Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

meiden gister weer niets op de echo

nu 100 spuiten

ik ga lekker a’dam in vandaag

@vliegje wrote:

Ja ik ook… onze Djara zou heel jaloers geweest zijn denkt Johan. Helaas hebben we van haar afscheid moeten nemen in januari. Wist je dat al? Ik mis haar nog zo vreselijk… van de week had ik het weer zwaar…

Sho is heel moeilijk naar andere mensen maar Johan denkt dat hij juist met een baby heel makkelijk zal zijn. Beschermend, dat wel. Ben ook benieuwd!

Ja ik had het op het forum gelezen over Djara. Ik schrok wel toen ik de titel zag.

Een baby is natuurlijk anders dan oudere kinderen en volwassenen. Dus misschien heeft Johan wel gelijk en gaat dat wel helemaal goed.

Ik wens iedereen een fijne koninginnedag toe.

Het weer is in ieder geval al mooi, de zon schijnt hier al volop !!!

:-*

arti het gaat redelijk ben nog steeds misselijk en dat gaat maar niet weg maar wat het is weet ik niet

jezus… dat ongeluk in Apeldoorn… :frowning:

@vliegje wrote:

jeeee… dat ongeluk in Apeldoorn… :frowning:

vreselijk! :cry:

Ik vind het ook heel erg wat gebeurd is, ik zat in de auto en hoorde het op het nieuws…

Heb net de persconferentie gekeken die live werd uitgezonden:

4 doden

8 lichtgewonden

5 zwaargewonden

Een nederlandse man van 38 jaar ( de dader) ligt in ziekenhuis met verwondingen.Hij word daar geopereerd. Bij hem thuis word huiszoeking gedaan. Ze zijn er bijna zeker van dat hij het met opzet heeft gedaan.

ja echt niet normaal meer die beelden waarbij een meisje en man door de lucht heen vliegen schokkend :cry:

Ontzettend he… :cry:

Koninginnedag zal nooit meer hetzelfde zijn denk ik…

Naam van de man is al bekend op internet, blijkt ontslagen te zijn en kon de huur van zijn huis niet meer betalen waardoor hij vrijdag eruit moest zijn…

Geen reden om mensen zo te vermoorden :frowning: zo triest!

Ja, hoorde het ook net.

Kan er niet bij met mn verstand hoor.

Hoe kun je dit toch doen!?

Voor alle slachtoffers :kaars:

Ja echt heel erg! Heb de beelden gezien, schrok me kapot…

Een kaarsje voor de 4 mensen die zijn omgekomen, en voor hun familieleden en iedereen die erbij betrokken was… :kaars: :hug:

Vandaag heb ik ook wat bloed verloren, dus denk dat ik toch wel ongesteld aan het worden ben…

Voordat ik de pil slikte kwam het allemaal veel sneller op gang maar nu schijnbaar (nog) niet…

Inmiddels 5 doden :frowning: Hopelijk leeft de dader nog, die mogen ze van mij martelen als ze hem de waarheid ontfrutselen! Bah, soms walg ik van ons land! Nergens kan je meer veilig over straat lopen.

Arti, sterkte!

brr vreselijk

Vandaag weer fm gehad, eitje is niet gegroeid :frowning: Maar ik had iemand die normaal nooit fm’s doet en ze kon ze moeilijk in beeld brengen dus heb er niet echt vertrouwen in dat ze goed gemeten heeft.

Een ei die woensdag nog 10mm x 8,5mm was en nu 10mm x 7,5mm, kan dat??

Ik ga dit weekend gewoon beginnen met ovulatietesten. Baal ervan en de hoop wordt me wel meteen weer ontnomen :frowning:

Vliegje, balen zeg… Dikke knuffel voor jou! :hug:

Ah vliegje, dat is inderdaad balen zeg!

Iemand die nooit fm’s doet moeten ze dat ook niet laten doen! :x

Hopelijk heeft ze misrekend en is die wel mooi aan het groeien! Ik gun het je zo! :hug:

Ik ben boos, op mezelf, op mijn lichaam…

Ik had niet zo snel een nieuwe banner aan moeten maken…

Als dit mijn menstruatie is dan slaat het 3 keer nergens op…

Word er zo moedeloos van… :cry:

He getver, wat een verdriet alweer zo op de vroege ochtend! Arti, ook voor jou een dikke :hug:

Vliegje, klinkt inderdaad wel vreemd dat het eitje zou zijn ‘geslonken’. Heb geen idee of dat mogelijk is… :think:

Vliegje :

Balen dat ie niet geslonken is, maar ik vind het raar, dat kan toch niet zo maar ??

In ieder geval een hele dikke knuffel :hug: