Sophie, jij kwelgeest!!! :mrgreen:
Als ik vannacht niet kan slapen is dat jouw schuld hoor!
Maar dan wel morgen testen hoor…ben gewoon zoooo zenuwachtig voor je! Het lijkt echt goed meid!
je bent lief 111 :-* :-*
Hihi, ja, nu nog wel… :mrgreen:
Nee hoor, geintje!
Al je berichten geven me zo het gevoel dat het gelukt is meid, ik zou echt heeeeeel verbaasd zijn als het niet zo blijkt te zijn!
Ik gun het je in ieder geval van harte!
lief dat je zo meeleeft, hopelijk krijg je gelijk :dance:
Sophie, hoe laat test je???
Ik moet om half 10 weg, daarna pas zondag weer online! Anders moet iemand me smsen hoor hahahahha!
vliegje kijk even in het test topic :-*
IK ZIE EEN STREEP!!!
ja ik ook :inlove:
oooo sophie ik hoop het zoooo voor je dat het echt zo is!!
Sophie!!! :dance: :dance: :dance:
sophie :dance: :dance: vertel…
Ik hoop het ook voor je sohpie maar volgens mij zie ik echt een streep hoor
Hallo allemaal,
Ik zal me hier ook nog even voorstellen. Ik ben Bianca en woon samen met mijn aanstaande man, we trouwen in september, en onze 2 honden net over de duits/limburgse grens.
We hebben het er al heel lang over, maar we gaan eindelijk is werk maken van de gezinsuitbreding. We wilden eigenlijk wachten tot na de bruiloft, maar ik ben 2 weken geleden gestopt met de nuvaring en Ruud is te lui om cd’s te gebruiken. Dus kijken we nu waar het schip strand.
Op het moment voel ik van alles, maar weet ik niet of ik mezelf gek aan het maken ben of dat er werkelijk en klein wonder is gebeurd.
Omdat ik nog maar net gestopt ben met anticonceptie weet ik natuurlijk niet hoe mijn lijf daar op reageerd.
UItgaande van een cyclus van 28 dagen, maar hopen dat ik nog niet zo’n cyclus heb als voor dat ik aan de pil ging, zou mijn eerste nod 6 mei kunnen zijn.
Biance welkom en succes, maar hou er rekening mee dat je ook aan het ontpillen bent.
Nou ontpild ben ik al lang. Ik ben lang de pil geslikt, maar sinds een aantal jaren over op de nuva-ring. Ik weet alleen niet of dat je daar van moet detox-en.
dat weet ik ook niet.
bianca: welkom hier hopelijk gaat je wens ook snel in vervulling
allemaal: hoe is het met iedereen?
sophie: heb de foto gezien zie wel een lichte streep :lol: spannend zeg kan je niet een digitale test doen? hoop het zo voor je wat zou het toch mooi zijn!
ego: vandaag me eerste werkdag weer gehad na me vrije dagen pff wat een gezeik allemaal :oops: maar goed heb het weer overleefd (dit komt even allemaal rauw op me dak dus dan wil werken ook niet echt met alles wat we doormaken)
maar goed de eerste puregon is weer gezet :dance: op weg naar een mooie follikel :dance:
fijne avond allemaal :-*
Welkom Bianca!
ooo sophie ik vind het zooo spannend, wanneer ga je digitestje doen…?? :mrgreen:
Roosje :hug: :-*
:dance: op weg naar een mooie follikel!
Dames en Tiertje!
die site heeft een ei gespot :dance: :dance: :inlove: alleen daalt mijn temp sinds vandaag alweer naar 36.6 :eh: (do: 36.7, vr: 36.8 ) maarja…
Bianca, welkom!
Roosje, valt altijd tegen he? Als je vrij bent geweest en dan weer moet werken… :hug:
Maar zoals je zelf ook zegt, op naar een mooie follikel! :dance: :dance: :dance:
Jane, jeeee een ei! :inlove: :dance: Maar wat houdt dat in dat je temp nu alweer daalt? Is het dan niet goed?
Hier nog geen bloed, maar ik heb verder ook geen kwaaltjes die bij een eventuele zwangerschap horen…
Ik voel me niet anders, heb alleen maar last van mijn rug al bijna een week, maar verder niks…
:-* :-* :-*
Meiden, ik lees ook nog wel mee hoor! Reageer even wat minder, maar denk zeker aan jullie :-*