op het forum.
Hele dikke knuffel :hug: :-*
vliegje een klein beetje afstand nemen is idd misschien wel goed ik neem ook bewust iets minder afstand het is gewoon te confronterend :hug:
@Vliegje, heel begrijpelijk hoor dat je wat afstand wil nemen, ik wens je heel veel geluk toe dat jullie toch maar snel een kindje mogen krijgen. Tegenwoordig kunnen ze zoveel. En het lijkt misschien of iedereen meteen maar zwanger is, maar de meeste mensen waarbij dit niet het geval is, praten hier niet graag over.
vliegje :hug: :hug:
ik snap je helemaal
Vlieg, :hug:
Alle begrip meid!
Thanks dames, ik zal wel meelezen hier en wens iedereen alle geluk van de wereld! Ik ben niet weg, maar zal gewoon proberen wat rust te nemen
Vliegje, heel veel sterkte de komende tijd! En ik snap het heel goed dat je even wat afstand wilt hebben… Denk om jezelf! :hug: :hug: :hug:
Ik ben wel echt ongesteld nu, toch een opluchting… Cyclus is dus toch wel weer redelijk normaal aan het worden… :dance:
Balen dat je ongie bent, maar fijn dat er meer duidelijkheid komt.
Ik zei net al in het andere topic, ik wil niet weg hier, zal alleen gewoon een stapje terug doen. Eventjes een paar daagjes rust
Heb morgen een grote shoot met 12 honden dus genoeg afleiding
ben er heel even kort want…
ik wil DRAGON FELICITEREN MET HAAR ZOON!! :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove:
Dragon van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! geniet er van en kom je hem snel even showen?? (ik zal even showforum voor ons aanmaken :inlove: )
nieuwe meiden welkom!
dikke :hug: en :-* voor de rest!
is ze bevallen?! Wow, gefeliciteerd!
@vliegje; misschien helpt een beetje afstand inderdaad wel. Voor nu even een dikke :hug: en mijn duimen draaien voor jou.
Vliegje, een hele dikke :hug: voor jou en ik duim heel hard voor je dat het niet lang meer duurt voordat ook jij een dikke buik hebt!! :hug:
Vliegje, neem lekker je rust en we zien je wel weer voorbij komen!! :-*
Hier even een snel berichtje van mij. Na een heleboel zwangerschapssymptomen, ben ik toch ongi geworden. Ik heb me gewoon een week in mijn cyclus verteld. En alle symptomen zaten helaas tussen mijn oren.
We gaan voorlopig gewoon rustig door zoals we bezig waren, gaan niet persé op bepaalde dagen klussen, maar kijken wel wat er op ons pad komt. Mijn vriend wil ineens toch wel wachten tot na de bruiloft in september, want dat voelt beter. Ik benieuwd of hij er nog zo overdenkt als hij cd’s om moet gaan doen. :mrgreen:
vliegje neem lekker je rust en ik begrijp het goed dat je er even afstand van doet. Hier een dikke :hug: voor je
Dragon gefeliciterd met je zoon. Snel hier showen.
Hier ook weer een klap gehad, mijn vader ligt in het ziekenhuis met een longembolie. Het gaat iets beter. Maar om je vader zo te zien nee dat vond ik niet echt leuk. Hij had zoveel pijn. We waren er gelukkig op tijd bij. Maar voor mijn ouders is het echt niet leuk. Eerst mijn oma in het ziekenhuis dat weten de meeste van jullie. Met oma gaat het beter en nu mijn vader. Ik hoop echt dat dit het is voor mijn ouders want nog effe en dan zijn ze allebei op. Ga morgen weer naar pa toe.
SLaap lekker allemaal.
Bigsby, jammer hoor meid! Dikke knuffel! :hug:
Bianca, ook ongesteld geworden! :hug:
Vervelend he als die symptomen tussen je oren zitten? Dan denk je dat het echt raak is en dan is het niet zo… :evil:
Vanholland, jeetje wat een vervelend berichtje… Heel veel sterkte met je vader, dat hij maar snel mag opknappen! :hug:
Van Holland, wat naar!! Dikke :hug: Jeetje, wat lees ik op het forum toch vaak vervelende berichten zeg… Pff. Veel sterkte in ieder geval!
ik ga ook afstand nemen van dit topic het gaat me iets te snel en ik heb toch meer de neiging om met mensen te praten die in hetzelfde schuitje zitten het valt me allemaal iets te zwaar momenteel lees nog wel mee maar zal minder posten
wens jullie het allerbeste :-*