@hollow hier een dikke :hug: voor jou en sterkte
@sohpie balen meis ook voor jou een :hug:
hey meiden bedankt voor alle knuffels die had ik echt even nodig
voelt nog steeds zo onwerkelijk aan allemaal
@hollowglade wrote:
dan hebben we gesprek voor de operatie met de gyn die dat gaat doen:hug: :hug: :hug:
en probeer wel afleiding te zoeken hoor maar zat er vandaag echt geheel doorheen
Gosh Hollow, het zit jullie echt totaal niet mee joh! Balen…je vraagt je toch af waar dit allemaal goed voor is en waarom het niet op een “gewone” manier kan. Oneerlijk is het toch he… :hug:
Sophie, ook hier een dikke :hug:. Hopelijk lukt het snel weer, en dan pakt het vast wel! Je lichaam weet nu een beetje wat het is en jij weet dat het dus toch kan!
Vlieg, ik hoop zo dat je gelijk hebt en dat iedereen van ons in juli lekker zwanger is! Zou zooo gaaf zijn!
Artistiqua, mijn duimpjes draaien volop voor jou! Ik hoop op goed nieuws! :thumbup:
Hoi meiden,
Jeetje, wat veel weer geschreven!
@sophie!!!.. meid, wat kl**e… Een hele dikke zoen en knuffel voor jou! Een lichtpuntje misschien… Het kan dus wel!!!
Hoop zo voor je dat het snel goed komt!!!
Lieve roosje en hollow… het is allemaal erg oneerlijk!!! De teleurstellingen zijn verschrikkelijk!!! Weet dat ik ook echt dacht dat het nooit goed zou komen, na meer dan een jaar proberen…
Nou was mijn situatie weer iets anders dan die van jullie, maar ook voor jullie schijnt er een babylichtje aan de horizon echt waar!!!
Hier verder eigenlijk weinig nieuws. Vanmorgen naar de verloskundige geweest… Kindje lag nu met hoofdje naar beneden. Niet dat dat nu al iets zegt maar het is een goed teken dat het kan! Het groeide verder uitstekend! Verder tot nu toe 6,5 kilo aangekomen, best netjes vind ik zelf, maar moet nog een warme zomerperiode in!!!
Misschien brengt die nog wel kilos vocht met zich mee!
Liefs loes
dank jullie wel meiden het is ook losgebarsten hier!!! en krampen zoals ik ze nooit eerder heb gehad…
ik ga ook een beetje afstand nemen van het zwanger worden topics…
we gaan verder met het traject waar we mee bezig waren…ze namen het een beetje voor lief de posi test en zeiden verder weinig erover…
dus we mogen gewoon verder…
volgende stap is een zoek-icse
2 juli krijgen we de uitslag dus voorlopig weinig nieuws
meiden veel plezier met zwanger worden en blijven :-* en ik hou jullie in de gaten, hopelijk kan ik me gauw nog toevoegen bij jullie :-*
bedankt voor alle steun
Sophie, ik snap het meid! :hug:
Ik blijf aan je denken hoor, en ik hoop echt zo dat er snel positief nieuws komt! Heel veel sterkte de komende tijd! :hug: :hug: :hug:
Loesje101, is toch altijd spannend he, naar de verloskundige… Wat fijn dat alles goed is met jullie kindje! :inlove:
111, dank je wel! :-*
Hoe is het met jou?
Hier nog geen bloed…
O Sophie meis… ik hoop zo dat het snel raak is!
Sophie, hollow en Arti
Wat een hoop gedoe is het toch voor sommigen om zwanger te worden. Het is soms gewoon niet eerlijk verdeeld.
Heb verder niet zo veel te melden eigenlijk. Ben aan ´t wachten op m´n nod. Hopleijk blijven de :evil: weg, maar ik denk het niet…
Vlieg ik hoop dat je gevoel goed is en dan mei en juni inderdaad hele mooie maanden worden voor velen van ons…
Alicia, waarom denk je dat je niet zwanger bent? Voorgevoel of voel je je ongie al aankomen?
Ik voel me vreemd… Ik heb toch echt een test gedaan die negatief was… Maar sinds gisteren krijg ik geen warm eten meer naar binnen (heb sinds de lunch ook niks meer op)…
Het idee alleen al maakt me vreselijk misselijk…
Voel ook steken in mijn onderbuik en mijn onderrug doet echt pijn…
Maar dat laatste is al zeker een week dus als dat een zwangerschapskwaaltje is had mijn test positief moeten zijn…
Volgens mij zit mijn lichaam me echt voor de gek te houden…
:roll:
Voorgevoel en deels ook zelfbescherming denk ik. Het kwam de laatste paar keren nogal hard aan steeds we die :evil: dus ik hou me nu maar voor dat het weer niet raak is. Al zal de teleurstelling er niet minder om zijn.
Verder voel ik me niet anders. Was vanmiddag een paar uur lang was misselijk, maar dat kan van ales zijn. Denk dat ik morgen of donderdag weer gewoon ongesteld ga worden. Wel balen trouwens want we willen dit weekend nog even lekker weg en dan zit ik daar dus niet echt op te wachten… :?
Arti, jij voelt je ook apart. Als ik het zo hoor dan zou je denken dat je zwanger bent (al heb ik juist vaak last van m’n onderrug als ik ongesteld moet worden). Gewoon binnekort weer even testen. Je weet maar nooit. Ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbup:
@Artistiqua wrote:
Alicia, waarom denk je dat je niet zwanger bent? Voorgevoel of voel je je ongie al aankomen?
Ik voel me vreemd… Ik heb toch echt een test gedaan die negatief was… Maar sinds gisteren krijg ik geen warm eten meer naar binnen (heb sinds de lunch ook niks meer op)…
Het idee alleen al maakt me vreselijk misselijk…
Voel ook steken in mijn onderbuik en mijn onderrug doet echt pijn…
Maar dat laatste is al zeker een week dus als dat een zwangerschapskwaaltje is had mijn test positief moeten zijn…
Volgens mij zit mijn lichaam me echt voor de gek te houden…
:roll:
Ik voel ook van alles arti,ik denk dat ik er nu gewoon veel te veel op let.
ook last van mijn onderbuik en onderrug en vandaag kreeg ik zelfs last van mijn bovenbenen.
toch heb ik het gevoel dat de :evil: :evil: zich gaan melden
Arti, voel me zwanger :inlove: met opkomende kwaaltjes, maar dat heb ik er graag voor over uiteraard! Veel plassen, misselijk, moe en pijnlijke tepels en gevoelige borsten, af en toe pijn in mn rug. Heel af en toe nog wat steken in mn buik (liezen) maar het is allemaal voor een goed doel.
Geen bloed betekent hoop meid, ik dan ook voor je dat het toch raak is, net als voor alle andere dames!
Arti, je houdt het spannend!
Morgen echo, kijken of er al iets groeit Tis nog vroeg, dag 9 nog maar. Dus verwacht nog niet teveel, maar heb een sterk gevoel dat het goed komt deze ronde. Hopelijk is dat zo!!
Nou hier ook een afwchtend iemand, ik voel ook van alles. Maar ben ook bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Mijn eerste nod zou 6 mei kunnen zijn. Nog een week afwchten dus of :twisted: moet zich eerder aan dienen maar dat denk ik niet.
spannend dames! ik duim voor jullie op een goede test! en je lichaam kan je idd heel goed voor de gek houden helaas maar waar
Vanochtend de echo gehad, zitten nog geen grote eitjes. Maar mijn grootste was bijna 10mm (zit nu op cyclusdag 9). En zo groot heb ik ze nog nooit gehad! Bleef altijd steken op 7/8mm.
Dus hopelijk groeit ie goed door
Vrijdag en maandag weer echo’s.
Iemand enig idee hoe het groeiverloop van eitjes is?
Dus op welke dag hoeveel mm normaal is??
Bianc, mijn lichaam heeft me ook voor de gek te houden, dus probeer je hoofd koel te houden tot volgende week haha.
Alicia Angela en Bianca-k, vervelend he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden? Daarom ga ik nu ook niet testen, ik wacht eerst nog even af… Al die zwangerschapstesten worden namelijk ook niet betaald van een geldboom in de tuin… :lol:
Maar ik duim voor jullie hoor, wie weet is het wel raak! :mrgreen:
111, heerlijk meid! Klinkt goed! :inlove:
Vliegje, het zou toch geweldig zijn als die lekker doorgroeit! :inlove:
vliegje tot 15 mm groeien ze niet heel snel als ze de 15 mm voorbij zijn kunnen ze ongeveer 2 mm per dag groeien!
Oke, maar 10mm op dag 9 is een normaal beeld?
Ze zei nog dat ik vorige maand een geweldig ei heb gehad, hopelijk nu weer :inlove: