Wie gaat er voor een 1e kindje deel 5

Allereerst: 111 en Naatje… GEFELICITEERD!!

Dames, ik meld me ook weer :mrgreen: Afgelopen zondag terugekomen van vakantie, was heel bijzonder maar ik was toch vooral blij weer thuis te zijn. Ik kon niet erg wennen aan de warmte, de lange afstanden die we moesten rijden en het slechte eten. Jeetje zeg, wat ging dat (avond)eten me tegenstaan op een gegeven moment! Heb last van migraine gehad, twee dagen boven de pot gehangen en dat terwijl ik nog geeneens zo heel veel last van de kwaaltjes heb…

Maar goed… net de echo gehad en dat was echt SUPER!! Wat is dat bijzonder zeg om zo’n hummeltje te zien bewegen. Ik ben nu 10 weken en 3 dagen, uitgerekend op 22 november. Volgens de echoscopiste is de kans nu kleiner dan een 0,5% dat het nog mis gaat binnen die 12 weken. Voel me echt opgelucht, wist niet zo goed wat ik er van verwachten moest maar ben zo blij dat alles er goed uitziet! Over twee weken weer vanwege de combinatietest, alleen maar leuk om het nog eens te zien!! :smiley:

mim wat fijn dat je weer veilig terug bent en wat goed van de goede echo :thumbup: super meis!!!

@vliegje wrote:

Oke, maar 10mm op dag 9 is een normaal beeld?

Ze zei nog dat ik vorige maand een geweldig ei heb gehad, hopelijk nu weer :inlove:

ik had 16 mm op dag 14 dus volgens mij is ie niet slecht hoor, daarna zei de gyn dat ie met 2mm per dag ging groeien en klopte ook want met twee a drie dagen was ie gesprongen

@mim, wat fijn dat je echo goed was zeg, echt zo fijn is het als je het gezien hebt.

Het is inderdaad een hele fijne bevestiging om het op een scherm te zien!! Jij nog gefeliciteerd met je dochter, Regje!!

O Mim, wat gaaf!!

Hey Mim, welkom terug! :inlove: Fijn dat je er weer bent!

En wat super zeg die mooie echo! :inlove: :dance:

Nou dames, ik heb goed en slecht nieuws! 8)

Het slechte nieuws is dat ik niet zwanger ben…

Het goede nieuws is dat ik net ongesteld ben geworden… (het is nog wel heel weinig dus even kijken of het doorzet)

Als het wel doorzet zou het mooi zijn, dan is mijn cyclus weer redelijk normaal aan het worden! :dance:

Jee, wat fijn dat je nu alweer ongesteld bent, arti!!

Ja, tuurlijk ist jammer dat je niet zwanger bent, maar je hebt in elk geval niet zo’n vreselijk lange cyclus als de vorige keer!! :smiley:

Goedendag dames,

Ik ben het forum eens aan het bekijken en kom zo wel leuke interessante topics tegen.

Zou ik me ook aan mogen melden bij dit topic?

Mijn vriend en ik gaan ook voor het 1e kindje…

Groetjes Tijgertje

Arti fijn dat je weer ongie bent geworden en het is natuurlijk jammer dat je niet zwanger bent.

Mim leuk dat je een echo heb gehad.

Tijgertje1982 welkom en succes.

En nu heel hard duimen voor alle meiden die hier al (heel lang) op het wachtbankje zitten :thumbup: :thumbup: Ik gun het jullie allemaal zo om dit wonder ook mee te mogen maken!! Ik ben in ieder geval druk bezig met het volpiesen van de mvm kannen :smiley:

Tijgertje, welkom! :smiley:

Tierrr en vanholland, hoe is het bij jullie? :-*

Ik hoop niet dat ik te voorbarig heb gezegd dat ik ongesteld ben geworden… Er is nu geen bloed meer te zien…

Ik wil nu gewoon echt dat het wel doorzet… Niet een paar uur wat bloed en dan opeens weer weken niks… :pray:

Vlieg, klinkt goed joh!

Hopelijk komt je voorgevoel uit :pray:

Tijgertje, leuk dat je mee komt schrijven!

Arti, wat balen joh. Maar in ieder geval ietsje meer duidelijkheid, hoewel…? :think:

Tijgertje welkom! Enne, ik ken steeds meer mensen die erbij komen! De wereld is zooooo klein! :mrgreen:

Dat is toch gezellig Vliegje ??

Zo kom je nog iets van elkaar te weten en kan je elkaar op de hoogte houden…

Verder alles goed met jou ??

Ja echt grappig zeg! Er zitten hier straks heeeeeeeeel veel pei liefhebbers, en als al die peiliefhebbers nou tegelijk zwanger worden en we in hetzelfde maandtopic terecht komen, hebben die pei’s ook nog wat te kletsen hihi!

Met mij alles goed hoor! Met jullie ook?

Met ons gaat het verder ook wel goed.

Straks word het hier ook nog een peiforum, verhuist iedereen hierheen hahaha…

Ik ben wel benieuwd hoe mijn Sharpei op de kleine zal gaan reageren als het ooit zover is…

Ja ik ook… onze Djara zou heel jaloers geweest zijn denkt Johan. Helaas hebben we van haar afscheid moeten nemen in januari. Wist je dat al? Ik mis haar nog zo vreselijk… van de week had ik het weer zwaar…

Sho is heel moeilijk naar andere mensen maar Johan denkt dat hij juist met een baby heel makkelijk zal zijn. Beschermend, dat wel. Ben ook benieuwd!

@tijgertje; welkom!

@artistiqua; hopelijk zet je ongi toch nog goed door. Kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt :hug: .

@vliegje; ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat je deze maand weer net zo’n mooi ei krijgt als vorige maand.

@Tijgertje, welkom hier!