@vliegje wrote:
O Hollow meis… wat erg. Weet niet goed wat ik kan zeggen, maar wens jullie alle geluk van de wereld! Blijven hopen!
Arti, hem kende ik niet. Maar ik ken wel Alex O’Loughlin… OOOOO DIE IS LEKKKKKKER!!! van Moonlight
hmmmzzz ja das echt een lekker ding ja
ik blijf ook wel hopen het is alleen zo zwaar momenteel weet gewoon niet wat ik aan moet met mezelf
het enige wat ik kan doen is elke dag prikken en vitaminen slikken
en dat is zo frustrerend
Hollow, jullie hebben ook ALLES tegen he
Jij en je vriend ook. Ik baal zo met je mee meis! Als er nu geen eitje groeit, wat gaan ze dan doen?
Zou trouwens zo’n operatie die ik heb gehad niet bij je helpen???
vliegje ik ben getrouwd hihi dus is mn man
we hebben kans dat die operatie in 1 " moeite" door word gedaan als ze met de kijkoperatie zien dat het echt te erg is
maar de exacte details horen we pas 18 juni
en momenteel hebben we idd alles tegen
gellukkig hebben we nu wel beiden een fatsoenlijke baan en onze dieren en gaat het daar wel goed mee das iig een grote zorg minder
Hollow… jeetje, wat ontzettend rot dat het zelfs met medicatie allemaal niet lukt… echt om moedeloos van te worden… hoe kan het nou dat het allemaal niet werkt joh?? Jakkes… :hug:
dat gaan we nou dus proberen tot op de detail uit te zoeken
Probeer daarin een beetje je afleiding te zoeken, hoe moeilijk ook.
Maar in jouw geval kan die operatie denk ik echt heel goed helpen!!
Wat is er 18 juni precies? Sorry, mis soms de helft.
Hou je taai!
dan hebben we gesprek voor de operatie met de gyn die dat gaat doen
en probeer wel afleiding te zoeken hoor maar zat er vandaag echt geheel doorheen
O Sophie… heb je veel bloedverlies? En zou het wel kunnen, medisch gezien? Want dan is het wonder zoveel groter bij jullie!
:hug:
Hollow, ik vind het heel erg voor jullie! Logisch dat je je even helemaal kt voelt! Maar inderdaad, blijf hopen, ook al is het moeilijk! :hug:
Vliegje, die van Moonlight is inderdaad ook lekker ja! :mrgreen:
Sophie, nee he! :o :hug: :hug: :hug:
Dat vind ik echt heel erg! Je denkt dus dat je misschien vannacht een miskraam hebt gekregen?
Ik kan daar zo boos om worden! :x Het is soms zo oneerlijk! :hug:
Hier nog geen ongie te bekennen… Voel me een beetje moedeloos, hoop niet dat het weer 2 maanden gaat duren ofzo… Ik denk niet dat ik dat vol blijf houden…
Maar ik moet niet te hard van stapel lopen, het kan nog allemaal, ben pas 1 dag over tijd en echt duidelijk kan ik nu ook weer niet zeggen wanneer mijn NOD is, dus ja…
Ik snap gewoon niks van mijn lijf, ben 10 jaar ongesteld ofzo, ik wist precies wanneer ik het zou worden en nu we opeens een kindje willen is het helemaal naar de klte…
@Sophie, oh nee ik had zo goede hoop voor je
hoi meiden
daar ben ik weer nou ik ben het nog niet maar ik wacht nog even met testen volgende maand ga ik testen had het donderdag moeten worden maar ik denk dat ik niet zwanger ben wand ik heb geen last van mijn borsten en zo dus even wachten
nou ik hoop dat jullie snel in verwachting mogen zijn nou ik ga weer heb nog veel te doen
groetjes jumper
sophie: een hele dikke knuff voor jou :hug: het zou zo gaaf zijn geweest
hollowglade: :hug: naar he die onzekerheid dat nekt je gewoon maar goed er komt een moment dat je de kracht weer kan oppakken ik kan ook erg in de put zitten maar toch krijg je elke behandeling weer wat hoop succes woensdag :-
ego: heb de hele dag wat steken in me buik heel vreemd herken het gevoel ook niet :think:
denk dat het door de puregon komt moet volgende week voor fm ben benieuwd hoe het zal zijn!
kreeg zaterdag te horen dat mijn arts een eind aan zijn leven heeft gemaakt heel naar allemaal nog maar 58 jaar best vreemd hoor
verder deze week en volgende week heel druk met werken vergaderingen ziekenhuisbezoeken begravenis etc maar natuurlijk ook met kok
fijne avond :-
Jee Roosje, das ook wat… krijg je nu een andere arts? Wat triest
Enne, ben benieuwd wat je voelt!
Ik heb zo het gevoel dat mei/juni voor een aantal van ons hele mooie maanden worden! Ik hoop dat mijn gevoel klopt
@vliegje wrote:
Jee Roosje, das ook wat… krijg je nu een andere arts? Wat triest
Enne, ben benieuwd wat je voelt!
Ik heb zo het gevoel dat mei/juni voor een aantal van ons hele mooie maanden worden! Ik hoop dat mijn gevoel klopt
houd dat gevoel dan maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed vast :inlove:
het is een team die ik heb hij was de eindverantwoordelijke zeg maar hoe en wat verder geen idee ik had meestal met de controle;s de fertiliteitsarts