Goedemorgen!
Mag ik hier ook komen meeschrijven? Ik ben in januari al gestopt met de pil, maar vanaf nu gaan we echt voor ons eerste kindje. Ik ben 30 en mijn NOD is denk ik rond 31 mei (de laatste cycli waren 40 en 39 dagen, dus ik ben nu van 39 uitgegaan, hopelijk wordt het nog iets korter).
Bianca en Elle welkom hier! gezellig dat jullie meeschrijven.
Arti, spannend hoor. Ik voel ook helemaal niks en ben er van overtuigd dat het niet raak is deze ronde, maar je blijft toch altijd hopen…
Roosje :hug: kan me voorstellen dat je even nergens zin in hebt, zeker niet in werken. Maar je hebt wel vooruitzicht op een mooie follikel…
Jane wat vreemd dat je temp ineens daalt. Heb je wel op dezelfde tijd getempt? :think: Volgens mij kan het wel hoor, hoeft niets te zeggen. Nu ik erover nadenk heb ik het ook wel 's gehad volgens mij, daarna ging ie wel weer omhoog (tot ik ongesteld werd dan).
@Bianca en Elle welkom hier!
@Sophie, gefeliciteerd. Ik zie ook duidelijk een tweede streep.
@Hier is de ongi gelukkig weer bijna weg en dan gaan we weer aan de klus.
hoi meiden,
welkom bianca en elle
nou wij kunnen nog niet zo blij zijn hoor!! kunnen het haast niet geloven, morgen nog maar weer testen, dan hebben we de meeste kans op een vet positief strepie
durf nog geen banner te maken :?
welkom elle :-*
sophie kan het me voorstellen meis op naar een mooie test morgen! en dan een mooie banner :dance:
Belly, :-
Elle, tuurlijk mag je hier meeschrijven! Gezellig, welkom! :-
Alicia, je hebt nog 6 dagen te gaan tot je NOD, dat gevoel kan zomaar opeens wel veranderen… Ik hoop het voor je! :hug: :-*
Eros, succes met klussen! :mrgreen: :lol:
Sophie, kan me heel erg goed voorstellen dat je het nog niet kunt geloven, je wilt jezelf toch een beetje in bescherming nemen…
Morgen een mooie digitale CB test kopen, dan heb je echt duidelijkheid!
Maar ik zag ook een lichte streep hoor, dus morgen ga ik je nog eens extra feliciteren gok ik zo… :inlove:
Elle en Bianc Welkom!!!
Sophie meis, spannend!!!
Gister Elf Fantasy gezien… WOW!!! Wat een aparte mensen maar wat was het gaaf!!! Heb een paar onwijs gave foto’s denk ik (zo’n 450 gemaakt…). Iedereen vond het geweldig om op te foto te gaan en bij sommige mensen stonden echt 25 (!!) fotografen hahahaha. Geweldig gezicht!
Ik ga zo eens een kijkje nemen naar de foto’s
Fijne zondag!
@vliegje wrote:
Elle en Bianc Welkom!!!
Sophie meis, spannend!!!
Gister Elf Fantasy gezien… WOW!!! Wat een aparte mensen maar wat was het gaaf!!! Heb een paar onwijs gave foto’s denk ik (zo’n 450 gemaakt…). Iedereen vond het geweldig om op te foto te gaan en bij sommige mensen stonden echt 25 (!!) fotografen hahahaha. Geweldig gezicht!
Ik ga zo eens een kijkje nemen naar de foto’s
Fijne zondag!
Vliegje, als je foto’s hebt gemaakt van James Marsters dan hou ik me van harte aanbevolen… :inlove:
En je hebt heerlijk weer gehad gisteren, echt super dat het zo gezellig was! :dance:
Wie is dat??
Heb er net ff gauw doorheen gebladerd, zitten zulke gave tussen!! Ik post vanavond wel wat
Hier alvast 1
leuk vliegje :thumbup:
Leuke foto!!
En welkom voor de nieuwe dames!!
Vliegje, mooi!!! En inderdaad, als je James hebt, hou ik me ook aanbevolen :inlove:
Elle, jij ook hier :mrgreen:
Wie is James dan?!
Is dit James? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hier is James :mrgreen: (De linker)
Dat ziet er mooi uit Vliegje!!!
Waar is hij van?
Ik ken hem niet en niet gezien. Das nou jammer :mrgreen:
@vliegje wrote:
Waar is hij van?
Ik ken hem niet en niet gezien. Das nou jammer :mrgreen:
Hij is een Amerikaans acteur, oa in Buffy the Vampire Slayer en Angel…
Hij was 2 volle dagen op de Fair, ik denk ergens in een tentje zodat de mensen 15 euro per handtekening kunnen betalen aan de organisatie… 8)
Maar goed, ik ben een hele grote James Marsters fan dus vandaar…
ff kopieren uit ander topic want kan het even allemaal niet meer bijhouden
meiden ik voel me zwaar bagger depri en K*T
nog steeds geen follikels niets noppes nada na 3 weken
moet nu tot woensdag 82 eenheden spuiten werkt dit niet moet ik vanaf dan weer meer spuiten als er dan nog niets is
ik hoop dat 18 juni snel komt dan mag ik naar kuchenbecker voor een voorgesprek voor de Kijkoperatie
of dat deze poging echt gaat lukken maar ja die kans is zo klein en ik word echt moedeloos zo
hebben met zn 2en ff flink zitten janken van de stress op de terugweg
O Hollow meis… wat erg. Weet niet goed wat ik kan zeggen, maar wens jullie alle geluk van de wereld! Blijven hopen!
Arti, hem kende ik niet. Maar ik ken wel Alex O’Loughlin… OOOOO DIE IS LEKKKKKKER!!! van Moonlight